shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

قيمت توري پرسي، توري گابيون و توري مش در مجموعه شهر مفتول

قيمت توري پرسي

توري پرسي، به عنوان يكي از توري‌هاي پركاربرد، جايگاه ويژه‌اي در صنعت ساخت و ساز دارد. اين توري از مواد با كيفيت بالا توليد مي‌شود و به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود، در پروژه‌هاي مختلف با استقبال بالايي روبرو شده است. توري پرسي از مفتول‌هاي آهن سياه و فولاد ضدزنگ بافته مي‌شود. اين بافت مشبك به شكل مربعي و مستطيلي آن را از ساير انواع توري‌ها متمايز مي‌كند. از جمله جنس‌هاي استفاده شده در توليد اين توري مي‌توان به استيل كم‌كربن، فولاد گالوانيزه، مس و برنج اشاره كرد. همچنين، قطر مفتول و ابعاد چشمه‌ها نيز به تنوع ابعادي بين 3 تا 6 ميلي‌متر و 2 تا 8 سانتي‌متر مي‌رسد. توري پرسي به دليل استحكام بالا و ويژگي‌هاي منحصر به فرد، در انواع پروژه‌ها كاربرد دارد. از جمله كاربردهاي رايج آن مي‌توان به ساخت حفاظ درب و پنجره، ساخت قفس حيوانات، حصاركشي دور زمين و باغ، نصب سيستم‌هاي گرمايشي، و استفاده در صنايع شيميايي اشاره نمود.

 توري پرسي با ساختار مشبك خود، سطحي ضدلغزش ارائه مي‌دهد كه از اهميت ويژه‌اي در پروژه‌هاي حياتي برخوردار است. استفاده از مواد با كيفيت در توليد توري پرسي، همراه با قيمت مناسب آن، اين محصول را گزينه اقتصادي براي پروژه‌ها مي‌سازد. ويژگي نصب آسان توري پرسي، زمان و هزينه مورد نياز براي اجراي پروژه را به شدت كاهش مي‌دهد. استحكام و ثبات توري پرسي، باعث مقاومت عالي در برابر خوردگي مي‌شود و عمر مفيد آن را افزايش مي‌دهد. وزن سبك توري پرسي، نصب و حمل آن را بسيار راحت‌تر مي‌كند و از لحاظ ساختاري نيز به پروژه‌ها افتخار مي‌آورد. قيمت توري پرسي بستگي به نوع مفتول، جنس، كيفيت و استحكام آن دارد. در نظر گرفتن اين عوامل براي استعلام قيمت صحيح ضروري است. قطر مفتول معمولاً بين 3 تا 6 ميلي‌متر و ابعاد چشمه‌ها 2 تا 8 سانتي‌متر متغير است.

قيمت توري گابيون

توري گابيون يكي از توري‌هاي پركاربرد در عرصه‌هاي مختلف است. اين نوع توري از مفتول گالوانيزه ساخته مي‌شود و به عنوان يك انتخاب مناسب در بسياري از زمينه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. توري گابيون يك ساختار شبيه به جعبه دارد كه به وسيله مفتول گالوانيزه تشكيل شده است. در اين ساختار، فضاي داخلي با سنگ، بتن، ماسه و خاك پر مي‌شود. اين طراحي منحصر به فرد باعث متمايز بودن اين توري از ساير توري‌ها مي‌شود و كاربردهاي ويژه‌اي را ايجاد مي‌كند. توري گابيون به عنوان يك جايگزين مناسب در حوزه حصاركشي به كار نمي‌رود. بلكه، اين توري براي موارد مختلفي از جمله پايداري شيب، مقابله با فرسايش در ساخت‌وساز، احداث ديوارهاي حفره‌اي، و ساخت سيستم‌هاي دفاعي در مقابل سيلاب، موج، درياچه و رودخانه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

توري گابيون در انواع مختلفي مانند توري گابيون سبدي، توري گابيون تشكي، توري گابيون كيسه‌اي، توري گابيون بي‌شكل و... توليد مي‌شود. هر يك از اين انواع قابليت‌ها و كاربردهاي خاص خود را دارند، كه اين امر تأثير مستقيمي بر قيمت توري گابيون آنها دارد. اين نوع توري فلزي با دوامي بسيار بالا و انعطاف زيادي همراه است. علاوه بر اين، خاصيت نفوذپذيري مطلوبي دارد كه آن را به يك انتخاب مطمئن در برابر شرايط مختلف مي‌كند. از نظر اقتصادي نيز، استفاده از توري گابيون مقرون به صرفه بوده و با محيط زيست سازگاري دارد.

