shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

فروش فنس و خريد آن در شهر مفتول

حفاظت و ايجاد امنيت محل زندگي، دغدغه اي است كه از ابتداي بشريت  در همه جاي دنيا همواره وجود داشته است و از گذشته تاكنون وسايل و امكانات زيادي در جهت حفظ امنيت محيط زندگي توسط انسان ها توليد شده است و در اين راستا دست به كارهاي بزرگي زده اند. فنس يا توري حصاري يكي از مواردي است كه كاربرد فراواني در تامين امنيت دارد.

فنس نوعي توري حفاظ بافته شده با مفتول است كه كه به سبب كاربرد زياد آن يكي از پر فروش ترين محصول مفتولي در بازار مي باشد. براي توليد فنس از مفتول هايي كه داراي جنس ها و قطرهاي متفاوتي هستند استفاده مي شود و بنابر نوع و جنس مفتول، انواع فنس فلزي ساخته و به صورت رول در بازار عرضه مي شود. هر كدام از انواع فنس در قطر مفتول و سايز چشمه متفاوتي بنابر نياز موجود توليد مي شود.

اين محصول در برابر شرايط آب هوايي مرطوب، تابش مستقيم نور خورشيد و حمله حيوانات وحشي مقاومت بالايي دارد و امكان استفاده از آن تقريبا در همه مناطق وجود دارد. به همين دليل طول عمر اين محصول به 40 سال هم مي ­رسد و در برابر خوردگي، زنگ زدگي و فرسودگي مقاومت بالايي از خود نشان مي دهد. از اين رو به سبب مقاومت و دوام بالايي كه اين محصول دارد از كاربرد هاي مهم آن ايجاد امنيت در محيط خانه، باغ، مزارع كشاورزي و ديگر فضا ها مي باشد. اما كاربردهاي فنس بسيار متنوع است و تقريبا پر كاربرد ترين نوع توري مي باشد.

بيشترين كاربرد فنس مربوط به حصار كشي زمين ها و باغات كشاورزي است به همين دليل در اصطلاح عاميانه به آن فنس باغي نيز گفته مي شود. فنس كشي به كمك پايه فنس انجام مي گيرد نصب فنس ، ممكن است خاطر جلوگيري از ورود عابرين به زمين هاي زراعي يا باغي يا براي مشخص كردن مرز بين همسايگي­ تان با سايرين انجام گيرد. اگر بخواهيم به طور كلي بيان كنيم، براي مرزبندي مكان‌هايي كه در آن ها امكان ديواركشي يا قصد ديواركشي نداريم از توري حصاري يا همان استفاده مي‌كنيم.

توليد اين محصول در كارخانجات مختلفي انجام مي گيرد و در مراكز مختلفي نيز به فروش مي رسد. توصيه مي شود در هنگام خريد به مراكز فروش معتبري كه در اين زمينه قابل اطمينان هستند مراجعه نماييد. زيرا با توجه به كاربردي كه اين محصول دارد بايد در خريد آن وسواس و دقت يادي به خرج داد و با كيفيت آن توجه بسياري داشت.

براي خريد فنس مي‌توانيد از روش‌هاي حضوري و اينترنتي اقدام كنيد. امروزه فروشگاه‌ هاي اينترنتي تخصصي زيادي اقدام به فروش محصولات و لوازم صنعتي و ساختماني مانند انواع توري ، يونوليت ، پشم شيشه و ... كرده اند كه خريد از آن ها براي خريداران و مصرف كنندگان به صرفه تر و با شرايط بهتري انجام مي‌شود. امكان خريد هر نوع وسيله، لوازم و دستگاهي از فروشگاه‌هاي اينترنتي در هر روز و ساعات شبانه روزي به راحتي و آساني وجود دارد. با مراجعه به فروشگاه‌هاي اينترنتي تخصصي مي‌توانيد قبل از خريد هر محصول، توضيحات و مشخصات و راهنمايي‌هايي خريد آن ها را به خوبي مشاهده و قيمت‌ها را با محصولات مشابه مقايسه كنيد تا خريدي آگاهانه و هوشمندانه تجربه كنيد.

يكي از فروشگاه هاي معتبر اينترنتي كه در زمينه فروش محصولات صنعتي و ساختماني فعاليت دارد، شهر مفتول مي باشد. اين مجموعه سال هاست با فروش محصولات مفتولي مانند الكترود و مصالح ساختماني مانند اسپيسر و واتراستاپ و همچنين با تكيه بر نيرو هاي متخصص و كاربلد در زمينه فروش به يك برند شناخته شده تبديل شده است.

هدف مجموعه شهر مفتول كمك به پيشرفت صنعت ساخت و ساز و ايجاد امنيت در ساختمان ها و مزارع كشاورزي مي باشد از اين رو با فروش انواع محصولات و مصالح ساختماني با كيفيت، در تلاش است كه قسمت كوچكي از كمبود اين مصالح را در بازار بر طرف نمايد.

شهر مفتول تا كنون با عرضه محصولات با كيفيت و داشتن نيرو هايي مجرب و حرفه اي توانسته سابقه اي درخشان براي خود و تمام مجموعه رقم بزند. به همين دليل تمام مشترياني كه از اين فروشگاه اينترنتي خريد كرده اند با رضايتي كامل از قيمت و كيفيت محصول آن را استفاده و به كاربرد برده اند.

شما اگر قصد خريد فنس و ديگر محصولات اين چنيني را داريد مي توانيد به سايت شهر مفتول مراجعه كرده و قيمت روز اين محصول را در سايت اين مجموعه مشاهده نماييد. سايز ها و ضخامت هاي مختلفي از فنس يا توري حصاري در شهر مفتول موجود مي باشد كه تنوع بالاي اين محصول سبب شده كه به يكي از پر فروش ترين محصولات شهر مفتول تلقي شود. با مراجعه با سايت شهر مفتول و ديدن قيمت ها قطعا تفاوت قيمت را مشاهده خواهيد كرد. اگر قصد سفارش اين محصول را داريد مي توانيد با شماره 37556_021 تماس حاصل فرماييد و پيش از خريد از مشاوره رايگان كارشناسان فروش اين مجموعه نيز بهره مند شويد.

توجه داشته باشيد براي خريد فنس بايد ابتدا به هدف و نيازمان توجه كنيم و سپس متناسب با نيازهايمان بهترين گزينه را انتخاب كنيم. براي مثال نوع منطقه اي كه از آن استفاده خواهد شد از اولين مواردي است كه بايد بررسي شود. اين نكته نقش اساسي در انتخاب نوع توري حصاري دارد. زيرا شرايط آب و هوايي از مهم ترين نكات انتخاب درست آن است. پس سعي كنيد در خريد فنس هم كيفيت محصول هم قيمت آن و هم نياز خود را مد نظر قرار دهيد.


برچسب: فنس ، پايه فنس ، يونوليت ، پشم شيشه ، الكترود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۶:۰۶ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد رابيتس

رابيتس نوعي سقف كاذب است كه از ورق هاي گالوانيزه مشبك ساخته شده و در صنعت ساختمان سازي بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد.  اين محصول در بازار با نام راويز نيز شناخته مي شود و از محصولات پر فروش در شهر مفتول به حساب مي آيد.  اين ورق داراي ظاهري متفاوت با ورق ساده فلزي است و داراي چشمه هايي در اندازه هاي متفاوت است. تعداد ستون هاي رابيتس و اندازه ي چشمه هاي آن در قيمت رابيتس يا به اصطلاح قيمت راويز موثر است. رابيتس با نام انگليسي expanded metal، به واسطه ي مزاياي فراواني كه دارد داراي كاربردهاي گوناگوني است. به همين دليل در دنيا با چشمه ها و ستون هاي متفاوتي توليد و عرضه مي گردند. از اشكال چشمه هاي آن مي توان به اشكال دايره اي، مربع و لوزي اشاره كرد كه بيشتر مورد استفاده هستند. در ايران چشمه هاي رابيتس بيشتر در ظاهري شبيه به متوازي الاضلاع با دو زاويه حاده (تند) و دو زاويه منفرجه (باز) توليد مي شود.

