shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

فروش انواع توري حصاري، جوشي و پرسي در فروشگاه شهر مفتول

توري، از جمله محصولات فلزي است كه در انواع مختلفي نيز توليد مي شود. اين محصول از بافته شدن انواع مفتول ساخته مي شود. در واقع براي توليد هر توري، روشي خاص، مفتول خاص و ابعاد خاصي در نظر گرفته مي شود. به طور كلي انواع توري از بافته شدن سيم مفتول و يا كشش ورق فولادي توليد مي گردد. اين شبكه فلزي، مي تواند در انواع و طول و عرض هاي مختلفي توليد شود. توري ها بر اساس نوع بافت، ابعاد، ابعاد چشمه، شكل چشمه و دسته‌بندي مي شوند. در اين ميان انواع توري شامل توري پرسي، فرنگي، مش، جوشي، گابيون، مرغي، حصاري و است. در اين بخش قصد داريم در مورد سه محصول پر فروش در شهر مفتول صحبت كنيم. اگر قصد خريد و آشنايي با مشخصات فروش انواع توري حصاري، جوشي و يا پرسي را داريد، با ما در اين مقاله همراه باشيد.

فروش انواع توري حصاري

توري حصاري ، مهم ترين و پركاربردترين محصول در ميان انواع توري است. مهم ترين كاربرد اين توري، ايجاد حفاظ و امنيت در محيط هاي مختلف است. اين توري كه با نام فنس شناخته مي شود، در فضاهاي مختلف به منظور ايجاد حفاظت قابل اجراست. اين توري از روكش مقاوم در برابر زنگ‌زدگي و خوردگي توليد مي شود. همين مسئله سبب شده است تا مقاومت بالايي در شرايط آب‌وهوايي مختلف داشته باشد و زنگ نزند. در اكثر سالن هاي ورزشي و تجهيزات نظامي از اين توري استفاده مي شود.

براي توليد اين توري، از مفتول گالوانيزه گرم استفاده مي شود. به منظور توليد اين توري از دو روش اتوماتيك و دستي استفاده مي شود. در روش اتوماتيك، با توجه به سفارش مشتري، مفتولي با ضخامت مناسب بكار گرفته مي شود. مفتول مورد نظر در دستگاه مخصوص توليد توري حصاري قرار مي گيرد. در اين روش ممكن است از يك روكش نيز براي مفتول استفاده شود. بنابراين نيازي به رنگ كردن نيست. اما در غير اين صورت بايد رنگ شود تا در آب‌وهواي مختلف مقاومت كافي را داشته باشد. پس از آن در هواي آزاد قرار مي گيرد تا خنك شود. در نهايت نيز به بخش توري بافي رفته و محصول مورد نظر توليد مي شود.

در روش توليد اين توري به صورت دستي، تمامي اين مراحل توسط يك يا دو نفر انجام مي شود. در واقع مفتول توسط افراد در دستگاه ها قرار گرفته و عمليات تعويض قالب و ايجاد ابعاد مورد نظر چشمه، توسط افراد صورت مي گيرد. به منظور اطلاع از قيمت فروش توري حصاري با شهر مفتول در تماس باشيد.

فروش انواع توري جوشي

حال كه با مشخصات فروش توري فرنگي و سرندي آشنا شديد، بهتر است با مشخصات فروش توري جوشي نيز آشنا شويد. توري جوشي، نوعي ديگر از انواع توري فلزي است. كاربرد اصلي اين محصول در ساختمان‌سازي است. به منظور ساخت اين محصول، از سيم آرماتوربندي ( مفتول سياه) يا گالوانيزه استفاده مي‌شود. از جمله مشخصات رايج اين توري، مقاوم بودن آن در برابر پوسيدگي، زنگ‌زدگي و خوردگي است. به طور كلي اين محصول به استحكام و مقاومت بالا مشهور است. به همين علت در مصارف صنعتي و عمومي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

فروش توري جوشي به دو صورت رولي و برگي يا ورقي صورت مي‌گيرد. مش رولي از وزن كمي برخوردار بوده و با روش گالوانيزه گرم يا سرد توليد مي‌شود. اين توري در رول‌هاي 30 متري توليد مي‌شود. توري جوشي برگي، با ضخامت مفتول 3 تا 5 ميلي‌متر توليد مي‌شود. از اين توري به طور گسترده در خصوص مصارف صنعتي، ساختماني، بهداشتي، مقاوم‌سازي بتن، تقويت كف سوله، مقاوم‌سازي كف و. استفاده مي‌شود.