قيمت توري مش

توري مش، يا همان توري جوشي، به عنوان يكي از توري‌هاي پركاربرد شناخته مي‌شود. اين محصول از شبكه مشبك فلزي با ميلگرد ساده و آجدار ساخته مي‌شود و از سيم مفتول آهن و گالوانيزه به عنوان پايه استفاده مي‌كند. توري جوشي از سيم مفتول آهن با ضخامت متغير ساخته مي‌شود، كه بسته به كاربردهاي مختلف، انتخاب مي‌شود. به طور معمول، اين توري از نظر بافته شدن مفتول‌ها به يكديگر، با ديگر توري‌ها تفاوت دارد. ضخامت مفتول‌هاي استفاده شده براي توليد توري مش حدوداً 2.5 تا 5 سانتي‌متر است.توري جوشي به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود در صنعت ساخت و ساز به وفور استفاده مي‌شود. اين محصول اقتصادي نه تنها در ساختمان‌سازي، بلكه در زمينه‌هاي مختلف نيز كاربرد دارد.توري مش در ساخت سقف‌هاي كامپوزيت نقش اساسي دارد و به دليل مقاومت آن، ايده‌آل براي اين كاربرد است.

در صنعت ابنيه پيش‌ساخته نيز از توري جوشي به دليل قابليت جوش‌پذيري بالا و استحكام مناسب استفاده مي‌شود .توري مش در ساخت سدهاي بتني و پل به دليل مقاومت و استحكام فوق‌العاده‌اش از اهميت بالايي برخوردار است. از ديگر كاربردهاي توري جوشي مي‌توان به ساخت كف سالن، انبار، اتوبان، فرودگاه، حضاركشي اطراف فرودگاه و... اشاره كرد. در تعيين قيمت توري مش عوامل و فاكتور هاي بسياري تاثيرگذار هستند كه از مهم ترين آن ها مي توان به جنس مواد اوليه، ابعاد و اندازه ها، طراحي و ظاهر، مقاومت و شرايط جوي اشاره كرد. به منظور خريد انواع محصولات مفتولي، توري، تيرچه، افزودني بتن و در شهر مفتول با مناسب‌ترين  قيمت و كيفيت با شماره 37556-021 تماس بگيريد و يا به آدرس https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۷:۱۰ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

مشخصات فروش سيم آرماتوربندي، رابيتس و مفتول گالوانيزه در مجموعه شهر مفتول

مشخصات فروش سيم آرماتوربندي

مفتول سياه يا سيم آرماتوربندي به صورت مفتول آنيل شده نيز شناخته مي‌شود و در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين محصول در صنايع بسته‌بندي، قالب‌بندي، توليد مفتول‌هاي گالوانيزه، آرماتوربندي و ساير صنايع گوناگون به كار مي‌رود. براي توليد مفتول سياه از ميلگرد كلاف به قطر ۵.۵ تا ۸ ميلي‌متر استفاده مي‌شود. اين ميلگرد‌ها در دماي ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتي‌گراد قرار مي‌گيرند و تحت روش نورد سرد توليد مي‌شوند. سپس در دستگاه‌هاي كشش به قطرهاي مختلفي از ۱.۲ الي ۶ ميلي‌متر تبديل مي‌شوند. در مرحله بعد، مفتول‌ها به كلاف‌هايي به وزن ۱۵ الي ۲۰ كيلويي دسته‌بندي مي‌شوند و در كوره آنيل تحت حرارت قرار مي‌گيرند تا خواص خاصي به آن‌ها بخشيده شود. مفتول سياه در موارد مختلفي استفاده مي‌شود و به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود. يكي از كاربردهاي اصلي مفتول سياه آرماتوربندي است.

 اين مفتول به دليل خواص انعطاف‌پذيري بالا و مقاومت در برابر فشار و كشش، به عنوان مواد ساختماني در ساخت و تقويت سازه‌هاي بتني استفاده مي‌شود. در صنايع قالب‌بندي نيز از مفتول سياه استفاده مي‌شود. اين محصول به عنوان ابزاري براي ساختن و تقويت قالب‌هاي مورد نياز در توليد انواع محصولات به كار مي‌رود. در صنعت بسته‌بندي كشاورزي، مفتول سياه براي توليد انواع مختلفي از بسته‌بندي‌هاي كشاورزي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين محصول به دليل مقاومت و قابليت انعطاف‌پذيري‌اش براي بسته‌بندي محصولات كشاورزي ايده‌آل است. مفتول سياه به عنوان يك عامل عايق‌بندي در صنايع مختلفي نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از جمله كاربردهاي آن مي‌توان به عايق‌بندي در ساختمان‌سازي و صنايع الكترونيكي اشاره كرد.