چشمه هاي كوچك و زياد رابيتس به گونه اي است كه اجازه ي جريان هوا، آب و نور را مي دهد و همزمان يك مانع فيزيكي براي مواد بزرگ تر ايجاد مي كند كه اين مزيت موجب استفاده در ساخت قفس نيز مي شود. يكي ديگر از مزيت هاي آن، اين است كه راويز هيچگاه به طور كامل بريده نشده و دوباره متصل نمي گردد و اين موجب مي شود تا مقاومت خود را حفظ كند در نتيجه اين شبكه ي فلزي داراي مقاومت و دوام بالايي است. راويز مي تواند بيشتر از يك ورق فلزي ساده فشار تحمل كند زيرا به خوبي مي تواند اين فشار را در سراسر ورق پخش كند.

با توجه به مزاياي اين ورق مشبك استفاده از آن بسيار گسترده است. عمده مصرف آن در صنعت ساخت و ساز است. اين ورق مشبك بيشتر براي انجام گچ كاري سقف، سيمان كاري نما و همچنين نگه داري ملات به منظور سنگ كاري استفاده مي شود. به دين صورت كه ابتدا رابيتس توسط سيم رابيتس بندي به ميلگرد متصل مي گردد و عمليات گچ كاري بر روي آن انجام مي شود. رابيتس سقف، به خصوص راويزكاري سقف آشپزخانه و پذيرايي به اين صورت انجام مي گيرد.

خريد رابيتس بر اساس نياز شما و هدفتان از رابيتس كاري انجام مي گيرد. با توجه به تنوع اين محصول، براي خريد رابيتس بايد به وزن و تعداد ستون آن توجه كرد و بر اساس موقعيتي كه ما مي خواهيم از آن استفاده كنيم وزن و تعداد ستون را تعيين كنيم. قيمت رابيتس، همانطور كه پيشتر گفته شد، بر اساس تعداد ستون و وزن تعيين مي شود. هر چه تعداد ستون و يا وزن آن بيشتر باشد، قيمت آن هم بالاتر مي رود. براي خريد اين محصول نيز علاوه بر قيمت آن، كاربرد آن نيز بايد بايد مورد توجه قرار گيرد تا با كمترين قيمت بتوان به بهترين كارآيي از اين محصول دست يافت. براي مثال؛ معمولا براي نماي ساختمان از نوع 13ستوني سنگين‌تر استفاده مي‌كنند چرا كه بايد وزن سنگ نما را تحمل كند. اما در سقف‌هاي كاذب وزن اين محصول اهميت چنداني ندارد و حتي كار را براي مجري سخت‌تر مي‌كند بنابراين استفاده از راويز با وزن كم براي سقف كاذب مناسب تر است چه به لحاظ كارآيي و چه به لحاظ قيمت.

شما مي توانيد رابيس را از شهر مفتول كه از پرفروش ترين محصولات اين شركت مي باشد از اين سايت خريداري نماييد. شهر مفتول يك فروشگاه اينترنتي معتبر و شناخته شده در زمينه توليد و فروش محصولات مفتولي و برخي مصالح ساختماني مي باشدكه در سال 1398 در بازار آهن مكان واقع در استان تهران به مديريت آقاي مجتبي شه دوست تاسيس و گسترش يافت. فروشگاه اينترنتي شهر مفتول با شروع فعاليت خود از سال 1398، تا به امروز به يكي از شركت ها و مراكز فروش مطرح و شناخته شده در زمينه تهيه، توليد و تامين انواع محصولات مفتولي صنعتي و ساختماني مانند واتراستاپ ، پشم شيشه ، الكترود جوشكاري ، اسپيسر و... شده است.

خريداران و مصرف كنندگان محصولات مفتولي، شهر مفتولي را يكي از مراكز معتبر در زمينه فروش به شمار آورند و با خيالي سوده از اين مجموعه محصولات ساختماني و صنعتي مورد نياز خود را خريداري نمايند. شهر مفتول در تلاش است با فراهم كردن تجهيزات و دستگاه هاي مدرن و پيشرفته براي نيرو هاي كار خود، محصولات در مدت زمان كمتري به دست مشتري برسد. در اين راستا با توجه به تجربه، سابقه فروش و آمار هاي موجود، نسبت به توليد محصولات پر فروش تر در بازه هاي زماني مشخص اقدام مي نمايد. اين امر سبب شده از اين رو براي خريد مي توانيد به سايت شهر مفتول مراجعه كنيد. اين سايت با فروش انواع مصالح ساختماني و محصولات مفتولي مي تواند شما را از مشاوره هاي رايگان قبل از خريد بهره مند سازد تا خريدي هوشمندانه را تجربه كنيد. براي خريد و ارتباط با كارشناسان فروش شهر مفتول مي توانيد با شماره  02137556 تماس حاصل فرماييد.


برچسب: رابيتس ، واتراستاپ ، پشم شيشه ، الكترود ، الكترود جوشكاري ، اسپيسر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۵:۱۹ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

قيمت فروش توري پرسي ، گابيون و مرغي

توري، به حصاري فلزي گفته مي‌شود كه به منظور ايجاد امنيت و حصاركشي در محيط‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در طول تاريخ اين محصول اهميت زيادي داشته و ابزاري مناسب و مطمئن به منظور حصاركشي است. اصولا جهت جلوگيري از ورود حيوانات وحشي و يا ايجاد امنيت در ديوارهاي يك مكان، از انواع توري استفاده مي‌شود. لازم است بدانيد، توري در انواع مختلفي ساخته مي‌شود. قيمت مناسب و كاربرد عالي اين محصول، سبب شده است كه بتوان در مكان‌هاي مختلف از آن استفاده نمود. در اين ميان عوامل زيادي بر قيمت توري تاثير دارند. اگر قصد خريد توري را داريد، لازم است علاوه بر مشخصات، با قيمت اين محصول و عواملي كه روي آن تاثير مي‌گذارد نيز آشنا باشيد. شهر مفتول، از جمله معتبرترين مراكز توليد انواع توري است. در صورتي كه قصد خريد توري با بهترين قيمت و كيفيت را داريد، در اين بخش با مشخصات و قيمت فروش توري پرسي، گابيون و مرغي در شهر مفتول آشنا شويد.

قيمت فروش توري پرسي

از جمله انواع توري‌هاي پركاربرد، توري پرسي است. اين محصول از بافته شدن مفتول‌هاي آهن سياه و فولاد ضدزنگ توليد مي‌شود. بافت توري پرسي به صورت مشبك است. اين محصول از استيل كم‌كربن، فولاد گالوانيزه، مس و برنج توليد مي‌شود. حالت چشمه‌هاي اين محصول به صورت مربعي و مستطيلي  شكل است. بنابراين مي‌توان گفت شكل ظاهري توري پرسي، شبيه به توري جوشي است. اين توري با توجه به ساختاري كه داراست، از استحكام و ثبات زيادي برخوردار است. قيمت فروش توري پرسي نيز بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي‌شود.

قيمت توري پرسي با توجه به نوع مفتول، جنس، كيفيت و استحكامي كه دارد، متفاوت است. بنابراين به منظور استعلام قيمت لازم است به اين نكات توجه كنيد. قطر مفتول در اين توري معمولا بين 3 تا 6 ميلي‌متر است. ابعاد چشمه‌هاي آن نيز 2 تا 8 سانتي‌متر است. توري پرسي از مزاياي زيادي برخوردار است. اصلي‌ترين مزاياي اين توري شامل سطح ضدلغزش، قيمت مناسب، نصب راحت، مقاومت عالي در برابر خوردكي، وزن سبك و... است. توري پرسي به دليل استحكام بالايي كه دارد، از كاربردهاي بي‌شماري نيز برخوردار است. ساخت حفاظ درب و پنجره، ساخت قفس حيوانات، حصاركشي دور زمين و باغ، نصب سيستم‌هاي گرمايشي، استفاده در صنايع شيميايي و.... از انواع كاربردهاي اين محصول است.

قيمت فروش توري گابيون

از ديگر توري‌هاي پركاربرد، توري گابيون است. توري گابيون نوعي توري فلزي است كه از مفتول گالوانيزه تشكيل مي‌شود. اين توري معمولا براي حصاركشي استفاده نمي‌شود بلكه كاربردهاي ديگري دارد. شكل ظاهري اين توري شبيه به جعبه است كه داخل آن با سنگ، بتن، ماسه و خاك پر مي‌شود. اين ساختار سبب مي‌شود تا با توري‌هاي ديگر متفاوت بوده و كاربرد ويژه‌اي داشته باشد. در برابر پايداري شيب، محافظت در برابر فرسايش در ساخت‌وساز، كنار جاده‌ها به منظور جلوگيري از آسيب‌هاي ناشي از ريزش كوه و حتي زيباسازي نما از اين توري استفاده مي‌شود. توري گابيون در انواع مختلفي توليد مي‌شود. بنابراين قيمت توري گابيون نيز در انواع مختلف توري گابيون سبدي، تشكي، كيسه اي، بي‌شكل و... متفاوت خواهد بود.