فروش توري پرسي

از جمله انواع توري‌هاي پركاربرد، توري پرسي است. اين محصول از بافته شدن مفتول‌هاي آهن سياه و فولاد ضدزنگ توليد مي‌شود. بافت توري پرسي به صورت مشبك است. اين محصول از استيل كم‌كربن، فولاد گالوانيزه، مس و برنج توليد مي‌شود. حالت چشمه‌هاي اين محصول به صورت مربعي و مستطيلي شكل است. بنابراين مي‌توان گفت شكل ظاهري توري پرسي، شبيه به توري جوشي است. اين توري با توجه به ساختاري كه داراست، از استحكام و ثبات زيادي برخوردار است. قيمت فروش توري پرسي نيز بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي‌شود.

قيمت فروش توري پرسي با توجه به نوع مفتول، جنس، كيفيت و استحكامي كه دارد، متفاوت است. بنابراين به منظور استعلام قيمت لازم است به اين نكات توجه كنيد. قطر مفتول در اين توري معمولا بين 3 تا 6 ميلي‌متر است. ابعاد چشمه‌هاي آن نيز 2 تا 8 سانتي‌متر است. توري پرسي از مزاياي زيادي برخوردار است. اصلي‌ترين مزاياي اين توري شامل سطح ضدلغزش، قيمت مناسب، نصب راحت، مقاومت عالي در برابر خوردكي، وزن سبك و است.

توري پرسي به دليل استحكام بالايي كه دارد، از كاربردهاي بي‌شماري نيز برخوردار است. ساخت حفاظ درب و پنجره، ساخت قفس حيوانات، حصاركشي دور زمين و باغ، نصب سيستم‌هاي گرمايشي، استفاده در صنايع شيميايي و. از انواع كاربردهاي اين محصول است. به منظور خريد انواع توري، تيرچه، افزودني بتن و از شهر مفتول با شماره 37556-021 در ارتباط باشيد و يا به وب سايت https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۰۳:۱۶ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

قيمت روز اسپيسر، واتراستاپ و ميلگرد ساده در فروشگاه شهر مفتول

قيمت اسپيسر، واتراستاپ و ميلگرد ساده در فروشگاه شهر مفتول را در اين بخش مورد بررسي قرار مي‌دهيم. در زمان ساختمان‌سازي، از مصالح مختلفي استفاده مي‌شود. در واقع هر محصول از محصولات نام‌برده كاربرد خاصي در ساختمان‌سازي دارند. اسپيسر، به منظور فاصله انداختن ميلگرد و همچنين نگهداري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ميلگرد نيز محصولي است كه به سبب آرماتوربندي و مسلح كردن بتن استفاده شده و واتراستاپ، نوار آب‌بند بتن است. در صورتي كه قصد خريد و فروش و اطلاع از قيمت هر يك از اين مصالح را داريد، با شهر مفتول همراه باشيد تا اسپيسر، واتراستاپ و ميلگرد ساده را با مناسب‌ترين قيمت خريداري كنيد.

قيمت روز اسپيسر

قيمت روز اسپيسر بر اساس فاكتورهاي مختلفي تعيين مي‌شود. اما قبل از بيان قيمت اسپيسر، بهتر است با اين محصول به طور كامل آشنا شويد. اسپيسر يا فاصله نگهدار، محصولي در سايز، ابعاد و مدل‌هاي مختلف است. كاربرد اصلي اين محصول ايجاد پوشش بر روي ميلگردها است. در واقع از اين محصول مي‌توان در پروژه‌هاي سدسازي و تونل‌سازي نيز استفاده نمود. استفاده از اين قطعه كوچك، بسيار مهم و كاربردي بوده و مزاياي زيادي هم دارد. به طوري كه سبب افزايش كيفيت سازه و سرعت اجرا در انواع پروژه‌هاي ساختماني مي‌شود.

اصلي‌ترين كاربرد اين محصول در ساختمان‌سازي و ميلگرد، ايجاد و حفظ فاصله در ميان ميلگردها و پوشاندن ميلگرد و در نهايت جلوگيري از زنگ زدن آن است. شايد بهتر باشد با فوايد استفاده از اين محصول به طور دقيق‌تر آشنا شويد. به طور كلي به مرور زمان، ميلگردها در اثر تماس و مجاورت با هوا، دچار زنگ‌زدگي شده و اكسيد مي‌شوند. اين مسئله منجر به خوردگي ميلگرد شده و خسارات زيادي را بر روي سازه مي‌گذارند. زماني كه از اسپيسر استفاده مي‌شود، سطحي روي ميلگرد را مي‌پوشاند. در نهايت نيز ميلگرد از زيان‌هاي مجاورت با رطوبت و هوا در امان مي‌ماند. اين محصول در انواع مختلف پلاستيكي و فلزي ساخته مي‌شود كه استفاده از نوع پلاستيكي رايج‌تر است. براي مشاهده قيمت روز انواع اسپيسر، به سايت شهر مفتول مراجعه كنيد.