در صنعت نجاري نيز از مفتول سياه استفاده مي‌شود. اين محصول به عنوان ابزاري براي تقويت و ايجاد اتصالات محكم در انواع مختلفي از توليدات نجاري به كار مي‌رود. از خواص اصلي مفتول سياه، خاصيت انعطاف‌پذيري بالا آن است. اين ويژگي باعث مي‌شود كه مفتول سياه براي كاربردهاي مختلفي مناسب باشد و سهولت كار با آن را افزايش دهد. علاوه بر انعطاف‌پذيري، مفتول سياه داراي مقاومت در برابر فشار و كشش نيز است، كه آن را به يك ماده بسيار مطمئن و كارآمد براي استفاده در صنايع مختلف تبديل كرده است.

مشخصات فروش رابيتس (راويز)

رابيتس يا راويز، نوعي مفصل يا اتصال فلزي است كه براي اتصال و پيوستن دو ورقه فلزي به يكديگر به كار مي‌رود. اين اتصال معمولاً بدون نياز به جوشكاري يا ميخ‌زني انجام مي‌شود. در واقع، راويز گالوانيزه گرمي هستند كه در صنايع مختلف به كار مي‌روند. رابيتس از ورق گالوانيزه گرم ساخته مي‌شوند. ورق گالوانيزه گرم يكي از پركاربردترين محصولات فولادي است كه امروزه در صنعت استفاده هاي زيادي دارد. چشمه هاي اين محصول مي توانند به شكل هاي لوزي، مربع و متوازي الاضلاع باشند. رابيتس در صنايع مختلفي مانند صنعت ساختمان، خودروسازي، توليد ماشين‌آلات و غيره كاربرد دارند. به ويژه در صنعت ساختمان، راويز براي اتصال ورق‌هاي فلزي، ورق‌هاي نما يا پانل‌هاي فلزي به هم استفاده مي‌شوند. اين روش اتصال به دليل سرعت و سهولت در نصب، كاهش هزينه‌ها و همچنين ايجاد اتصال محكم و مقاوم، مورد توجه قرار گرفته است.

 در برخي موارد، با استفاده از اين محصول، مي‌توان ورق‌ها يا قطعات فلزي را به گونه‌اي به هم متصل كرد كه از نظر ظاهري هيچگونه پيچ، ميخ يا جوشي ديده نشود، كه اين موضوع در طراحي‌هاي مدرن و صنعتي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. در خصوص مشخصات فروش رابيتس، بايد گفت كه اين محصول از قيمت مناسبي برخوردار است اين موضوع سبب شده است تا آن ها از كاربرد هاي گسترده اي برخوردار باشند. رايج ترين كاربرد اين محصول استفاده آن در سقف كاذب است. اما علاوه بر اين، از راويز ها براي ايجاد فضايي براي نصب تجهيزات الكتريكي و سيستم نوري در ساختمان ها نيز استفاده مي شود.

مشخصات فروش مفتول گالوانيزه

مفتول‌هاي گالوانيزه به عنوان يكي از سيم‌هاي مفتول مهم و حياتي در صنايع مختلف به شمار مي‌آيند. در ادامه به معرفي مشخصات فروش مفتول گالوانيزه و همينطور مراحل توليد اين مفتول خواهيم پرداخت.  در مرحله اول توليد مفتول گالوانيزه، اكسيدهاي موجود در فولاد حذف مي‌شوند. سپس، فولاد به صورت مذاب در وان قرار مي‌گيرد و با اعمال پوشش گالوانيزه، لايه‌اي محافظ بر روي مفتول ايجاد مي‌شود. اين لايه گالوانيزه باعث مقاومت بالاي مفتول در برابر شرايط جوي و فرايند كاتدي فلز روي مي‌شود. براي فرآيند گالوانيزاسيون مفتول‌هاي گالوانيزه، دو روش نورد سرد و نورد گرم به كار مي‌رود. اين دو روش امكان ايجاد يك لايه گالوانيزه محافظ بر روي فولاد را فراهم مي‌كنند و مفتول را در برابر خوردگي و تأثيرات مخرب محيط محافظت مي‌نمايند. در بازار، مفتول‌هاي گالوانيزه ايراني و چيني به چشم مي‌خورند. مهم است كه از تفاوت‌ها و مزاياي هر يك آگاه باشيم. مفتول‌هاي توليد شده در ايران از كيفيت و مقاومت بسيار خوبي برخوردارند.