اين توري حكم نگهدارنده مانند ديوارهاي نگهدارنده، ديوارهاي حفره اي، پيشگيري از خوردگي و ساخت ديواره‌هاي ساحلي، سيستم دفاعي ساحل رودخانه، موج، درياچه، تغيير جهت سيلاب و... را بر عهده دارد. از طرفي مزاياي توري گابيون زياد است. توري گابيون از دوام و انعطاف بسيار بالايي برخوردار بوده و خاصيت نفوذپذيري مطلوبي نيز دارد. اين توري از نظر اقتصادي مقرون به صرفه بوده و با محيط زيست سازگاري دارد.

قيمت فروش توري مرغي

توري مرغي از جمله رايج‌ترين و پركاربردترين توري است. اين توري كاربردهاي زيادي داشته و همچنين در موقعيت‌هاي مختلفي قابل استفاده است. رايج‌ترين كاربرد توري مرغي، حصاركشي لانه حيوانات و يا مراقبت از گياهان است. اين توري از شبكه‌هاي فلزي بهم بافته شده توليد مي‌شود. لازم به ذكر است در ضخامت‌هاي مختلفي توليد مي‌شود. قيمت توري مرغي بر اساس ابعاد و ضخامت آن متغير است. اين توري در دو روش گالوانيزه سرد و گالوانيزه گرم توليد مي‌شود. در اين ميان توري مرغي كه با روش گالوانيزه گرم توليد مي‌شود از كيفيت مطلوبي برخوردار بوده و استحكام بالايي دارد. بنابراين قيمت توري مرغي گرم از توري مرغي كه به روش گالوانيزه سرد توليد مي‌شود اندكي بيشتر است.

از طرفي توري مرغي گالوانيزه گرم، تا مدت‌ها در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي مقاومت بالايي داشته و در برابر رطوبت نيز مقاوم است. حمل و نقل آسان به دليل وزن سبك، قيمت بسيار مناسب، استحكام بالا در برابر خوردگي، سهولت در اجرا و... از مزاياي اصلي اين توري به شمار مي‌آيد. به منظور خريد انواع توري، تيرچه، افزودني بتن و... از شهر مفتول با شماره 02137556 در ارتباط باشيد و يا به وب سايت https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد.

 

 

 

 

 


برچسب: توري پرسي ، توري گابيون ، توري مرغي ، قيمت توري پرسي ، قيمت توري گابيون ، قيمت توري مرغي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۵:۴۵ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

مشخصات خريد الكترود جوشكاري ، اسپيسر و ميلگرد ساده

آشنايي با مشخصات خريد الكترود جوشكاري، اسپيسر و ميلگرد ساده، به شما اطلاعات لازم در خصوص محصولاتي مناسب را خواهد داد. شهر مفتول، يكي از بزرگ‌ترين توليدكننده و عرضه‌كننده الكترود جوشكاري، اسپيسر و ميلگرد ساده است. در صورتي كه قصد خريد انواع محصولات مفتولي، افزودني بتن و ساير محصولات ديگر را داريد، با شهر مفتول همراه باشيد. ميلگرد ساده، الكترود و اسپيسر، سه مورد از محصولات مهم هستند كه در صنعت ساختمان‌سازي و صنايع ديگر كاربرد دارند. در اين ميان كيفيت ميلگرد ساده و الكترود از اهميت زيادي برخوردار است. بنابراين بايد از مركزي معتبر خريداري شوند. به منظور آشنايي با مشخصات و خريد انواع اين محصولات با كيفيت تضميني، ادامه اين مطلب را دنبال كنيد.

مشخصات خريد الكترود جوشكاري

در خصوص مشخصات خريد الكترود جوشكاري بايد گفت اين محصول در دنياي مهندسي و ساخت‌وساز از اهميت زيادي برخوردار است. الكترود جوشكاري، نوعي مفتول فلزي يا گرافيكي است. پوشش الكترود، فلاكس نام داشته و به منظور عبور جريان برق معمولا مورد استفاده قرار مي‌گيرد. الكترود جوشكاري با نام سيم جوش نيز معروف است. اين محصول از يك طرف به قسمت فلزي و از طرف ديگر به بخش غير فلزي متصل مي‌شود. كاربرد اصلي الكترود، برقراري ارتباط بين دو جزء رسانا و حتي نارسانا است.

در واقع در صنعت جوشكاري، به منظور پر كردن فضاي خالي بين دو سطح، به منظور ايجاد اتصال و استحكام، از اين محصول استفاده مي‌شود. الكترود جوشكاري به دسته‌هاي مختلفي تقسيم مي‌شود و داراي انواع زيادي است. دو دسته از رايج‌ترين الكترودها ، الكترودهاي مصرفي و مصرف نشدني هستند. الكترود مصرفي، به الكترودهايي با نقطه جوش پايين گفته مي‌شود. به منظور توليد و ساخت اين الكترود از نيكل استفاده مي‌شود. الكترودهاي غير مصرفي، از مقاومت مطلوبي برخوردار هستند. بر عكس الكترودهاي مصرفي، در طول فرآيند جوشكاري تمام نمي‌شوند. بلكه تنها مقداري از طول آن‌ها كم مي‌شود.

مشخصات خريد ميلگرد ساده

مشخصات خريد ميلگرد ساده ، در سايت شهر مفتول قابل مشاهده است. همان‌طور كه گفته شد ميلگرد در دو نوع ساده و آجدار وجود دارد. ميلگرد ساده به محصولي گفته مي‌شود كه داراي سطحي صاف و يكدست بوده و فاقد برآمدگي است. اين ميلگرد در حوزه ساختمان‌سازي چندان كاربرد نداشته و در صنايع ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

از آن جايي كه مقاومت كششي بتن در برابر نيروهاي كششي ضعيف است، بنابراين از محصولي به نام ميلگرد استفاده مي‌شود. قطر ميلگرد بر اساس كاربرد و استانداردهاي ساخت تغيير مي‌كند. انواع ميلگرد ساده در ضخامت ۶ تا ۲۰۰ ميلي‌متر توليد مي‌شود. ميلگرد ساده بر اساس عوامل مختلف دسته‌بندي مي‌شود. فاكتورهاي دستهبندي ميلگرد ساده شامل جنس و شكل ظاهري است. از نظر جنس اين ميلگرد شامل اروپايي، پر كربن يا ميلگرد سياه، پوشش اپوكسي، گالوانيزه، استيل و پليمري است.

به منظور توليد ميلگرد ساده، از شمش يا بيلت فولادي استفاده مي‌شود. در اولين مرحله لازم است شمش‌هاي فولادي تحت حرارت بالا قرار بگيرند. اين حرارت بين ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ درجه سانتي‌گراد است. حرارت‌دهي سبب تغيير شكل شمش مي‌شود. در مرحله بعدي به منظور كاهش قطر و عرض شمش ها، از رول‌ها استفاده مي‌شود. آخرين مرحله رساندن ميلگرد به طول و قطر استاندارد و برش‌دهي است.

كاربرد ميلگرد ساده در ساختمان‌سازي و صنايع ديگر گسترده است. در ساختمان‌سازي به منظور ساخت خاموت از ميلگرد ساده استفاده مي‌شود. در صنايع ديگر جهت توليد پيچ و مهره، ميخ و اتصالات ديگر از اين محصول استفاده مي‌شود. ميلگرد ساده به دو صورت شاخه و كلاف توليد و روانه بازار مي‌شود. انواع سايز اين ميلگرد شامل ۵٫۵، ۶٫۵،۸،۱۰ و ۱۲ است. سايز آن نيز ۸ تا ۴۰ است.

مشخصات خريد اسپيسر

اسپيسر يكي از قطعات رايج در ساختمان‌سازي است كه به منظور ايجاد فاصله بين دو ميلگرد استفاده مي‌شود. اين محصول در انواع مختلفي توليد مي‌شود. اسپيسر تنها فاصله‌انداز نيست. اين محصول مي‌تواند نوعي پوشش روي ميلگرد ايجاد كند و باعث جلوگيري از زنگ‌زدگي اين محصول شود. در سازه هايي مانند دال و ديوار از اسپيسر بر روي ميلگرد به عنوان پوشش استفاده مي‌شود. كاربرد اسپيسر در بتن، ساختمان، سدسازي و تونل‌سازي نيز رايج است.