قيمت روز واتراستاپ

قيمت روز واتراستاپ بر اساس نوع آن معمولا تعيين مي‌شود. واتراستاپ با نام نوار آب‌بند نيز شناخته مي‌شود. در واقع علت استفاده از اين محصول، جلوگيري از حركت آب و نفوذ مايعات در درون شكاف‌هاي بتن است. انواع واتراستاپ‌ها در دو نوع تخت و حفره‌دار توليد مي‌شود. كاربرد هر يك از آن‌ها متفاوت است. از واتراستاپ تخت در درزهاي اجرايي و از نوع حفره‌دار در درزهاي انبساطي استفاده مي‌شود. به طور كلي اين محصول طوري تعبيه مي‌شود كه بتواند در مدت زمان طولاني جلوي ورود آب به شكاف‌هاي مختلف را بگيرد.

اما در دسته‌بندي واتراستاپ، به سه دسته مهم و كاربردي اين محصول اشاره مي‌كنيم: واتراستاپ پي وي سي، بنتونيتي و هيدروفيلي. هر يك از اين واتر استاپ‌ها در موارد مختلفي استفاده مي‌شوند. به طور كلي كاربرد اين محصول شامل آب‌بندي سد، مخازن آب، فاضلاب، درزهاي اجرايي تونب، جلوگيري از نفوذ آب در درزهاي اجرايي در استخر و است. استفاده از اين محصول مزاياي زيادي را به همراه دارد. از جمله مزاياي اصلي اين محصول مي‌توان به نصب آسان و سريع، مقاومت بالا در برابر فشار آب، متنوع بودن آن، مقاومت بالا در برابر مواد شيميايي و قليايي و اشاره كرد. در نهايت قيمت واتراستاپ نيز بر اساس فاكتور‌هاي مختلفي تعيين مي‌شود. شركت سازنده، كيفيت مواد اوليه بكار رفته در ساخت، عرض و ضخامت و همگي از فاكتورهاي تعيين‌كننده قيمت واتراستاپ است. به منظور مشاهده مشخصات و قيمت خريد، با شهر مفتول در ارتباط باشيد.

قيمت روز ميلگرد ساده

قيمت روز ميلگرد ساده را مي‌توانيد در سايت شهر مفتول مشاهده كنيد. ميلگرد ساده، از جمله محصولات پركاربرد و مهم در صنايع ساخت‌وساز ميلگرد ساده است. ميلگرد ساده در واقع به محصولي گفته مي‌شود كه داراي سطحي كاملا صاف و بدون برآمدگي است. اين محصول داراي مشخصات خاصي است. همين مشخصات و ويژگي‌ها سبب شده است تا كاربرد اين ميلگرد در ساختمان‌سازي كمتر از ميلگرد آجدار باشد. انواع ميلگرد بر اساس شكل ظاهري، جنس و قطر دسته‌بندي مي‌شود. اين مقطع فولادي در قطرهاي مشخص از ۶ تا ۲۰۰ ميلي‌متر ساخته مي‌شود كه با توجه به عوامل مختلف هر يك از آن‌ها ممكن است مورد استفاده قرار گيرد.

ميلگرد ساده از نظر جنس به ميلگرد اروپايي، پركربن يا ميلگرد سياه، پوشش اپوكسي، گالوانيزه، استيل، پليمري و دسته‌بندي مي‌شود. به منظور توليد ميلگرد، از شمش‌هاي فولادي استفاده مي‌شود. اين شمش‌ها لازم است در دماي ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ درجه سانتي‌گراد مورد حرارت قرار گيرند. اين حرارت به منظور ذوب شدن و شكل‌دهي لازم است. در مرحله بعدي لازم است اين شمش‌ها روي رول قرار بگيرند و توسط دستگاه‌هاي مخصوص از قطر و ضخامت كم شود. در نهايت نيز پس از رسيدن به طول و قطر استاندارد و مشخص توسط قيچي‌هاي مخصوص برش داده شده و پس از بسته‌بندي به بازار عرضه مي‌گردد. قيمت روز ميلگرد ساده، بر اساس قيمت جهاني آهن و فولاد، قيمت ارز و دلار، شرايط اقتصادي و سياسي، نوع، ابعاد و تعيين مي‌گردد.