اين مفتول‌ها علاوه بر مقاومت در برابر شرايط جوي، داراي طول عمر بلندي نيز هستند. اين موارد باعث مي‌شود كه اكثر مصرف‌كنندگان به محصولات داخلي اعتماد كنند و از آن‌ها براي پروژه‌هاي خود استفاده نمايند. از طرف ديگر، مفتول‌هاي گالوانيزه توليد شده در چين، معمولاً داراي مقاومت كمتري هستند و اين موجب افزايش هزينه‌ها مي‌شود. با اين حال، ويژگي‌هاي خاصي نيز دارند. مثلاً تلرانس كمتري نسبت به مفتول‌هاي ايراني دارند كه اين امر باعث افزايش دقت در پروژه‌ها مي‌شود. همچنين، مفتول‌هاي گالوانيزه ساخت چين به عنوان مثال در وزن كلاف يكدست هستند كه از اهميت بالايي براي پروژه‌هاي مختلف برخوردار است. با اين حال، در مقايسه با مفتول‌هاي گالوانيزه ايراني، ممكن است در برابر زنگ زدگي كمتري مقاومت داشته باشند.اگر به دنبال مفتول‌هاي گالوانيزه با كيفيت و مقاوم هستيد، مي‌توانيد از توليدكنندگان داخلي يا ممكن است به محصولات وارداتي نيز علاقه داشته باشيد. در هر صورت، مهم است كه به نيازها و استفاده موردنظر خود توجه كنيد تا بهترين انتخاب را براي پروژه‌هاي خود داشته باشيد.

در صورتي كه به دنبال دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص مشخصات مفتول گالوانيزه و ديگر انواع محصولات مفتولي پر كاربرد هستيد مي توانيد از طريق شماره تلفن 02137556 با شهر مفتول در ارتباط باشيد و يا به وب سايت اين شركت به آدرس https://shahrmaftool.com  مراجعه فرماييد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۶:۴۷ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

خريد انواع توري پرسي، توري حصاري و توري مش در مجموعه شهر مفتول

خريد توري حصاري

توري حصاري ، معمولاً با نام فنس نيز شناخته مي‌شود، يك محصول مفتولي است كه براي حصاركشي و ايجاد امنيت در مكان‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين محصول از فولاد ضدزنگ توليد مي‌شود و از آنجايي كه از مواد با كيفيت براي توليد آن استفاده مي‌شود، ارائه كيفيت بسيار بالايي دارد.

توري حصاري از مفتول گالوانيزه سرد يا گرم توليد مي‌شود. اين فرآيند باعث مقاومت بالاي اين محصول در برابر آب و هواي مختلف مي‌شود. به عبارت ديگر، اين محصول مي‌تواند در شرايط سخت و مختلفي استفاده شود. توري حصاري از ويژگي‌هاي بسيار مهمي برخوردار است كه آن را به يك گزينه مناسب براي حصاركشي تبديل كرده‌است. توري حصاري از فولاد ضدزنگ توليد مي‌شود كه آن را مقاوم در برابر زنگ مي‌كند. اين به معناي داشتن يك حصار با عمر طولاني و قابليت استفاده در شرايط مختلف مي‌باشد.

كاربرد اصلي توري حصاري در حفاظت از زمين‌هاي كشاورزي و مزارع است. اين حصارها معمولاً به منظور جلوگيري از ورود حيوانات و افراد غيرمجاز به مكان‌هاي خصوصي و كشاورزي استفاده مي‌شوند. به همين دليل، ايجاد امنيت و حفاظت از دارايي‌ها از جمله مزاياي اصلي توري حصاري است. توري حصاري نسبت به ساير روش‌هاي حصاركشي نصب آساني دارد. اين به معناي صرفه‌جويي در زمان و هزينه نصب مي‌باشد. روكش فلزي بر روي توري حصاري، آن را در برابر رطوبت مقاوم مي‌كند. اين ويژگي باعث مي‌شود كه توري حصاري در طولاني مدت تغيير شكل و خوردگي نكند. توري حصاري در صنايع مختلفي استفاده مي‌شود.

اين محصول نه تنها در حصاركشي زمين‌هاي كشاورزي بلكه در بسياري از ديگر كاربردها نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. استفاده اصلي اين توري در حصاركشي مزارع و زمين‌هاي كشاورزي است. اين حصارها به كشاورزان كمك مي‌كنند تا مزارع خود را از حيوانات و ديگر عوامل خارجي محافظت كنند. توري حصاري همچنين مي‌تواند براي حفاظت از خودروها، وسايل الكتريكي و دارايي‌هاي قيمتي در فضاهاي خارجي مورد استفاده قرار گيرد. اين حصارها از دسترسي افراد غيرمجاز به محتويات خصوصي جلوگيري مي‌كنند. توري حصاري معمولاً براي حصاركشي محل‌هاي عمومي نيز استفاده مي‌شود.