به طور كلي استفاده از اسپيسر سبب افزايش سرعت و كيفيت مي‌شود. زماني كه ميلگرد در مجاورت هوا و رطوبت قرار مي‌گيرد، به مرور زمان دچار خوردگي و يا سولفاته شدن مي‌شود. بنابراين بر روي عملكرد آن تاثير منفي مي‌گذارد. از اين رو لازم است از اسپيسر استفاده شود تا از بروز اين مشكل جلوگيري گردد.

مسئله ديگر جلوگيري از جابه‌جايي ميلگرد است. به طور كلي ميلگرد ممكن است در شبكه خود جابه‌جا شود. در صورتي كه از اسپيسر استفاده شود، ميلگرد به خوبي در جاي خود نگهداري مي‌شود و در نهايت تكان نمي‌خورد. همين مسئله در دوام ميلگرد و ايجاد پوشش يكنواخت تاثير بسزايي دارد. استفاده از اسپيسر بسيار مقرون به صرفه و مناسب است. به منظور خريد اسپيسر لازم است بدانيد اين محصول به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود كه رايج‌ترين آن‌ها شامل اسپيسر بتني، فلزي، پلاستيكي و است.

 

شهر مفتول مركزي معتبر در خصوص فروش و توليد محصولات مفتولي و مصالح ساختماني است. به منظور خريد محصولات با كيفيت تضميني و قيمت مناسب با شماره 02137556 تماس بگيريد و يا به وب سايت شهر مفتول https://shahrmaftool.com مراجعه كنيد.


برچسب: الكترود ، الكترود جوشكاري ، ميلگرد ساده ، اسپيسر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۳:۵۴ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

راهنماي كامل خريد توري هاي حصاري ، توري مرغي ، توري فرنگي و ...

در دنياي امروز، توري‌ها به عنوان يكي از اصلي‌ترين عوامل تأثيرگذار در ديزاين داخلي و خارجي ساختمان‌ها شناخته مي‌شوند. توري‌هاي حصاري، توري مرغي و توري فرنگي از جمله گزينه‌هاي محبوب در زمينه دكوراسيون و نگهداري املاك هستند. توري فلزي در حقيقت نوعي شبكه فولادي است كه در نتيجه بافته شدن مفتول ها بر روي هم و كشش ورق فولادي به وجود مي آيد. به طور معمول براي ساخت توري ها از سيم مفتول هاي ساده و يا آجدار مي توان استفاده كرد. توري هاي فلزي داراي انواع متنوعي هستند كه در روش توليد، ابعاد چشمه و سايز سيم مفتول با يكديگر تفاوت دارند. در اين مقاله، به بررسي و راهنمايي براي خريد توري‌ حصاري ، توري مرغي و توري فرنگي مي‌پردازيم.

خريد توري حصاري

توري‌هاي حصاري علاوه بر ايجاد شكل ظاهري زيبا، بايد قابليت مقاومت در برابر عوامل جوي و زيان‌آور را نيز داشته باشند. انواع مختلفي از جنس‌هاي توري حصاري از جمله فلزي، چوبي و پلاستيكي توليد مي شود. كه لازم است با توجه به نوع نياز و سليقه خود، جنس مناسب را انتخاب كنيد. توري‌هاي حصاري مي‌توانند علاوه بر ايفاي نقش حفاظتي، به عنوان عنصري دكوراتيو نيز در فضاهاي باز و بسته مورد استفاده قرار گيرند. انتخاب طرح و شكل‌بندي مناسب با ديزاين كلي محيط خود وفق دهيد تا توري‌ها به تنهايي تبديل به يك آثار هنري شوند. به طور كلي در هنگام خريد توري حصاري لازم است تا در مرحله ي اول نياز و بودجه ي خود را در نظر بگيريم و سپس براساس آن ها نسبت به خريد اقدام كنيم. انواع توري هاي حصاري بر اساس نوع مفتول به كار رفته، متراژ، اندازه چشمه و . داراي قيمت هاي متفاوتي هستند.

خريد توري مرغي

توري مرغي به عنوان يك راه حل زيبا و عملي براي تفريح در فضاي باز شناخته مي‌شود. در انتخاب توري مرغي، به مواردي نظير فاصله بين ميله‌ها، ارتفاع توري و قابليت تنظيم ميله‌ها توجه كنيد تا بتوانيد از آرامش بي‌نظير فضاي خارجي‌تان لذت ببريد. با وجود جنس‌هاي مقاوم در توري مرغي، نياز به نگهداري و تعويض دوره‌اي وجود دارد. در فصول باراني و تابستان‌هاي گرم، توري مرغي به خدمت رساني بيشتري نياز دارد. بنابراين، نگهداري منظم و بازديدهاي دوره‌اي از وضعيت توري مرغي از اهميت ويژه‌اي برخوردار هستند. براي خريد توري مرغي و يا ديگر انواع توري هاي فلزي پر كاربرد مي توانيد از طريق شماره تلفن 37556-021 با شهر مفتول در ارتباط باشيد و يا به وب سايت https://shahrmaftool.com/ مراجعه فرماييد.

خريد توري فرنگي

قبل از خريد توري فرنگي و يا هر نوع توري ديگري، بهتر است تحقيقات دقيقي انجام دهيد و قيمت‌ها را در بازار مقايسه كنيد. اين كار به شما كمك مي‌كند تا بهترين انتخاب را با توجه به بودجه خود انجام دهيد.در هر نوع خريد، مشاوره با كارشناسان و افراد ماهر در زمينه توري‌ها اهميت دارد. آن‌ها مي‌توانند شما را در انتخاب جنس، طرح و ابعاد مناسب براي فضاي خود راهنمايي كنند.با توجه به نياز خود، تصميم به خريد توري‌هاي حصاري، توري مرغي و توري فرنگي بگيريد. براي حفاظت، زيبايي يا دكوراسيون داخلي، انتخاب مناسبي را انجام دهيد. توري‌هاي حصاري، توري مرغي و توري فرنگي به عنوان گزينه‌هاي متنوع و پركاربرد در دنياي دكوراسيون و حفاظت شناخته مي‌شوند.

چگونه توري هاي حصاري ، توري مرغي و توري فرنگي را خريداري كنيم ؟

قبل از خريد توري فرنگي و يا هر نوع توري ديگري، بهتر است تحقيقات دقيقي انجام دهيد و قيمت‌ها را در بازار مقايسه كنيد. اين كار به شما كمك مي‌كند تا بهترين انتخاب را با توجه به بودجه خود انجام دهيد.در هر نوع خريد، مشاوره با كارشناسان و افراد ماهر در زمينه توري‌ها اهميت دارد. آن‌ها مي‌توانند شما را در انتخاب جنس، طرح و ابعاد مناسب براي فضاي خود راهنمايي كنند.با توجه به نياز خود، تصميم به خريد توري‌هاي حصاري، توري مرغي و توري فرنگي بگيريد. براي حفاظت، زيبايي يا دكوراسيون داخلي، انتخاب مناسبي را انجام دهيد. توري‌هاي حصاري، توري مرغي و توري فرنگي به عنوان گزينه‌هاي متنوع و پركاربرد در دنياي دكوراسيون و حفاظت شناخته مي‌شوند.

پرسش هاي متداول در خصوص انواع توري هاي فلزي

1 . آيا توري هاي حصاري مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي هستند ؟

بله، توري‌هاي حصاري معمولاً از جنس‌هاي مقاومي توليد مي‌شوند كه در برابر شرايط آب و هوايي مختلف مقاومت دارند.

2 . چگونه مي توان توري مرغي را نگهداري كرد ؟

بهتر است در فصول باراني و تابستان‌هاي گرم، توري مرغي را با دقت بيشتري نظارت كنيد و در صورت نياز، آن را تعويض كنيد.

3 . آيا توري فرنگي تنها براي داخلي مناسب است ؟

خير، توري فرنگي همچنين مي‌تواند به عنوان جداكننده‌ها در فضاهاي باز نيز مورد استفاده قرار گيرد.

4 . آيا نصب توري فرنگي دشوار است ؟

نصب توري فرنگي به تخصص و دقت نياز دارد، بنابراين بهتر است اين كار را توسط افراد متخصص انجام دهيد.