مشاهده و خريد قيمت اسپيسر، واتراستاپ و ميلگرد ساده

شهر مفتول، از جمله مراكز معتبر فروش انواع محصولات مفتولي و ميلگرد است. در صورتي كه قصد خريد و يا مشاهده قيمت انواع محصولات افزودني بتن، تيرچه بتني، تيرچه كروميت، يونوليت، پشم شيشه و را داريد، به آدرس  https://shahrmaftool.com  مراجعه كنيد. همچنين جهت دريافت مشاوره رايگان و اطلاعات بيشتر نيز مي‌توانيد از طريق تماس با شماره 91007004-021 با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۸:۵۸ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

قيمت سيم خاردار، توري حصاري، پايه فنس، سيم آرماتوربندي و ديگر محصولات مفتولي در مجموعه شهر مفتول

توري حصاري

توري حصاري، يكي از انواع توري‌هاي فلزي حياتي است كه امروزه در حفاظت و برقراري امنيت در محيط‌هاي مختلف به كار مي‌رود. اين توري‌ها كه به طور عام به نام "فنس" هم شناخته مي‌شوند، كه از دو قسمت اصلي تشكيل شده‌اند: ستون‌ها و مفتول‌هاي افقي كه چشمه‌هاي مختلفي را ايجاد مي‌كنند. توري حصاري به صورت متنوعي در بازار عرضه مي‌شود، از جمله فنس زنجيري، فنس مربعي و توري حصاري با روكش PVC، اين تنوع در مدل‌ها، اندازه‌ها و قيمت‌ها، به افراد امكان مي‌دهد تا بر اساس نيازهاي خود انتخاب مناسبي داشته باشند.

عوامل تأثيرگذار بر قيمت  توري حصاري

قيمت توري حصاري تحت تأثير عوامل متعددي قرار دارد. به عنوان مثال، روكش گالوانيزه باعث ايجاد خاصيت ضدزنگ مي‌شود و بنابراين، فرآيند گالوانيزاسيون يكي از عوامل اصلي در تعيين قيمت توري حصاري است. همچنين، جنس، ضخامت، طول مفتول، ارتفاع و اندازه چشمه رول نيز بر قيمت نهايي تأثيرگذار هستند. توري حصاري به عنوان يك سيستم حفاظتي و امنيتي مطمئن، از خصوصيات منحصر به فردي برخوردار است. اين خصوصيات شامل مقاومت در برابر زنگ زدگي، قابليت نصب و نگهداري آسان، و انعطاف پذيري در مواجهه با شرايط جوي مختلف مي‌باشد. با انتخاب توري حصاري مناسب، مي‌توان امنيت محيط را بهبود بخشيد و همچنين زيبايي و ارتباط بصري مناسبي را فراهم كرد.

قيمت پايه فنس

با گسترش استفاده از توري حصارها و محصولات فولادي در ساخت و سازها، نياز به مواد اوليه با كيفيت و مقاومت بالا احساس مي‌شود. پايه فنس يكي از اين محصولات اساسي است كه با ويژگي‌هاي استثنايي خود، جايگاه ويژه‌اي در بازار براي خود ايجاد كرده است.پايه فنس از جنس فلز آهن ساخته شده و از مواد با كيفيت و با استحكام بالا توليد مي‌شود. اين ويژگي باعث مي‌شود كه پايه فنس مناسب براي استفاده در نصب توري حصار و ساير مصارف فولادي باشد. همچنين قيمت پايه فنس در مقايسه با كارايي كه دارد بسيار مناسب مي باشد كه اين موضوع بر اهميت اين محصول مي افزايد. از ديگر مزاياي پايه فنس اين است كه باعث مي‌شود تا به عنوان گزينه‌اي اقتصادي براي مصرف‌كنندگان جذاب باشد. پايه فنس، به عنوان يكي از اجزاء اساسي در ساخت حصار هاي اطراف مناطق مختلفق نقش بسيار مهمي را ايفا مي‌كند. با توجه به مقاومت و استحكام بالاي آن، اين محصول ايده‌آل براي استفاده در نصب توري حصار و ساير مصارف فولادي مي‌باشد. همچنين متنوع بودن ابعاد و انواع پايه فنس، امكان انتخاب بهترين مورد براساس نيازهاي مختلف را فراهم مي‌كند.