 اين اماكن مي‌توانند مشهد، پارك‌ها، مدارس و ديگر اماكن عمومي باشند. توري حصاري در باغ‌ها و فضاهاي سبز نيز براي حفاظت از گياهان و محيط طبيعي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين حصارها به جلوگيري از ورود حيوانات و محافظت از گل‌ها و گياهان كمك مي‌كنند. با ويژگي‌هاي متنوع و كاربردهاي گسترده‌اي كه توري حصاري دارد، انتخاب و خريد آن مي‌تواند به يك وظيفه اهم تبديل شود. هزينه خريد توري حصاري نسبت به مزاياي آن بسيار مناسب است. بهترين راه براي خريد توري حصاري اين است كه با تامين كنندگان معتبر و با تجربه تماس بگيريد تا محصولي با كيفيت و با قيمت مناسب به دست آوريد.

خريد توري پرسي

توري پرسي يكي از محصولات مهم در عالم ساخت و ساز است كه به عنوان فنس پرسي هم شناخته مي‌شود. توري پرسي از مفتول‌هاي فلزي به شكل مربع يا مستطيل ساخته شده است. اين ساختار زيبا و مرتب از توري پرسي را به يك گزينه محبوب براي مصارف مختلف تبديل كرده است. تاروپود‌هاي توري به يكديگر متصل و پرس شده‌اند، كه باعث استحكام بالا و انعطاف‌پذيري مطلوب اين محصول مي‌شود.

توري پرسي با مزايا ويژه‌اي برخوردار است. كه يكي از مهم ترين مشخصات خريد توري پرسي مقاومت و استحكام بالا همچنين قدرت انعطاف پذيري آن است. اين محصول بسيار مقاوم در برابر ضربه، فشار، سرما و گرما است. مفتول‌هاي توري پرسي با اندازه‌هاي مختلف، از ۲ تا ۶ ميلي‌متر، در دسترس هستند. اين متغيريت در اندازه‌ها به كاربران امكان انتخاب محصول متناسب با نياز خود را مي‌دهد. همچنين، شكل ظاهري توري پرسي از نظر زيبايي و صفا بسيار جذاب است. عمدتاً توري پرسي از آهن يا گالوانيزه ساخته مي‌شود. اين جنس‌ها باعث مقاومت در برابر زنگ‌زدگي و خوردگي توري پرسي مي‌شوند.

عرض توري پرسي به حداكثر ۲ متر مي‌رسد. استفاده از توري پرسي در مصارف مختلف بسيار توصيه‌شده است. اين محصول به عنوان يك راهكار ضد لغزش در مكان‌هاي مختلف مانند حفاظ‌هاي درب و پنجره استفاده مي‌شود. همچنين، در ساخت قفس حيوانات، حصاركشي زمين، و بسياري از پروژه‌هاي ساخت و ساز از اين توري بهره‌مي‌برند. به علاوه، قيمت مناسب توري پرسي از ديگر دلايلي است كه اين محصول جزو محبوبيت بالايي برخوردار است. به طور كلي، توري پرسي با ويژگي‌هاي خاص خود، انعطاف در كاربردهاي گوناگون دارد و يك انتخاب عالي براي پروژه‌هاي مختلف ساخت و سازي مي‌باشد. ضمناً نصب اين توري بسيار آسان بوده و به دليل ويژگي‌هاي مقاومتي‌اش، به مدت طولاني خدمت مي‌كند.

خريد توري مش

توري مش ، كه به توري جوشي هم شناخته مي‌شود، از موادي متمايز در مقايسه با ساير انواع توري‌ها بهره مي‌برد. توري مش از ميلگرد و مفتول سياه به عنوان مواد اصلي ساختاري خود بهره مي‌برد. اين مواد اساسي باعث مقاومت و استحكام بالاي توري مش مي‌شوند. به منظور توليد اين توري، ميلگردها به صورت عمودي و افقي با يكديگر تركيب مي‌شوند و به يك ساختار مشبك تبديل مي‌شوند. توري جوشي به دليل ويژگي‌هاي خاص خود در انواع مختلفي از كاربردها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

يكي از كاربردهاي اصلي آن در صنعت ساختماني است. توري مش به عنوان سازه‌اي تقويتي در ساختمان‌ها استفاده مي‌شود و مي‌تواند استحكام بالايي به سازه‌ها اضافه كند. همچنين، در صنعت بتن‌سازي نيز توري مش به منظور افزودن استحكام به سازه‌هاي بتني استفاده مي‌شود. استفاده از توري مش در مصارف مختلف داراي مزايايي است. از جمله مزاياي اين ساختار مي‌توان به مقاومت بالا در برابر فشار و تنش، افزايش استحكام سازه‌ها، و امكان استفاده در شرايط مختلف اشاره كرد. با اين حال، توري مش از انعطاف‌پذيري كمتري نسبت به ساير توري‌ها برخوردار است كه ممكن است در برخي موارد محدوديت‌هايي ايجاد كند. قيمت خريد توري مش تحت تأثير عوامل مختلفي قرار مي‌گيرد. اين عوامل شامل قيمت آهن و مفتول، نرخ ارز و دلار، ميزان تقاضا در بازار، و شرايط اقتصادي عمومي مي‌شوند.