5 . چگونه مي توانم توري هاي مناسب براي دكوراسيون داخلي انتخاب كنم ؟

براي انتخاب توري‌هاي مناسب براي دكوراسيون داخلي، به طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف توري‌ها توجه كنيد و آن‌ها را با ديزاين كلي محيط خود هماهنگ كنيد.

 

 

 


برچسب: توري ، توري حصاري ، توري مرغي ، توري فرنگي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۴:۵۱ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

فروش توري حصاري ، جوشي و پرسي

در هنگام خريد يا فروش توري پرسي، جوشي يا حصاري، مي‌بايست به مقاوم بودن، حمل‌ونقل آسان، مقاومت آن‌ها در برابر گرما و حرارت و توجه كنيد. در حقيقت، فروشنده نيز موظف است كه در رابطه با فروش توري جوشي، فروش توري حصاري و فروش توري پرسي، نكات لازم را در اختيار شما قرار دهد.

مركز معتبر فروش انواع توري (فروش توري جوشي، فروش توري حصاري و فروش توري پرسي) بدون شك مهم‌ترين نكته‌ها را در رابطه با خريد و اطلاع از قيمت محصول در اخيتار شما قرار مي‌دهد. براي اطلاعات بيشتر در اين زمينه، مي‌توانيد ما را تا انتها همراهي كنيد.

فروش توري حصاري

توري حصاري يك نوع سامانه محافظتي است كه از سيم مفتول گالوانيزه ساخته شده‌است و براي حفاظت از ملك و يا محيط اطراف به‌كار مي‌رود. اين نوع حصار با اجزاي شبكه‌اي ساخته شده‌است كه درون آن‌ها فضاي خالي وجود دارد.

اين فضاي خالي باعث مي‌شود تا نور و هواي محيط به‌راحتي از آن عبور كند و محيط داخل و خارج از حصار به‌خوبي مشاهده شود. براي خريد يا فروش توري حصاري (فنس)، بهتر است از يك مرجع مورد اطمينان كه هم به‌صورت حضوري و هم غيرحضوري، انواع توري را در اختيار شما قرار مي‌دهد خريد كنيد.

كاربردهاي توري حصاري

كاربردهاي گسترده و مزاياي اين توري سبب شده‌است تا فروش توري حصاري در صنايع مختلف بسيار گسترش پيدا كند. برخي از اين كاربردها عبارت‌اند از:

·         محافظت از خانه و باغچه

توري‌هاي حصاري به‌عنوان يك وسيله‌ٔ امنيتي براي محافظت از خانه و باغچه در برابر سرقت، نفوذ و خرابكاري مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

·         استفاده در پارك‌ها و فضاهاي عمومي

توري‌هاي حصاري به‌عنوان مرز بين فضاهاي پاركي و فضاهاي عمومي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

·         نگه‌داشتن حيوانات

توري‌هاي حصاري در صنعت دامداري و نگه‌داري حيوانات، به‌عنوان يك حصار مطمئن براي جلوگيري از فرار حيوانات استفاده مي‌شوند.

·         استفاده در صنعت ساخت‌وساز

توري‌ حصاري به‌عنوان يك مواد ساختماني مصرف مي‌شود و براي ساخت شاخص‌ها، پرده‌هاي فلزي و پايه‌هاي مربوط به خزان‌هاي روغن و گاز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

·         محافظت از صنايع و مراكز خدماتي

توري‌هاي حصاري براي جلوگيري از سرقت و نفوذ به صنايع و مراكز خدماتي، مانند ايستگاه‌هاي راه‌آهن و بانك‌ها استفاده مي‌شوند.

·         استفاده در سيستم‌هاي حمل‌ونقل و ترافيك

توري‌هاي حصاري براي جداسازي ناحيه‌هاي مختلف در سيستم‌هاي حمل‌ونقل و ترافيك به‌كار مي‌روند.

فروش توري جوشي

توري جوشي يك روش اتصال دو پاره‌ي فلزي از طريق جوشكاري است كه در آن از يك توري سيمي به‌عنوان ميان لايه براي اتصال دو پاره فلزي استفاده مي‌شود. در اين روش، توري سيمي روي دو پاره فلزي قرار داده شده و سپس با استفاده از جوشكاري، توري سيمي و دو فلز به هم متصل مي‌شوند.

اين روش به‌عنوان يك روش اتصال فلزات قوي و مقاوم مورد استفاده قرار مي‌گيرد و در صنايع مختلفي مانند ساخت‌وساز، صنعت دريايي و هواپيمايي كاربرد دارد. اين توري از استحكام بسيار بالايي برخوردار بوده و از مفتول سياه توليد مي‌شود.

يكي از نكات مهم در رابطه با فروش توري جوشي، خريد از مرجع معتبري است كه درزمينهٔ فروش انواع توري ازجمله فروش توري جوشي، فروش توري پرسي و فعاليت مي‌كند. ناگفته نماند كه شما مي‌توانيد به‌صورت غيرحضوري هم محصول خود را خريداري كنيد.

كاربرد توري جوشي

توري‌هاي جوشي به‌عنوان يك مواد ساختماني و شبكه‌اي در صنايع مختلف به‌كار مي‌روند. در زير به برخي از كاربردهاي خريد يا فروش توري جوشي اشاره خواهم كرد كه عبارت‌اند از:

·         استفاده در صنايع ساختماني

توري‌ها جوشي به‌دليل مقاومت بالا در برابر فشار، وزن كم و ارزان بودن، براي ساختن سازه‌هاي فلزي و گريتينگ‌ها استفاده مي‌شوند.

·         استفاده در صنايع خودروسازي

توري جوشي به‌دليل مقاومت بالا در برابر ضربه، آتش‌سوزي و خوردگي، به‌عنوان پوشش محافظ براي برخي از قطعات خودرو ازجمله باتري‌ها و صفحات صندلي به‌كار مي‌رود.

·         استفاده در صنايع مختلف

توري جوشي به‌دليل وزن كم و مقاومت بالا در برابر فشار و كشش، در صنايعي مانند بسته‌بندي، پالايشگاه‌ها، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها و غيره مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

·         استفاده در طراحي دكوراسيون داخلي

توري‌هاي جوشي به‌دليل ظاهر زيبا و توانايي ايجاد الگوهاي مختلف، در طراحي دكوراسيون داخلي ساختمان‌ها و فضاهاي تجاري به‌كار مي‌رود. به‌عنوان‌مثال، مي‌توان به ساخت صندلي، ميز، پرده‌هاي جداري و غيره اشاره كرد.

فروش توري پرسي

توري پرسي يا مش را مي‌توان نوعي سيم مفتول در نظر گرفت كه با داشتن تعدادي سوراخ كوچك در سطح آن، تنها از يك ورق فلزي تشكيل شده‌است. اين سوراخ‌ها معمولاً با الگوهاي مختلفي در سطح ورق قرار مي‌گيرند و اين ويژگي باعث مي‌شود كه اين توري، مقاوم، سبك و در عين حال هوا و نور را به‌خوبي عبور دهد.

به‌دليل وزن كم و مقاومت بالاي آن، توري پرسي به‌عنوان يكي از مهم‌ترين مواد ساختماني در ساختمان‌ها و فضاهاي داخلي و خارجي استفاده مي‌شود. شما مي‌توانيد با انتخاب يك بازار آنلاين كه انبوهي از توري‌ها ازجمله توري حصاري، توري پرسي، توري جوشي و است، خريدي مطمئن داشته باشيد.

كاربردهاي توري پرسي

فروش توري پرسي به‌دليل داشتن خصوصياتي مانند بهره‌وري در استفاده از فضا، هوادهي مناسب و امنيت بالا، بسيار گسترده شده‌است. اين توري ازجمله محصولات مورد استفاده در صنايع بسياري مانند صنايع ساختماني، خودروسازي، الكترونيك و است. برخي از كابردهاي آن عبارت‌اند از:

·         ساخت حفاظ

توري پرسي ازجمله موادي است كه براي ساخت حفاظ استفاده مي‌شود. اين حفاظ‌ها مي‌توانند به‌عنوان حفاظ باغ، حفاظ استخر، حفاظ دام، حفاظ نگهباني و استفاده شوند.

·         پوشش سقف و ديوار

از اين توري مي‌توان به‌عنوان پوششي براي سقف و ديوارها استفاده كرد. اين كاربرد معمولا در ايجاد محوطه‌هاي بازي و ورزشي مانند استاديوم‌ها و سالن‌هاي ورزشي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

·         ساخت درب و پنجره

توري پرسي به‌عنوان يك ماده‌ با مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش، براي ساخت درب و پنجره نيز استفاده مي‌شود.

