shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

ليست قيمت توري پرسي، توري حصاري و توري مش در مجموعه شهرمفتول

به هر نوع توري كه در ساخت و توليد آن از سيم و مفتول فلزي و ورق‌هاي آهني استفاده مي‌شود توري فلزي گفته مي شود. به طور معمول براي ساخت توري فلزي از آهن و فولاد استفاده مي شود. اما فلزات ديگري چون آلومينيوم، روي، مس و بسياري موارد ديگر توري فلزي چه به‌صورت مستقيم و چه به‌صورت روكش بر روي ساير فلزات نقش دارند. توري هاي فلزي براساس شكل ظاهري، نحوه توليد، جنس مفتول به كار رفته و همچنين كاربردهايي كه دارند، داراي انواع گوناگوني همچمون توري مرغي، توري گابيون، توري سرندي و . هستند. كه به منظور استفاده در كاربردهاي گوناگون در بازار خريد و فروش مي شوند. در ادامه قصد داريم به معرفي و بررسي قيمت توري حصاري، توري پرسي و توري مش كه سه نوع از پركاربردترين و پر فروش ترين انواع توري هاي فلزي هستند بپردازيم.

قيمت توري پرسي

توري پرسي كه نام انگليسي آن (Woven Wire Mesh)  است، كه در نتيجه بافته شدن مفتول ها ساخته مي شود. به طور معمول براي توليد اين توري از مفتول سياه و يا گالوانيزه استفاده مي شود. كه نوع مفتول به كاررفته تاثير زيادي بر برو كيفيت و قيمت توري پرسي خواهد داشت. نام هاي ديگر اين توري، فنس پرسي و يا توري مشبك آهني يا فولادي است.در واقع نوع بافت اين توري و چشمه هاي مربعي شكل آن سبب شده است كه با نام توري مشبك نيز شناخته شود. نوع بافت سيم مفتول و چشمه‌هاي مربعي شكل در توري پرسي فلزي كه با نام توري مشبك آهني نيز شناخته مي‌شود اين ظرفيت را به وجود آورده است كه در جداسازي فضا و از خاصيت پوششي آن به عنوان پوشش اتاق ماشين‌هاي باري استفاده شود. همچنين به عنوان ايجاد كننده حصار محكم با انعطاف پايين واستحكام بالا در فرودگاه‌ها، بيمارستان و صنايع از آن استفاده مي‌شود.

قيمت مش

توري مش يكي ديگر از انواع توري هاي فلزي است، كه از مفتول هايي با استحكام بالا ساخته مي شود. اين توري همانند توري مشبك داراي چشمه هاي مربعي شكل است. براي ساخت اين توري مفتول ها به شكل هاي موازي بر هم تنيده مي شوند، و سپس محل تلاقي سيم هاي مفتولي عمودي و افقي جوش داده مي شوند. اين توري در اندازه ها و ابعاد متنوعي در بازار به فروش مي رسد. براي توليد آن به طور معمولاز ميلگرد كششي ST 37 ساده و ۸ و ۱۰ آجدار  استفاده مي شود. ممكن است اين توري را در پي ساختمان ديده باشيد. از جمله مهم ترين ويژگي هاي مثبت اين توري قيمت مناسب، قابليت حمل آسان و به صورت ورقه اي، استحكام و مقاومت بالا را مي توان نام برد. همچنين از اين توري در كاربرد هاي متنوعي چون قفسه بندي، ساخت قفس، تزئينات و دكوراسيون خارج از خانه، حصاركشي و به وفور استفاده مي شود. علاوه بر اين توري مش مي تواند جايگزين بسيار مناسبي براي ورق پانچ در برخي كاركرد ها باشد. قيمت توري مش براساس ابعاد و وزن مفتول هاي به كاررفته براي توليد آن تعيين مي گردد.