بنابراين، براي تعيين قيمت خريد توري مش، نياز به مطالعه و تجزيه و تحليل اين عوامل داريم. به منظور خريد انواع توري، محصولات مفتولي، واتراستاپ، اسپيسر، پشم شيشه و با شهر مفتول در ارتباط باشيد. جهت تماس با ما با شماره 37556-021 تماس بگيريد. همچنين از طريق مراجعه به وب سايت https://shahrmaftool.com نيز مي‌توانيد به صورت اينترنتي سفارش خود را ثبت كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۶:۲۰ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

فروش فنس، توري مش ، اسپيسر و …در مجموعه شهرمفتول

در دنياي امروز، استفاده از محصولات متنوع و كارآمد جهت بهره‌وري بيشتر از زندگي روزمره ما امري بسيار حائز اهميت است. در اين مقاله، به شما راهنمايي‌هايي ارائه مي‌دهيم كه چگونه محصولات فنس، توري مش و اسپيسر را با بهترين بهره‌وري ممكن مورد استفاده قرار دهيد.

فروش فنس

توري حصاري كه به آن فنس نيز گفته مي شود،  نوعي محصول محافظتي است كه از سيم مفتول گالوانيزه گرم ساخته شده‌است و براي حفاظت از ملك و يا محيط اطراف به‌كار مي‌رود. اين نوع محصول مفتولي حفاظتي از اجزاي شبكه‌اي ساخته شده است كه درون آن‌ها فضاي خالي وجود دارد. وجود فضاي خالي اين امكان را به وجود آورده است كه نور و هواي محيط به‌راحتي از آن عبور كند و محيط داخل و خارج از حصار قابل مشاهده باشد. اين توري داراي كاربرد هاي گسترده به منظور حصاركشي زمين ها، باغ ها، ساختمان ها و . را دارد. همچنين فنس، به عنوان يك عنصر مهم در طراحي داخلي، نقش بسيار مهمي در ايجاد فضاهاي زيبا، كارآمد و منحصربه‌فرد دارد.

 اين محصول با تركيبي از زيبايي و عملكرد، به معماران و طراحان داخلي امكان مي‌دهد تا ايده‌هاي خلاقانه‌تري را در ايجاد محيط‌هاي مناسب براي زندگي و كار به تصوير بكشند. فنس‌ها در انواع مختلفي توليد مي‌شوند. از فنس‌هاي شيشه‌اي با طراحي‌هاي مختلف تا فنس‌هاي چوبي با استايل‌هاي كلاسيك يا مدرن، هر كدام با ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد خود ارائه مي‌شوند. در واقع اولين فنسي كه بشر از آن استفاده كرد خرد چوب ها و شاخه هاي درختان بود كه در هم تنيده مي شوند. در زمان هاي گذشته براي حفاظت از زمين هاي كشاورزي از فنس هاي چوبي بسيار استفاده مي كردند. نوع چوبي اين توري ها نمي تواند مقاومت بالايي در شرايط آب و هوايي سخت داشته باشد و بسيار آسيب پذير است. از اين رو فنس آهني به دليل مقاومت بالايي كه دارد كاربردي تر است.

فروش توري مش

توري مش يا همان توري جوشي نوعي توري مشبك فلزي است، كه براي توليد آن از ميلگرد آجدار يا ميلگرد ساده استفاده مي شود. نام ديگر اين توري، مش جوشي است. توري مش در ساختمان سازي كاربرد بسيار گسترده اي دارد، كه يكي از مهم ترين آن ها مسلح سازي بتن فوندانسيون است و به‌عنوان شبه ميلگرد در ساخت‌وساز به‌كار مي‌رود. بهره گيري از توري مش به دليل مقاومت شبكه‌اي بالايي كه دارد و همينطور شكل هندسي آن سبب افزايش سرعت در ساخت‌وساز مي‌شود. با به كارگيري اين توري مي توان تا حد زيادي در هزينه، استفاده از ميلگرد و زمان صرفه‌جويي كرد كه اين موضوع از مزاياي مهم آن به‌شمار مي آيد.