كلام آخر

فروش توري جوشي، فروش توري حصاري و فروش توري پرسي و كاربرد اين توري‌ها ازجمله موارد مهمي بودند كه در اين مقاله ما به بررسي آن‌ها پرداختيم. هر آنچه كه دوست داريد در رابطه با اين توري‌ها، نحوهٔ خريد يا فروش و قيمت آن‌ها بدانيد، مي‌توانيد با متخصصان اين حوزه ارتباط برقرار كنيد.

 

 


برچسب: توري حصاري ، توري جوشي ، توري پرسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۳:۵۲ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

قيمت مفتول گالوانيزه و مفتول مسوار

محصولات مفتولي در حوزه ساختمان‌سازي و ايجاد امنيت در يك محدوده نقش بسيار مهمي دارند. امروزه كاربرد محصولات مفتولي بسيار گسترده شده است و در ميان آنها مفتول گالوانيزه و مسوار نيز پركاربرد هستند. اما شايد هنگام خريد اين محصولات اين سوال براي شما پيش بيايد كه كجا و چگونه اين محصولات را خريداري كنيد؟ نوسانات بازار چگونه است و قيمت آن بر چه اساسي محاسبه مي‌شود؟

شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترين توليدكننده و عرضه‌كننده محصولات مفتولي، مفتول گالوانيزه و مفتول مسوار را با مناسب‌ترين قيمت به مشتريان عرضه مي‌دارد. براي اطلاع از قيمت مفتول گالوانيزه و مفتول مسوار در شهر مفتول با ما همراه باشيد.

قيمت مفتول گالوانيزه بر چه اساسي محاسبه مي شود ؟

بهتر است پيش از بررسي قيمت مفتول گالوانيزه با اين مفتول آشنا شويم و بدانيم دقيقا چه كاربردي دارد. چرا كه كاربرد و يا نوع مفتول گالوانيزه در تعيين قيمت آن تاثير بسزايي دارد.

مفتول گالوانيزه از گالوانيزاسيون مفتول سياه بدست مي‌آيد. از اين مفتول معمولا براي محيط‌هاي مرطوب استفاده مي‌شود. انواع روش توليد مفتول گالوانيزه به صورت گالوانيزه سرد و گرم است. لازم است بدانيد كيفيت مفتول گالوانيزه گرم از كيفيت مفتول گالوانيزه سرد بهتر است.

از سيم مفتول گالوانيزه معمولا براي محافظت در محيط اطراف خانه، اتصال مواد ساختماني و مقاوم‌سازي، ساخت طناب‌هاي فولادي و استفاده مي‌شود. به طور كلي اين مفتول بسيار محكم بوده و مقاومت بالايي دارد. از اين رو كاربردهاي گسترده‌اي نيز داراست.

قيمت خريد مفتول گالوانيزه بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي‌شود. ضخامت از مهم‌ترين اين عوامل است. معمولا هر چقدر ضخامت مفتول گالوانيزه بيشتر باشد، وزن آن نيز بالاتر بوده و در نتيجه قيمت افزايش ميابد. شهر مفتول، توليدكننده انواع مفتول گالوانيزه با ضخامت‌هاي مختلف است.

در صورتي كه قصد خريد مفتول گالوانيزه با قيمتي مناسب و كيفيت مطلوب را داريد، شهر مفتول بهترين گزينه است. به منظور اطلاع دقيق از قيمت مفتول گالوانيزه مي‌توانيد با كارشناسان شهر مفتول در ارتباط باشيد.

قيمت مفتول مسوار بر چه اساسي محاسبه مي شود ؟

پيش از بررسي قيمت مفتول مسوار ، ابتدا بررسي كنيم مفتول مسوار چيست و در چه صنايعي كاربرد دارد. با بررسي كاربرد مفتول مسوار و آشنايي كلي با اين مفتول، مي‌توانيد با اطلاعاتي جامع‌تر اين محصول را خريداري نماييد.

مسوار در واقع يكي از انواع آلياژ فلزات است. اين مفتول خاصيت چكش‌خواري و انعطاف‌پذيري بالايي دارد. بنابراين كاربرد بسيار زيادي داشته و به صورت كلاف و شاخه در بازار عرضه مي‌گردد. روكش مس بر روي اين مفتول سبب مي‌شود تا از خوردگي آن جلوگيري شده و مقاومت بالايي نيز داشته باشد. مهم‌-ترين كاربردي كه اين مفتول دارد، ساخت لوازم آشپزخانه و لوازم تزييني است. از ديگر كاربردهاي مفتول مسوار جوش فلزات است.

اين مفتول معمولا با قطر 1 تا 8 ميلي متر به بازار عرضه مي‌گردد. مفتول مسوار در واقع مفتول آهن است. پس از انجام آخرين مرحله كشش و رسيدن به سايز مورد نظر وارد دو وان مي‌شود. در وان اول اسيدشويي مي‌شود تا به طور كامل تميز گردد. در وان دوم نيز وارد سولفات مس مي‌شود.

كاربرد مفتول مسوار چيست ؟

از اين مفتول در صنايع مختلف استفاده مي‌شود. از جمله كاربرد مفتول مسوار به شرح زير است:

·         توليد انواع چوب لباسي و آويز

·         توليد قفسه و باكس

·         ساخت چمدان و كيف دستي

·         توليد پين

·         آرماتوربندي عمراني

·         ساخت محصولات ريلي

براي اينكه بتوانيد قيمت مفتول مسوار را تخمين بزنيد، ابتدا نياز است كه قيمت مواد اوليه را بدست آوريد. از آن‌جايي كه براي تهيه مفتول مسوار از ميلگرد استفاده مي‌شود، بنابراين قيمت ميلگرد نيز تا حدودي در قيمت مفتول مسوار تاثيرگذار است. البته در تخمين قيمت اين مفتول عوامل ديگري نيز تاثيرگذار هستند. عواملي همچون كيفيت، برند ميلگرد و كشور سازنده، در اين مسئله دخيل هستند. معمولا ميلگرد از كشورهاي چين و اكراين وارد كشور مي‌شود.

لازم به ذكر است ضخامت ميلگردي كه مورد استفاده قرار مي‌گيرد و ضخامت لايه‌اي از مس كه روي ميلگرد را مي‌پوشاند نيز در قيمت اين مفتول تاثير بسزايي دارد.

خريد مفتول مسوار و مفتول گالوانيزه در شهر مفتول

اگر قصد خريد انواع محصولات مفتولي، مفتول مسوار و مفتول گالوانيزه را داريد، شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترين توليدكننده محصولات مفتولي با مناسب‌ترين قيمت، اين محصولات را به مشتريان گرامي عرضه مي‌كند. براي خريد مفتول گالوانيزه و مفتول مسوار در شهر مفتول با شماره 02137556 تماس حاصل نماييد. از طريق تماس با شماره تلفن درج شده، از خدمات مشاوره رايگان شهرمفتول نيز بهره‌مند گرديده و با اطلاعات كافي محصول خود را خريداري نماييد. همچنين به منظور مشاهده محصولات بيشتر از جمله انواع توري، انواع قيمت سيم آرماتوربندي ، ميلگرد ساده و به وب سايت شهر مفتول مراجعه نموده و قيمت‌ها را به صورت آنلاين مشاهده كنيد. محصولات مفتولي را با كيفيت تضميني خريداري كنيد. براي ثبت خريد به صورت اينترنتي به آدرس https://shahrmaftool.com مراجعه نموده و در شهر مفتول با ما در ارتباط باشيد.


برچسب: مفتول ، مفتول مسوار ، سيم آرماتوربندي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۱:۴۹ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

فروش الكترود جوشكاري ، يونوليت و پشم شيشه

در اين بخش قصد داريم در مورد سه محصول كاربردي و مهم در حوزه ساختمان‌سازي صحبت كنيم. الكترود جوشكاري، يونوليت و پشم شيشه از جمله محصولات كاربردي در صنعت ساخت‌وساز و صنايع ديگر هستند كه از هر يك آن‌ها علاوه بر ساختمان‌سازي در صنايع ديگر نيز كاربرد دارند. شهر مفتول به عنوان توليدكننده اين سه محصول، در اين بخش در مورد مشخصات فروش الكترود جوشكاري، يونوليت و پشم شيشه توضيحاتي در اختيار شما قرار مي‌دهد. در خصوص خريد اين محصولات لازم است با كاربرد، مشخصات و نكات لازم در زمان خريد توجه كرد.