قيمت توري حصاري

توري حصاري يك ابزار حفاظتي پر كاربرد است كه از آن براي حصاركشي اطراف باغ، كارگاه، پروژه‌هاي عمراني و به طور گسترده استفاده مي شود. نام ديگر اين توري فنس است. اين محصول براساس جنس مفتول در انواع گوناگوني تقسيم بندي مي شود. به عنوان مثال انواع توري حصاري ساخته شده با مفتول سياه، مفتول گالوانيزه و يا مفتول گالوانيزه با روكش پي وي سي در بازار وجود دارد كه هريك داراي ويژگي ها و كاربرد هاي بخصوصي خواهند بود. فنس در واقع داراي دو بخش ستون و مفتول‌هاي افقي است كه اين دو قسمت چشمه هاي الماس مانند بزرگ و كوچك را ايجاد مي كنند. اين توري داراي انواع متنوعي چون فنس زنجيري، فنس مربعي و توري حصاري با روكش pvc است. قيمت توري حصاري براساس عوامل گوناگوني چون جنس، ضخامت، طول مفتول، ارتفاع و اندازه چشمه رول تعييم مي شود. از طرفي انجام عمليات گالوانيزاسيون بر روي مفتول به كار رفته در ساخت اين محصول در قيمت نهايي آن موثر واقع خواهد شد. توري حصاري براساس قطر مفتول و اندازه چشمه در وزن هاي مختلفي به فروش مي رسد. به طور كلي مي توان گفت هر چه قطر مفتول به كار رفته در توليد اين محصول بيشتر باشد، ابعاد چشمه آن نيز تغيير مي‌كند و در نتيجه وزن رول‌ها سنگين‌تر مي‌شود. و با سنگين شدن وزن رول هاي توري قيمت توري حصاري نيز افزايش مي يابد. براي استعلام قيمت انواع توري هاي فلزي و مصالح ساختماني به وب سايت شهر مفتول  مراجعه فرماييد و يا از طريق تماس با شماره تلفن 02137556 مشاوره رايگان دريافت نماييد.

 

 


برچسب: توري پرسي ، توري مش ، توري حصاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۰:۵۱ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

قيمت فنس، رابيتس و سيم آرماتوربندي در شهر مفتول

در دنياي امروز، فنس، رابيتس و سيم آرماتوربندي به عنوان اجزاي اساسي در ساخت و ساز، حفاظت و ديزاين محيطي شناخته مي‌شوند. قيمت‌هاي مناسب و انتخاب بهينه اين مواد، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. در اين مقاله، به بررسي و مقايسه قيمت فنس، قيمت رابيتس و قيمت سيم آرماتوربندي مي‌پردازيم تا شما را در خريد و انتخاب بهتر همراهي كنيم.

قيمت فنس

توري حصاري يا فنس نوعي حصار است كه از مفتول گالوانيزه گرم ساخته مي‌شود و كاربردهاي زيادي جهت حصاركشي زمين‌ها، باغ‌ها، ساختمان‌ها و دارد. از اين رو اصطلاحا به آن ها فنس باقي يا دورباغي نيز گفته مي شود. به طور كلي اين نوع توري از مفتول گالوانيزه و توليد مي‌شود. با اين حال اين محصول در انواع مختلفي از جمله فلزي، چوبي و پلاستيكي توليد مي‌شود. هر نوع فنس داراي ويژگي‌ها و مزيت هاي بخصوصي هستند. در توليد اين نوع توري هاي فولادي ، از مفتول هايي با جنس و قطر متفاوت استفاده مي شود. قيمت فنس‌ تحت تأثير عوامل متعددي قرار مي‌گيرد. جنس فنس، ابعاد و ارتفاع آن، طرح و ديزاين، ويژگي‌هاي حفاظتي، و شرايط بازار از جمله عواملي هستند كه به تشكيل قيمت نهايي فنس‌ها مي‌پردازند.

قيمت رابيتس

رابيتس‌ها به عنوان اتصالات و اجزاي انعطاف‌پذير در ساخت و ساز مورد استفاده قرار مي‌گيرند. انواع مختلفي از رابيتس‌ها با انعطاف‌پذيري و استحكام متفاوت وجود دارند كه مي‌توانند به اهداف مختلفي پاسخ دهند. اين محصول در حقيقت يكي از محصولات مشتق شده ورق گالوانيزه گرم است. كه به صورت ورقه هاي فولادي مشبك توليد مي شود. چشمه هاي اين محصول به طور معمول مي تواند در شكل هاب لوزي، مربع و متوازي الاضلاع باشد.از آنجايي كه در زبان عاميانه تلفظ كلمه اي رابيتس كمي سخت است اين محصول اشتباها با نام هاي رابيس و راويز نيز تلفظ مي شود. قيمت رابيتس‌ نيز تحت تأثير عوامل مختلفي قرار دارد. به طور كلي عواملي چون جنس و كيفيت ، اندازه و ابعاد ، تعداد مورد نياز و شرايط بازار در تعيين قيمت نهايي اين محصول بسيار تاثير گذار هستند.