در فروشگاه اينترنتي شهر مفتول شما مي توانيد توري مش و ديگر انواع توري هاي فلزي مهم و پر كاربرد را با بهترين قيمت و بالا ترين كيفيت خريداري نماييد. شهر مفتول توري ساده مش و توري آجدار مش را به حالت‌هاي رولي يا برگه‌اي به فروش مي رساند. اين توري به دليل استحام و تنوع بالا داراي محبوبيت جهاني بوده كه به آن مش هندسي نيز گفته مي شود. از اين توري علاوه بر صنعت ساخت و ساز در صنايع ديگري چون صنعت كشاورزي استفاده مي شود. علاوه‌بر فروش توري مش، فروش محصولات ديگري مانند فروش اسپيسر و فروش فنس نيز از طريق شهر مفتول امكان‌پذير است. براي ارتباط با اين مجموعه شما عزيزان مي توانيد به آدرس https://shahrmaftool.com/ مراجعه نماييد و يا با شماره تلفن 02137556 تماس حاصل فرماييد.

فروش اسپيسر

اسپيسر نيز از ديگر ابزار هاي بسيار پر كاربرد در صنعت ساخت و ساز به شمار مي آيد. در حقيقت وظيفه ي اصلي اين ابزار براي كاور كردن ميلگرد است، تا از زنگ زدن و ايجاد خوردگي ميلگرد ها در فونداسيون جلوگيري كند. همانطور كه حتما ديده ايد اين محصول در شكل هاي بسيار متنوعي توليد و روانه بازار مي شود. كه لازم است حتما در هنگام خريد اسپيسر به نوع، شكل و كاربرد آن دقت شود. همانطور كه از نام اسپيسر مشخص است بين دو ميلگرد فاصله برقرار مي كند.

و با توجه به محل موردنظر و قطر ميلگرد، در انواع، سايز و جنس مختلف توليد مي‌شود. به‌طوركلي مي توان گفت اين محصول از طريق برقراري پوشش يكنواخت بر روي كار و نصب آسان، وزن سبك و حمل‌و‌نقل آسان، در افزايش سرعت و كيفيت پروژه‌هاي ساختماني تاثير بسيار زيادي خواهد داشت. براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص قيمت فروش اسپيسر و ديگر مصالح ساختماني مي توانيد، به فروشگاه‌هاي حضوري و اينترنتي ازجمله فروشگاه شهر مفتول مراجعه كنيد.

 

 

 


برچسب: فنس ، توري مش ، اسپيسر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۰۱:۵۹ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

قيمت فروش توري هاي فلزي پر كاربرد (توري حصاري، توري مش، توري پرسي و ....) در مجموعه شهر مفتول

توري‌ها به عنوان يكي از انتخاب‌هاي محبوب براي حفاظت و زيبايي محيط‌ها شناخته مي‌شوند. توري حصاري، توري مش وتوري پرسي از جمله انواع مختلف توري‌ها هستند كه هر كدام ويژگي‌ها و مزاياي منحصر به فرد خود را دارند. در اين مقاله، به بررسي اين انواع توري‌ها و نكات انتخاب آنها مي‌پردازيم.

قيمت فروش توري حصاري

توري حصاري ، يكي از پرطرفدارترين گزينه‌ها براي حفاظت از حيوانات خانگي و افزايش امنيت ملكيت است. با طراحي متنوع، اين توري امكان راه‌اندازي سيستم امنيتي مناسب را نيز فراهم مي‌كند. توري حصاري كه به آن فنس نيز گفته مي شود، در مقايسه با ديگر انواع توري هاي فلزي بسيار رايج تر و كاربردي تر است. براي توليد اين محصول از مفتول گالوانيزه گرم و يا سرد استفاده مي‌شود. به همين دليل اين توري داراي خاصيت ضد زنگ بوده و داراي مقاومت و دوام بسيار بالايي مي باشد. در شرايط آب و هوايي گوناگون اين توري مقاومت بالايي از خود نشان مي دهد. به همين دليل با اطمينان كامل مي توان از اين محصول در محيط هاي با آب و هواي مرطوب استفاده كرد. اين توري داراي كاربرد هاي بسيار متنوعي چون حصاركشي باغ، ساختمان، زمين و غيره كاربرد بسياري دارد. از جمله مهم ترين فاكتور هاي تعيين كننده قيمت توري حصاري مي توان جنس، اندازه چشمه، قطر و غيره را در نظر گرفت. در صورتي كه قصد خريد توري حصاري را داريد، لازم است ابتدا با مشخصات و ويژگي‌هاي آن آشنا شويد، شما مي توانيد با مراجعه به وب سايت شهرمفتول به آدرس https://shahrmaftool.com/ از جديد ترين قيمت و مشخصات كامل انواع توري هاي فلزي و محصولات مفتولي و مصالح ساختماني آگاهي پيدا كنيد.