فروش الكترود جوشكاري

الكترود جوشكاري ، قطعه‌اي پركاربرد است كه يك سر آن غير فلزي بوده و نيمه رسانا است. طرف ديگر تمام فلز و رساناي كامل است. از اين محصول در جوشكاري استفاده مي‌شود. در عمليات جوشكاريف بخش غير فلزي آن به جريان الكتريسيته متصل مي‌شود. الكترود جوشكاري از جنس مفتول است و سطح آن توسط پوش فلاكس پوشانده شده است. جنس پوشش فلاكس از اكسيد سديم، آزبست، خاك رس، آهن و سلولز است. از الكترود جوشكاري به منظور متصل كردن قطعات مختلف به يكديگر استفاده مي‌شود.

الكترود جوشكاري در دو نوع توليد مي‌شود كه شامل الكترود مصرفي و مصرف نشدني است. الكترود مصرفي داراي نقطه ذوب پاييني است. از اين محصول در جوشكاري ميگ استفاده مي‌شود. الكترود مصرفي از فولاد نرم و نيكل ساخته مي‌شود. علت نامگذاري اين محصول به سبب آن است كه در زمان جوشكاري الكترود تمام مي‌شود. اين الكترود از مزاياي زيادي از جمله سادگي و سهولت استفاده برخوردار است.

در مقابل الكترود مصرف نشدني مقاومت عالي در برابر دما و ذوب شدن دارد و به الكترود نسوز معروف است. در جوشكاري تيگ از اين محصول استفاده مي‌شود. اين الكترود داراي دو نوع كربن‌دار و تنگستن است.

فروش يونوليت

يونوليت كه با مام‌‌هاي پلاستوفوم و آكاسيف نيز شناخته مي‌شود، ماده‌اي سبك و متخلخل است. اين محصول سفيد رنگ بوده و كاربرد مهي در عايق‌كاري ساختمان دارد. يونوليت يا فيبر سفيد ساختمان را در برابر حرارت، سرما، رطوبت و عايق مي‌كند. به منظور ساخت اين محصول، پلي استايرن را داخل قالب‌‌هاي مربوطه مي‌ريزند و منبسط مي‌شود. در نهايت نيز يونوليت به عنوان عايق صدا، حرارت و رطوبت توليد مي‌شود. اين محصول چگالي بسيار كمي داشته و در نهايت وزن سبكي نيز دارد. استفاده از يونوليت سبب مي‌شود تا سازه علاوه بر عايق بودن سبك باشد.

كاربرد يونوليت تنها به ساختمان محدود نمي‌شود و در موارد زيادي از اين محصول استفاده مي‌گردد. در خصوص عايق‌كاري سفال و همچنين در بسته‌بندي محصولات به منظور جلوگيري از ضربه به محتويات داخل بسته نيز از اين محصول استفاده مي‌شود. بنابراين به عنوان ضربه‌گير نيز عمل مي‌كند. در خصوص عايق‌كاري سردخانه و يخچال‌‌هاي صنعتي نيز از اين محصول استفاده مي‌شود. فروش يونوليت توسط شركت‌‌هاي مختلفي صورت مي‌گيرد. شهر مفتول يكي از مراكز معتبر فروش انواع يونوليت با كيفيت تضميني است.

به طور كلي يونوليت علاوه بر اينكه وزن بسيار سبكي دارد، حمل و نقل و نصب آساني نيز دارد. استفاده از اين محصول در ساختمان‌سازي سبب صرفه‌جويي در استفاده از مصالح ديگر مي‌شود. از طرقي به محيط زيست نيز آسيبي وارد نمي‌كند و قابل بازيافت است. طول عمر بالا و افزايش روند ساخت‌وساز از ديگر مزاياي استفاده از آن است.

فروش پشم شيشه

پشم شيشه محصولي پركاربرد در صنايع مختلف است. پشم شيشه در واقع از الياف يز شيشه توليد مي‌شود. اين محصول قابليت بازيافت داشته و تركيبي از شيشه‌‌هاي بازيافتي است. به منظور توليد يك رول پشم شيشه حدودا ده بطري شيشه‌اي نياز است. الياف پشم شيشه بسيار ريز و نازك هستند. جهت توليد اين محصول، شيشه‌‌هاي بازيافتي در حرارت بالا قرار گرفته و ذوب مي‌شوند. شيشه ذوب شده با ماسه و رزين تركيب مي‌شود. شكل نهايي آن نيز رشته‌‌هاي باريك 6 الي 7 ميكرون مي‌شود. در نهايت نيز الياف بدست آمده در هم تنيده مي‌شوند و پشم شيشه توليد مي‌شود.

پشم شيشه در انواع مختلف رولي، پتويي، تخته‌اي و پانلي توليد مي‌شود. اين محصول در برابر حرارت و صدا عايق بسيار قوي و مناسبي است. در آمفي تئاتر، سينما، تالارها و به وفور از اين محصول استفاده مي‌شود. پشم شيشه داراي قيمت مناسب، وزن كم و نصب آسان است. فروش پشم شيشه توسط شركت‌‌هاي زيادي در ايران صورت مي‌گيرد. به منظور خريد پشم شيشه باكيفيت و قيمت مناسب با شهر مفتول در ارتباط باشيد.

به منظور خريد ساير محصولات اعم از توري، تيرچه، افزودني بتن و با شماره 02137556 تماس بگيريد و يا به آدرس https://shahrmaftool.com/  مراجعه نماييد.

 


برچسب: الكترود جوشكاري ، يونوليت ، پشم شيشه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۰:۳۸ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

مشخصات خريد مفتول گالوانيزه ، سيم آرماتوربندي و سيم خاردار

 

شهر مفتول به عنوان توليدكننده انواع صنايع مفتولي، انواع محصولات مفتولي را با مناسب‌ترين قيمت و كيفيت به فروش مي‌رساند. از جمله محصولات مفتولي اين مجموعه شامل مفتول گالوانيزه، سيم آرماتوربندي و سيم خاردار است. هر يك از اين محصول داراي كاربرد، مشخصات و ويژگي‌هاي خاص خود هستند. در اين بخش قصد داريم در مورد مشخصات خريد مفتول گالوانيزه، سيم آرماتوربندي و سيم خاردار در شهر مفتول صحبت كنيم. در صورتي كه به دنبال خريد اين محصولات با مناسب‌ترين قيمت هستيد با مجموعه شهر مفتول همراه باشيد.

مشخصات خريد مفتول گالوانيزه

يكي از محصولات مفتولي رايج و پركاربرد، مفتول گالوانيزه است. مفتول گالوانيزه كه با نام سيم مفتول گالوانيزه نيز شناخته مي‌شود با استفاده از مفتول سياه توليد مي‌شود. به صورتي كه مفتول سياه گالوانيزه مي‌شود و در نهايت اين محصول توليد مي‌گردد. در طي فرآيند گالوانيزاسيون، مفتول گالوانيزه به خوبي در برابر اكسيد شدن و زنگ زدن مقاوم مي‌شود. در نهايت مي‌توان از آن مفتول در شرايط آب‌وهوايي مختلف استفاده نمود.

در مشخصات خريد مفتول گالوانيزه بهتر است با روش ساخت اين محصول نيز آشنا شويد. به منظور توليد سيم مفتول گالوانيزه، فولادي عاري از اكسيد در وان روي قرار مي‌گيرد. در نهايت بر سطح مفتول فلز روي تشكيل مي‌شود. اين فلز سبب مقاومت مفتول در برابر عوامل خورنده مي‌شود. سيم مفتول گالوانيزه در دو نوع سرد و گرم توليد مي‌شود.

مفتول گالوانيزه در دو نوع ايراني و چيني توليد مي‌شود. مفتول گالوانيزه ايراني داراي مقاومت عالي در برابر رطوبت و اكسيده شدن دارد. مفتول گالوانيزه چيني نسبت به ايراني در برابر زنگ‌زدگي مقاومت بسيار كمتري دارد. از اين رو گفته مي‌شود مفتول گالوانيزه ايراني نسبت به نوع چيني بهتر است.

مشخصات خريد سيم آرماتوربندي

از جمله محصولاتي كه در ساختمان‌سازي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، سيم آرماتوربندي يا مفتول سياه است. اگرچه اين محصول تنها براي ساختمان‌سازي مورد استفاده قرار نمي‌گيرد، اما مهم‌ترين كاربرد آن در ساختوساز است. از ديگر كاربردهاي سيم آرماتوربندي مي‌تواند به ساخت قفسه، پارل و صنايع ديگر اشاره كرد. سيم آرماتوربندي با نام مفتول سياه نيز شناخته مي‌شود. اين سيم داراي انعطاف‌پذيري نسبتا مطلوبي است. سيم آرماتوربندي در دو نوع فابريك و تسمه‌اي توليد مي‌شود.