قيمت سيم آرماتوربندي

سيم آرماتوربندي به عنوان يك عنصر كليدي در سازه‌ها و ساخت‌وسازها شناخته مي‌شود. از تقويت بتن تا ايجاد انعطاف‌پذيري و استحكام در ساختمان‌ها، سيم آرماتوربندي داراي كاربردهاي گسترده‌اي است. قيمت سيم آرماتوربندي نيز تحت تأثير عوامل متعددي قرار دارد. جنس سيم، قطر و ضخامت آن، تعداد واحدهاي درون سيم و ميزان استحكام به عنوان عوامل اصلي به تشكيل قيمت سيم آرماتوربندي مي‌پردازند. در نهايت، انتخاب و خريد بهينه فنس، رابيتس و سيم آرماتوربندي با توجه به نيازها و محدوديت‌هاي مالي شما اهميت دارد. با مقايسه دقيق و انتخاب مناسب، مي‌توانيد از استفاده بهتر از اين اجزا در پروژه‌هاي خود لذت ببريد.

شهر مفتول يكي از شناخته شده ترين سايت ها و مراكز اينترنتي جهت فروش محصولات مفتولي و برخي مصالح ساختماني مانند پشم شيشه، واتراستاپ، يونوليت و . مي باشد. اين مجموعه فعاليت خود را از سال ۱۳۹۸ در آهن مكان به همراه نيرو هاي كارآزموده و مجرب همچنين ماشين آلات نوين صنعتي آغاز كرد. اكنون پس از گذشت حدود ۴ سال با تلاش بي وقفه نيرو هاي شهر مفتول، اين مجموعه توانسته است به يكي از بهترين مراكز فروش انواع محصولات مفتولي و مصالح ساختماني پر كاربرد تبديل شود و اعتماد و رضايت مشتريان بسياري را به خود جلب نمايد. شما مي توانيد از طريق شماره تلفن 02137556 و يا وب سايت https://shahrmaftool.com/ با مجموعه شهر مفتول در ارتباط باشيد.

سوالات متداول در خصوص سه محصول پر كاربرد فنس،رابيتس و سيم آرماتوربندي

1 . آيا قيمت فنس‌ها به نوع جنس آن‌ها و ابعادشان بستگي دارد؟ بله، قيمت فنس‌ها به طور مستقيم به نوع جنس مورد استفاده و ابعاد فنس‌ها وابسته است. فنس‌هاي فلزي معمولاً از جنس‌هاي مختلفي از جمله آهن، آلومينيوم و فولاد توليد مي‌شوند. همچنين، ابعاد و ارتفاع فنس نيز تأثير مهمي بر قيمت دارد؛ فنس‌هاي بلندتر و با ابعاد بزرگتر معمولاً قيمت بيشتري دارند.

۲. آيا انتخاب جنس رابيتس تأثيري بر استحكام سازه دارد؟ بله، انتخاب جنس رابيتس مي‌تواند تأثير زيادي بر استحكام و دوام سازه داشته باشد. رابيتس‌هاي با كيفيت و جنس مناسب به عنوان اجزاي اصلي سازه‌ها بايد انتخاب شوند تا استحكام سازه‌اي مناسب ايجاد شود.

۳. آيا سيم آرماتوربندي در سازه‌هاي بتني ضروري است؟ بله، سيم آرماتوربندي در سازه‌هاي بتني بسيار ضروري است. اين سيم‌ها به عنوان تقويت كننده‌هاي بتن عمل مي‌كنند و به استحكام و انعطاف‌پذيري سازه‌ها كمك مي‌كنند.

۴. آيا قيمت‌هاي اين اجزا در بازار تغيير مي‌كند؟ بله، قيمت‌هاي اين اجزا معمولاً تحت تأثير شرايط بازار قرار مي‌گيرند. عواملي مانند تغييرات در قيمت مواد اوليه، تقاضا و عرضه در بازار و شرايط اقتصادي مي‌توانند باعث تغيير قيمت‌ها شوند.