قيمت فروش توري مش

توري مش ، نوعي توري فلزي با كاربرد ويژه است. در واقع مي توان گفت براي ساخت تمامي انواع توري هاي فولادي از عناصر يكساني استفاده مي شود، و تنها تفاوت انواع آن ها در ضخامت، شكل شبكه ها (چشمه ها)، پيوستگي، نحوه ي بافت و توليد است. كه اين فاكتور ها براساس كاربردهايي كه توري قرار است داشته باشد تعيين مي شود. توري مش با ساختاري مقاوم و شكيل به شما اجازه مي‌دهد تا از زيبايي محيط خود لذت ببريد. با طراحي‌هاي متنوع و الگوهاي مختلف، توري مش به فضا جلوه‌اي دكوراتيو مي‌بخشد و همچنين امكان ايجاد حاشيه‌بندي زيبا را به شما مي‌دهد. اين نوع توري با دوام بودن و مقاومت در برابر عوامل جوي، گزينه مناسبي براي فضاهاي باز مانند باغ و حياط است. قيمت توري مش مناسب بوده و به همين دليل از آن در كاربرد هاي متنوعي استفاده مي شود. از جمله مهم ترين كاربرد هاي توري مش مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1 .  ساخت سقف كامپوزيت

2 . ساخت ديوارهاي پيش ساخته

3 . مصارف راه سازي

4 . سازه هاي شهري و صنعتي

5 . قفسه بندي و پارتيشن

6 . پل سازي، تونل سازي، سد سازي

7 . كف ساختمان ها و كف فرودگاه

قيمت فروش توري پرسي

توري پرسي نيز يكي ديگر از انواع توري هاي فولادي است كه از نظر شكل ظاهري شباهت بسيار زيادي با توري سرندي دارد. براي ساخت اين توري مفتول هاي فلزي به صورت مشبك بر روي يكديگر بافته مي شوند. به همين دليل در اصطلاح اين محصول با نام هاي ديگري چون توري بافتي فولادي و يا توري مشبك پرسي نيز شناخته مي شود. توري پرسي با الگوهاي چهارگوش منحصر به فرد خود، جلب توجه و ديداري زيبا را به فضاها مي‌بخشد. اين نوع توري امكان تهويه‌ي مناسب هوا و نوردهي به فضاها را دارد و به شما اجازه مي‌دهد تا از طراحي معماري محيط خود بهره‌برداري كنيد. توري پرسي براي فضاهايي كه به نور و تهويه هوا نياز دارند، انتخاب مناسبي است. به‌دليل وزن كم و مقاومت بالاي آن، توري پرسي به‌عنوان يكي از مهم‌ترين مواد ساختماني در ساختمان‌ها و فضاهاي داخلي و خارجي استفاده مي‌شود. شما مي‌توانيد با انتخاب فروشگاهي معتبر كه ارائه دهنده انبوهي از توري‌ها ازجمله توري حصاري، توري پرسي، توري جوشي و است، خريدي مطمئن را تجربه كنيد.

كاربردهاي توري پرسي

فروش توري پرسي به‌دليل داشتن خصوصياتي مانند بهره‌وري در استفاده از فضا، هوادهي مناسب و امنيت بالا، بسيار گسترده شده‌است. اين توري ازجمله محصولات مورد استفاده در صنايع بسياري مانند صنايع ساختماني، خودروسازي، الكترونيك و است. برخي از كابردهاي آن عبارت‌اند از:

ساخت حفاظ

توري پرسي ازجمله موادي است كه براي ساخت حفاظ استفاده مي‌شود. اين حفاظ‌ها مي‌توانند به‌عنوان حفاظ باغ، حفاظ استخر، حفاظ دام، حفاظ نگهباني و استفاده شوند.

پوشش سقف و ديوار

از اين توري مي‌توان به‌عنوان پوششي براي سقف و ديوارها استفاده كرد. اين كاربرد معمولا در ايجاد محوطه‌هاي بازي و ورزشي مانند استاديوم‌ها و سالن‌هاي ورزشي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

ساخت درب و پنجره

توري پرسي به‌عنوان يك ماده‌ با مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش، براي ساخت درب و پنجره نيز استفاده مي‌شود.

فروش توري مش، توري حصاري و توري پرسي در شهرمفتول

 

فروش توري مش، فروش توري حصاري و فروش توري پرسي و كاربرد اين توري‌ها ازجمله موارد مهمي بودند كه در اين مقاله ما به بررسي آن‌ها پرداختيم. هر آنچه كه دوست داريد در رابطه با اين توري‌ها، نحوهٔ خريد يا فروش و قيمت آن‌ها بدانيد، مي‌توانيد با كارشناسان فروشگاه شهرمفتول از طريق شماره تلفن 37556-021 ارتباط برقرار كنيد.


برچسب: توري حصاري ، توري مش ، توري پرسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۰۱:۲۷ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)