كاربرد هاي پايه فنس

پايه فنس در انواع متعددي توليد مي‌شود از جمله پايه فنس نبشي سبك، پايه فنس نبشي سنگين، پايه فنس لوله گالوانيزه سرد، گالوانيزه گرم، پايه فنس لوله سياه رنگ شده و نشده و... همچنين اين پايه‌ها در ابعاد مختلفي از جمله ۴ يا ۱، ۱٫۴، ۱٫۵، ۱٫۲ اينچ و... توليد و به بازار عرضه مي‌شوند. در انتخاب پايه فنس، به اندازه و ابعاد مناسب براي نيازهاي خاص خود توجه كنيد. انتخاب ابعاد مناسب، باعث مي‌شود كه از بهترين عملكرد و استفاده از اين محصول بهره‌مند شويد. همچنين ارتفاع معمول پايه فنس در حدود ۱٫۵ تا ۳ متر است كه متناسب با نيازهاي مختلف و كاربردهاي گوناگون در بازار ارائه مي‌شوند. پايه فنس، علاوه بر استفاده در نصب توري حصار، در ساخت انواع محصولات فولادي ديگر نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين محصول از جمله نبشي، قوطي پروفيل، لوله، سيم مفتول و غيره استفاده مي‌شود. با توجه به مقاومت و استحكام بالاي پايه فنس، از آن مي‌توان در مصارف مختلفي استفاده كرد و از مزاياي آن بهره برد. در نهايت، انتخاب بهترين پايه فنس براي نيازهاي خود امري بسيار حياتي است. با در نظر گرفتن ويژگي‌هاي اين محصول و نيازهاي خود، مي‌توانيد از بهترين عملكرد و كارايي اين محصول بهره‌مند شويد. با انتخاب درست، از مقاومت و استحكام بالاي پايه فنس بهره‌مند شويد و به ساخت و سازهايي با كيفيت و دوام دست يابيد.

سيم آرماتور بندي

سيم آرماتور بندي، يا به طور رايج معروف به مفتول سياه يا مفتول آنيل شده، يك ابزار حياتي در صنايع مختلف از جمله بسته بندي، قالب بندي، ساخت مفتول گالوانيزه و آرماتوربندي محسوب مي‌شود. اين محصول با انعطاف پذيري بالا و ويژگي‌هاي منحصر به فرد، جايگاه خود را در بازار به‌ويژه در زمينه‌هاي مختلفي مانند ساخت قالب، بسته بندي كشاورزي، عايق بندي، و نجاري برتري پيدا كرده است.براي توليد اين محصول، ابتدا ميلگرد‌هاي با اندازه ۵٫۵ تا ۸ ميلي‌متر جمع‌آوري مي‌شوند و سپس، اين ميلگردها تحت فرآيند نورد سرد قرار گرفته و به مفتول‌هاي با قطر تا ۶ ميلي‌متر تبديل مي‌شوند. مفتول‌ها در كلاف‌هاي ۱۵ الي ۲۰ كيلويي بسته بندي شده و در كوره با دماي ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتي‌گراد، در شرايط خلا، پخته مي‌شوند. در پايان، با فرآيند سرد شدن، به دماي اوليه خود بازمي‌گردند.

قيمت سيم آرماتوربندي

سيم آرماتور بندي داراي انواع متنوعي است كه در كاربردهاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين محصول عالي براي آرماتوربندي، قالب‌بندي، بسته‌بندي كشاورزي، عايق‌بندي، و نجاري است.انتخاب قطر مفتول بر اساس كاربرد و نيرويي كه قرار است تحمل كند انجام مي‌شود. ويژگي اصلي اين محصول، انعطاف پذيري بالاست كه باعث مي‌شود كار با آن بسيار راحت و كارآمد باشد. براي آگاهي از بهترين قيمت سيم آرماتور بندي، با ما در مجموعه شهر مفتول تماس بگيريد. ما تضمين مي‌كنيم كه با ارائه خدمات مطمئن و كيفيت برتر، تجربه خريدي راحت و موفق را براي شما فراهم خواهيم كرد. اعتماد شما، سرمايه ارزشمند ماست.