۵. آيا در انتخاب اين اجزا به جنس‌هاي با كيفيت توجه كنيم؟ بله، انتخاب جنس‌هاي با كيفيت در اين اجزا بسيار مهم است. جنس‌هاي با كيفيت بيشتر علاوه بر افزايش عمر مفيد اجزا، به استحكام و ايمني سازه‌ها نيز كمك مي‌كنند.


برچسب: قيمت فنس ، قيمت رابيتس ، قيمت سيم آرماتوربندي ، فنس ، رابيتس ، سيم آرماتوربندي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۶:۰۸ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

ليست قيمت يونوليت، پشم شيشه و واتراستاپ در شهر مفتول

ليست قيمت يونوليت، پشم شيشه و واتراستاپ ، در زمان خريد اين سه محصول مهم و پركاربرد در ساختمان‌سازي، از اهميت زيادي برخوردار است. از اين رو علاوه بر كيفيت، استعلام قيمت دقيق، براي خريد لازم است تا محصول را با قيمت بيشتر خريداري نكنيد. شهر مفتول از جمله مراكز معتبر توليد و فروش انواع مصالح ساختماني، محصولات مفتولي و افزودني‌هاي بتن است. به منظور خريد مصالح ساختماني با مناسب‌ترين قيمت و مشاهده ليست قيمت يونوليت، پشم شيشه و واتراستاپ ، با شهر مفتول در ارتباط باشيد. در اين بخش، در مورد عوامل موثر در قيمت اين سه محصول صحبت مي‌كنيم. همچنين شما را با ويژگي و مشخصات هر يك آشنا مي‌كنيم تا راهنماي شما در خريد باشيم.

ليست قيمت يونوليت

ليست قيمت يونوليت را به صورت بروز در سايت شهر مفتول مشاهده كنيد. قيمت يونوليت با توجه به ميزان تقاضاي اين محصول، قيمت مواد اوليه، وضعيت اقتصادي در بازار و مواردي از اين قبيل تغيير مي‌كند. بنابراين در زمان خريد اين موارد را در نظر داشته باشيد. امروزه استفاده از يونوليت به سبب كاربرد مهمي كه دارد، بسيار رايج است. اين محصول به عنوان اصلي‌ترين مصالح ساختماني به منظور عايق‌كاري ساختمان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

به طور كلي استفاده از يونوليت، سبب كاهش وزن سازه، افزايش امنيت ساختمان در برابر زلزله، صرفه‌جويي در هزينه، سرعت بالا در انجام كار و مي‌شود. تمامي اين موارد سبب مي‌شود تا از اين محصول به وفور استفاده گردد. يونوليت در برابر حرارت، صدا، رطوبت و گرما مقاومت عالي دارد. بنابراين از اين محصول در سقف، كف و ديوارهاي ساختمان استفاده مي‌شود. در خصوص آشنايي كلي با يونوليت، بايد بگوييم اين محصول از دانه‌هاي پلي‌استر ساخته مي‌شود. 95% يونوليت از هوا و 5% آن پلاستيك است. فوم يونوليت، به سبب ويژگي‌هاي منحصر به فردي كه دارد، در عايق‌بندي سازه حرف اول را مي‌زند. انواع يونوليت نيز شامل يونوليت سقفي، ديواري، بسته‌بندي و است.

از طرفي اين محصول از نظر وزن و كاربرد به دسته‌هاي مختلفي تقسيم مي‌شود. يونوليت فشرده، محصولي كن وزن و با دانسيته 40 است. در صنايع خودروسازي، مجسمه‌سازي، ساختمان و استفاده مي‌شود. يونوليت‌هاي سقفي با چگالي كم در ساخت قالب بتن مورد استفاده قرار مي‌گيرند. نوع ديگر يونوليت‌هاي ديواري هستند. در ديوارپوش، پنل‌هاي سع بعدي، فوم ديوار تزئيني و مواردي از اين قبيل استفاده مي‌شود. از يونوليت در بسته‌بندي محصولاتي نظير لوازم خانگي نيز استفاده مي‌شود.