اگرچه امروزه مصالح جديدتري در حوزه ساختمان‌سازي توليد شده است، اما هنوز آرماتوربندي به دليل قيمت مناسبي كه دارد رايج است. تركيب فولاد و بتن در ساختمان اعضايي به نام بتن آرمه را ايجاد مي‌كند كه به آن بتن مسلح شده با فولاد گفته مي‌شود. فولاد مورد استفاده در اين صنعت، از نوع ميلگرد است كه به آن آرماتور يا ميلگرد آجدار گفته مي‌شود. استفاده از سيم آرماتوربندي در ساختمان سبب ثابت نگهداشتن آرماتورها مي‌شود. سيم آرماتوربندي باكيفيت، سيمي است كه مقاومت كششي مطلوبي داشته و از انعطاف مناسبي برخوردار باشد. چرا كه به منظور بستن آرماتور لازم است به درستي و با مقاومت بسته شود. به منظور اطلاع بيشتر از مشخصات خريد سيم آرماتوربندي و ثبت سفارش با شهر مفتول در ارتباط باشيد.

مشخصات خريد سيم خاردار

سيم خاردار به عنوان يكي از رايج‌ترين محصولات مفتولي براي ايجاد امنيت و حصاركشي در يك بخش است. اين مفتول در واقع از فولاد نرم ساخته مي‌شود. همچنين داراي كاربردهاي متنوعي است. از آنجايي كه وزن سبك و قيمت مناسبي دارد، در بيشتر مناطق قابل مشاهده است.

در فرآيند توليد سيم خاردار از سيم فولادي به همراه روكش گالوانيزه استفاده مي‌گردد. در واقع اين كار به منظور جلوگيري از زنگ‌زدگي و خوردگي انجام مي‌گيرد. توليد سيم خاردار توسط دستگاه‌هاي اتوماتيك انجام مي‌گيرد. انواع سيم خاردار نيز به دو صورت خطي و حلقوي توليد مي‌شود.

سيم خاردار حلقوي از فولاد سخت گالوانيزه و فنر ساخته شده و معمولا براي ايجاد امنيت در مناطق نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از سيم خاردار خطي براي حصاركشي اطراف باغ و زمين‌هاي كشاورزي استفاده مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۴:۵۴ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

خريد اسپيسر ، واتراستاپ و ميلگرد ساده

در زمان ساختمان‌سازي و به طور كلي ساخت يك سازه، به مصالح مختلفي نياز است. برخي از مصالح اصلي شامل تيرآهن ميلگرد، پروفيل و از مصالح ضروري هستند. در اين ميان برخي مصالح ديگر نظير اسپيسر، واتراستاپ، ميلگرد ساده نيز لازم است باشند تا يك سازه مقاوم و اصولي ساخته شود. شهر مفتول يكي از مراكز توليد و توزيع‌كننده انواع محصولات مفتولي و مصالح ساختماني است. خريد اسپيسر، واتراستاپ و ميلگرد ساده را با قيمت مناسب و كيفيت تضميني مي‌توانيد در شهر مفتول انجام دهيد. در اين بخش با ما همراه باشيد تا با مشخصات اين محصولات آشنا شويد.

خريد انواع اسپيسر

اسپيسر يكي از قطعات رايج در ساختمان‌سازي است كه به منظور ايجاد فاصله بين دو ميلگرد استفاده مي‌شود. اين محصول در انواع مختلفي توليد مي‌شود. اسپيسر تنها فاصله‌انداز نيست. اين محصول مي‌تواند نوعي پوشش روي ميلگرد ايجاد كند و باعث جلوگيري از زنگ‌زدگي اين محصول شود. در سازه هايي مانند دال و ديوار از اسپيسر بر روي ميلگرد به عنوان پوشش استفاده مي‌شود. كاربرد اسپيسر در بتن، ساختمان، سدسازي و تونل‌سازي نيز رايج است.

به طور كلي استفاده از اسپيسر سبب افزايش سرعت و كيفيت مي‌شود. زماني كه ميلگرد در مجاورت هوا و رطوبت قرار مي‌گيرد، به مرور زمان دچار خوردگي و يا سولفاته شدن مي‌شود. بنابراين بر روي عملكرد آن تاثير منفي مي‌گذارد. از اين رو لازم است از اسپيسر استفاده شود تا از بروز اين مشكل جلوگيري گردد.

مسئله ديگر جلوگيري از جابه‌جايي ميلگرد است. به طور كلي ميلگرد ممكن است در شبكه خود جابه‌جا شود. در صورتي كه از اسپيسر استفاده شود، ميلگرد به خوبي در جاي خود نگهداري مي‌شود و در نهايت تكان نمي‌خورد. همين مسئله در دوام ميلگرد و ايجاد پوشش يكنواخت تاثير بسزايي دارد. استفاده از اسپيسر بسيار مقرون به صرفه و مناسب است. به منظور خريد اسپيسر لازم است بدانيد اين محصول به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود كه رايج‌ترين آن‌ها شامل اسپيسر بتني، فلزي، پلاستيكي و است.

خريد انواع واتراستاپ

واتراستاپ كه با نام آب‌بند شناخته مي‌شود، در سازه‌هاي بتني به وفور مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از اين رو خريد واتراستاپ در زمان ساختمان‌سازي بسيار مهم است. واتراستاپ به منظور جلوگيري از نفوذ آب در درزهاي مختلف استفاده مي‌شود. در توليد واتراستاپ از مواد مختلفي استفاده مي‌شود كه اين مسئله سبب شده است تا هر يك از آن‌ها داراي ويژگي‌هاي خاص باشند. از اين رو جنس واتراستاپ بايد با توجه به نياز انتخاب شود. زماني كه از واتراستاپ استفاده مي‌شود، طول مسير جريان و حركت مايعات طولاني مي‌شود و در نهايت از نفوذ آب به درزها جلوگيري مي‌شود.

واتراستاپ معمولا داراي آج است. بنابراين سبب افزايش چسبندگي و در نهايت طول مسير آب مي‌شود. اين محصول از انعطاف زيادي برخوردار است. بنابراين با ابعاد و حجم سازه‌هاي بتني تغيير شكل پيدا مي‌كند و طول آن زياد مي‌شود. اما در هنگام اجراي واتراستاپ لازم است استانداردهاي آن رعايت شود تا سبب كاهش كارايي نشود. انواع واتراستاپ شامل واتراستاپ PVC، هيدروفيل و بنتونيتي است.

واتراستاپ پي وي سي در فرم و سايزهاي مختلفي توليد مي‌شود. اين محصول در ميان مفاصل بتني قرار مي‌گيرد و مانند يك پرده ضد آب عمل مي‌كند تا از بروز مايعات جلوگيري شود. نوع هيدروفيلي از نوع پليمرهاي پلاستيكي است و خاصيت ارتجاعي بالايي دارد. به منظور رفع نشب درزهاي اجرايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. واتراستاپ بنتونيتي محصولي بر پايه سديم بنتونيت است و از خاصيت ارتجاعي بالايي برخوردار است.

خريد انواع ميلگرد ساده

ميلگرد ساده يكي از كاربردي‌ترين ابزارها در زمان ساخت‌وساز است. ميلگرد ساده در واقع مقطعي‌ست كه توسط روش نورد گرم توليد مي‌شود و پايه آن نيز شمش‌هاي فولادي است. به منظور توليد اين ميلگرد شمش‌هاي فولادي در دماي 1100 درجه قرار مي‌گيرند. در نهايت به حالت مذاب درآمده و توسط رول‌هاي مخصوص تغيير شكل مي‌دهند. در نهايت نيز ميلگرد ساده توليد مي‌شود.

 

از ميلگرد ساده در برخي مواقع به منظور ساخت‌وساز استفاده مي‌شود. ميلگرد در سازه‌هاي بتني نقش تكيه‌گاه را در بتن بازي مي‌كند و سبب افزايش مقاومت بتن در برابر نيروهاي كششي مي‌شود. اما كاربرد ميلگرد ساده بيشتر ساخت خاموت، پيچ و مهره و اتصالات ديگر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۴:۰۶ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)