سيم خاردار

در مجموعه شهر مفتول، سيم خاردار به عنوان يكي از پرفروش‌ترين محصولات به شمار مي‌آيد. اين محصول از سيم مفتولي با نوعي فولاد نرم توليد مي‌شود و با قيمت مناسب خود، توجه بسياري را به خود جلب كرده است. سيم خاردار با كاربردهاي متعددي كه دارد، به عنوان ابزاري برجسته در حصاركشي و حفاظت اطراف محيط‌ها به حساب مي‌آيد. اين محصول به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود، به يكي از رايج‌ترين ابزارهاي محافظتي تبديل شده است. سيم خاردار به دو دسته سيم خاردار حلقوي و سيم خاردار خطي تقسيم مي‌شود. هر يك از اين دسته‌ها كاربردهاي خاص خود را دارند. سيم خاردار حلقوي بيشتر در حفاظت اطراف باغات و مزارع مورد استفاده قرار مي‌گيرد، در حالي كه سيم خاردار خطي بيشتر در پروژه‌هاي ساختماني و حفاظت اطراف ساختمان‌ها مورد ترجيح قرار مي‌گيرد. سيم خاردار با ويژگي‌هاي بي‌نظيري كه دارد، به يك انتخاب برتر در حفاظت و حصاركشي تبديل شده است. با روكش گالوانيزه، مقاومت بالايي در برابر خوردگي دارد. ويژگي مقاومت سيم خاردار در برابر شرايط آب و هوايي مختلف، اين محصول را براي استفاده در هر نوع آب و هوا مناسب مي‌سازد.

قيمت سيم خاردار

با توجه به كيفيت و عملكرد برتر، سيم خاردار داراي قيمتي مناسب است كه از ديگر مزيت‌هاي آن به حساب مي‌آيد. سيم خاردار به راحتي نصب و اجرا مي‌شود كه اين ويژگي سبب مي‌شود تا در پروژه‌هاي مختلف به سرعت و به سهولت به كار گرفته شود. با توجه به مزاياي بي‌نظير سيم خاردار، استفاده از اين محصول به عنوان يك راهكار ايده‌آل براي حفاظت و حصاركشي، به شما اطمينان مي‌دهد. براي كسب اطلاعات بيشتر درباره ي نكات مهم خريد و قيمت سيم خاردار و يا ديگر محصولات مفتولي مي توانيد از طريق شماره تلفن ۳۷۵۵۶-۰۲۱ تماس بگيريد و يا به وب سايت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه نماييد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۱۳:۱۲ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

جديدترين قيمت توري حصاري، سيم خاردار و سيم آرماتوربندي در مجموعه شهرمفتول

مفتول، يكي از آلياژهاي بسيار مهم و پركاربرد در صنعت است كه براي ساخت انواع محصولات و تجهيزات به كار مي‌رود. مفتول به عنوان يك مادر اصلي محصولات مختلف شناخته مي‌شود كه امروزه جزء محصولات پرمصرف و پركاربرد محسوب مي‌شود. در اين دسته، انواع مختلف توري‌ها از جمله توري مش، توري حصاري، توري مرغي و مفتول‌هاي سياه (سيم آرماتوربندي، و مفتول گالوانيزه قرار دارند. محصولات مفتولي به دليل خصوصيات منحصر به فرد خود در بخش‌هاي مختلف صنعت مورد استفاده قرار مي‌گيرند. در ساخت و ساز، آرماتوربندي، و حتي در گودبرداري‌هاي عميق براي حفظ پايداري گود و ايجاد فضاي حفاظ شده به كار مي‌روند. در حصاركشي مناطق در كنار توري حصاري از سيم خاردار نيز براي حصاركشي و حفاظت از محيط استفاده مي شود. محصولات مفتولي از مقاومت بسيار بالايي برخوردارند و قادرند فشارهاي بالا را به راحتي تحمل كنند. دوام و طول عمر اين محصولات به گونه‌اي است كه مي‌توانند تا ۵۰ سال يا حتي بيشتر عمر كرده و دوام بياورند.

قيمت توري حصاري

توري حصاري، يكي از انواع توري هاي فلزي است كه از سيم مفتول بافته شده و داراي شبكه هاي لوزي شكل مي باشد. اين نوع توري با استفاده از سيم مفتول ها كه به صورت قلاب در هم بافته شده، امكان ايجاد حصارهاي مقاوم و ايمن را فراهم مي كند. توري حصاري يكي از متنوع ترين انواع توري هاي فلزي است كه براي مصارف مختلف توليد مي شود. از جمله ديگر انواع معروف توري هاي فلزي مي توان به توري پرسي، توري مرغي، و توري گابيون اشاره كرد. اين تنوع امكان انتخاب بهترين نوع توري بر اساس نيازهاي مشتري را فراهم مي كند. براي دريافت جديدترين قيمت توري حصاري و ديگر انواع توري هاي فلزي با شهرمفتول در ارتباط باشيد.