ليست قيمت پشم شيشه

ليست قيمت پشم شيشه را با مراجعه به سايت شهر مفتول به صورت روزانه دريافت كنيد. پشم شيشه، يكي از محصولات پركاربرد ديگر در صنعت ساختمان‌سازي است. اين محصول نوعي الياف معدني بوده كه بعد از يونوليت، نوعي عايق حرارتي، صوتي و رطوبتي به شمار مي‌رود. ساختار اصلي پشم شيشه، شيشه‌هاي بازيافت شده است. از مشخصات اين محصول مي‌توان به الياف بسيار نازك و كوچكي كه درون آن قرار دارند اشاره كرد. به اين محصول فيبر بازيافتي نيز گفته مي‌شود.

جهت توليد يك رول پشم شيشه به 10 بطري شيشه‌اي نياز است. عايق‌كاري با پشم شيشه بسيار مقرون به صرف خواهد بود. به همين علت از محبوبيت خاصي برخوردار است. از جمله مهم‌ترين كاربردهاي پشم شيشه مي‌توان به ساخت سوله و سازه‌هاي صنعتي و ساختمان، ساخت ديوار پرده، كاشي‌هاي سقفي، ساخت تاسيسات لوله‌كشي و عايق‌كاري حرارتي در آن، عايق‌كاري خطوط لوله آب گرم، سيستم‌هاي گرمايشي و سرمايشي و اشاره كرد. پشم شيشه در سه نوع توليد مي‌شود كه شامل فويل آلومينيوم، سياه شيشه‌اي و الياف پارچه‌اي شيشه‌اي است. همچنين در دو نوع به بازار عرضه مي‌شود كه به صورت رولي يا پتويي و پانل يا تخته‌اي است. بازه دمايي كه اين محصول مي‌تواند تحمل كند شامل منفي 195 درجه تا 120 درجه است.

ليست قيمت واتراستاپ

بروزترين ليست قيمت واتراستاپ را در شهر مفتول مشاهده كنيد. قيمت واتراستاپ بر اساس قيمت مواد  اوليه، شرايط اقتصادي، ميزان تقاضا و مواردي از اين قبيل قابل تغيير است. اين محصول به منظور آب‌بندي مكان‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به طور كلي در صورتي كه روي بتن درز يا تركي وجود داشته باشد كه امكان نفوذ آب در آن بخش وجود داشته باشد، از واتراستاپ استفاده مي‌شود.

اين محصول در واقع سبب ايجاد آب‌بندي و جلوگيري از نفوذ آب در سطوح مختلف مي‌گردد. اين محصول در سه نوع توليد مي‌شود: واتراستاپ pvc يا لاستيكي، منبسط‌ شونده و هيدروفيلي.

واتراستاپ‌هاي pvc به منظور جلوگيري از نفوذ آب در ديواره‌هاي مسير عبور آب و سد آب نصب مي‌شود. اين در صورتي‌ست كه از واتراستاپ منبسط شونده و هيدروفيلي در درزهاي اجرايي به عنوان آب‌بند استفاده مي‌شود. اين محصول از نظر شكل ظاهري نيز شامل دو نوع درزهاي اجرايي و حفره‌دار است.

از مهم‌ترين كاربردهاي واتراستاپ مي‌توان به استخر، تصفيه‌خانه، مخازن آب، تونل‌هاي ترافيك و انتقال آب، بركه و درياچه‌هاي مصنوعي، لوله‌هاي بتني، سدها واشاره كرد. از مزاياي اين محصول مي‌توان به نصب آسان، مقاومت عالي، افزايش مقاومت كششي، مقاومت در برابر مواد شيميايي و اسيد و اشاره كرد.

مشاهده ليست قيمت يونوليت، پشم شيشه و واتراستاپ در شهر مفتول

 

شهر مفتول، توليدكننده و عرضه‌كننده انواع صنايع مفتولي، افزودني بتن، مصالح ساختماني و است. در صورتي كه قصد خريد و يا مشاهده ليست قيمت انواع محصولات به صورت بروز را داريد، به آدرس https://shahrmaftool.com مراجعه كنيد. به منظور دريافت مشاوره رايگان و ثبت سفارش به صورت تلفني نيز از طريق تماس با شماره 02137556 با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۳:۳۳ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)