كاربردهاي توري حصاري

توري حصاري عمدتاً در فنس و حصاركشي مورد استفاده قرار مي گيرد. از مفتول هاي گالوانيزه گرم يا فولاد ضد زنگ براي توليد اين توري استفاده مي شود، كه باعث مقاومت و دوام بالاي آن مي شود. توري حصاري از نظر كيفيت و مقاومت به رتبه بالايي دست پيدا كرده است. استفاده از روكش فلز روي سيم ها، مقاومت آن را در برابر زنگ زدگي افزايش مي دهد و اين امكان را به ما مي دهد كه آن را در شرايط آب و هوايي مختلف استفاده كنيم. با توجه به قابليت نصب سريع و آسان، همچنين مقاومت بالاي فنس در برابر رطوبت و خوردگي، توري حصاري به عنوان يك انتخاب هوشمند براي ايجاد استحكام و امنيت در محيط‌هاي مختلف شناخته شده است. اين توري در حصاركشي باغ‌ها، ساختمان‌ها، اطراف زمين‌هاي كشاورزي و صنايع گوناگون به كار مي رود. استفاده از توري حصاري نه تنها به افزايش امنيت و استحكام كمك مي كند بلكه به دليل زيبايي و كاربرد چندگانه‌اش، انتخابي مناسب براي مختلف فضاها مي باشد. اين توري با تركيبي از كيفيت، مقاومت و زيبايي، به عنوان يك راه حل جامع براي حفاظت از محيط زندگي و اموال ما شناخته مي شود.

سيم خاردار و كاربرد هاي آن

سيم خاردار، يك محصول مفتولي و حفاظتي از جنس فولاد است كه به دليل خصوصيات حفاظتي‌اش، داراي لبه‌هاي تيز و برنده مي‌باشد. اين محصول به طور گسترده در ساخت فنس‌هاي ارزان قيمت به كار مي‌رود و در اطراف مناطق حفاظت شده، بالاي ديوارها نيز مشاهده مي‌شود. سيم خاردار، به همراه پايه فنس، توري حصاري و ساير متعلقات فنس‌كشي، حصاركشي و فنس پيراموني يك محدوده را به شكل كامل تشكيل مي‌دهد. استفاده اصلي اين نوع سيم در حصاركشي است. اين محصول در مكان‌هاي گوناگوني نظير مزارع كوچك، دامداري‌هاي محلي، كشتزارهاي بزرگ و غيره قابل استفاده است. بر اساس تحقيقات انجام شده، بيش از ۸۰۰ نوع از اين محصول با ويژگي‌هاي مختلف يافت شده است. اين تفاوت‌ها بر اساس جنس و سايز سيم اصلي، خار يا تيغ آن و همچنين روش به كار گيري آن متفاوت است. سيم خاردار در مواقع مختلفي مانند حصاركشي پروژه‌هاي صنعتي موقت، محدود كردن يك پتروشيمي كوچك و يا حصاركشي يك منطقه نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قيمت سيم خاردار

فاكتورهاي مهمي كه بر قيمت سيم خاردار تاثير گذارند شامل نوع (خطي يا حلقوي)، ضخامت مفتول و نوع خار مي‌باشند. به عنوان مثال، سيم خاردار حلقوي تبري به دليل داشتن تيغه‌هاي تبري شكل به عنوان خار، قيمت بالاتري نسبت به نوع حلقوي سوزني دارد.

كاربردهاي سيم آرماتوربندي

سيم آرماتوربندي به عنوان يكي از مهمترين محصولات مفتولي در صنعت ساختمان سازي جايگاه ويژه‌اي دارد. اين محصول، علاوه بر كاربرد گسترده در ساختمان سازي، در زمينه‌هاي ديگري نيز مانند ساخت قفسه و پارل به كار مي‌رود. اما كاربرد آن در صنعت ساختمان سازي به عنوان كاربرد اصلي و اساسي آن محسوب مي‌شود. اين نوع سيم مفتول به شكل ظاهري تيره و رنگي گرم دارد كه به آن “مفتول سياه” نيز گفته مي‌شود. يكي از ويژگي‌هاي مهم اين محصول، قدرت انعطاف پذيري بالا است كه همراه با قيمت مناسب آن، باعث جلب توجه در صنعت ساختمان سازي شده است.

قيمت سيم آرماتوربندي

قيمت سيم آرماتوربندي در مقايسه با محصولات جديد تر مشابه خود بسيار مناسب تر است، به همين دليل استفاده از اين محصول از نظر اقتصادي بسيار به صرفه تر خواهد بود. اين امر باعث محبوبيت و فروش بالاتر اين نوع سيم در مقايسه با ساير محصولات جديد مي‌شود. همچنين سيم آرماتوربندي به دليل ويژگي‌هاي فيزيكي خود از جمله استحكام بالا و مقاومت در برابر فشار، گزينه‌اي ايده‌آل براي سازه‌هاي ساختماني است. اين محصول نه تنها در ساختمان سازي، بلكه در پروژه‌هايي مانند ساخت قفسه و پارل نيز كاربرد دارد. براي كسب اطلاعات بيشتر درباره انواع محصولات مفتولي و استعلام قيمت سيم آرماتورندي و انواع توري هاي فلزي مي‌توانيد به وب سايت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد. همچنين براي خريد يا دريافت مشاوره رايگان، مي‌توانيد با كارشناسان اين مجموعه از طريق شماره تلفن 02137556 تماس بگيريد.

مفتول گالوانيزه

مفتول گالوانيزه در واقع همان مفتول سفيد است، يك محصولي كه با نام مفتول سفيد نيز شناخته مي‌شود. اين محصول در دستاوردن گالوانيزاسيون بر روي مفتول سياه توليد مي‌شود. اين فرآيند به اين معناست كه با انجام گالوانيزه كردن بر روي مفتول سياه، مفتول گالوانيزه به وجود مي‌آيد. هدف اصلي اين فرآيند، افزايش مقاومت مفتول در برابر اكسيداسيون و زنگ زدن است. گالوانيزاسيون امكان استفاده از مفتول توليد شده در هر شرايط آب و هوايي را فراهم مي‌كند. در اينجا، دو روش گالوانيزه، گرم و سرد، براي توليد مفتول گالوانيزه وجود دارد.

كاربردهاي مفتول گالوانيزه

مفتول سفيد به دليل گالوانيزه بودن، داراي مقاومت بسيار بالا در برابر زنگ زدگي است. اين خاصيت، موجب گشوده شدن دامنه استفاده از اين محصول در صنايع مختلف شده است. به عنوان مثال، در ساخت لوازم تزئيني و حصاركشي، مفتول گالوانيزه به عنوان يك گزينه محبوب مشاهده مي‌شود.

قيمت مفتول گالوانيزه

 

پوشش گالوانيزه اين نوع مفتول، علاوه بر مقاومت در برابر زنگ زدگي، باعث افزايش طول عمر مفتول نيز مي‌شود. اين پوشش، مفتول را در مقابل خطراتي نظير خراش، ساييدگي و آتش سوزي محافظت مي‌كند. پوشش گالوانيزه در اين محصول سبب شده است تا قيمت مفتول گالوانيزه در مقايسه با ديگر انواع مفتول ها بالاتر باشد. اين ويژگي‌ها مفتول گالوانيزه را به يك انتخاب عالي در برابر شرايط مختلف مي‌كنند.با توجه به اين موارد، مفتول گالوانيزه به عنوان يك ماده ساختاري با كيفيت و مقاومت بالا، در پروژه‌ها و كاربردهاي مختلف، جايگاه ويژه‌اي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۱۲:۵۵ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

خريد انواع توري مرغي، توري حصاري، توري گابيون و توري پرسي در شهر مفتول

خريد توري مرغي

توري مرغي فلزي، يك نوع تور فلزي است كه اغلب براي حفاظت يا جلوگيري از ورود حيوانات به مكان‌هاي خاص مانند باغچه‌ها، زمين‌هاي كشاورزي، واحدهاي دامپروري و غيره استفاده مي‌شود. اين تور با تارهاي فلزي به شكل مشبك بافته شده و در اغلب مواقع به رنگ سياه يا نقره‌اي مي‌باشد. توري مرغي براساس كاربردي كه دارد در ضخامت هاي متنوعي توليد مي شود. براي ساخت اين توري مي توان از دو روش گالوانيزه گرم و يا گالوانيزه سرد استفاده كرد، توري هاي توليد شده به روش گالوانيزه گرم كيفيت و دوام بالاتري دارند، از اين رو قيمت توري مرغي توليد شده به روش گالوانيزه گرم بيشتر از توري توليد شده به روش گالوانيزه سرد است. توري مرغي به دليل مقاومت و طول عمر طولاني محبوب است و معمولاً براي جلوگيري از ورود مرغ‌ها، خروس‌ها، يا حتي حيوانات وحشي به محوطه‌هاي خاص استفاده مي‌شود.

 همچنين، گاهي اوقات در پروژه‌هاي ساخت و ساز، براي تقويت بتن يا به عنوان يك سازه پشتيباني استفاده مي‌شود. توري مرغي فلزي در انواع مختلف با ابعاد متفاوتي در بازار موجود است، بنابراين مي‌توان به اساس نياز خود يك نوع مناسب را انتخاب كرد. در هنگام خريد توري مرغي در نظر داشته باشيد، اين توري ها در بازار در دو نوع ايراني و چيني به فروش مي رسد. كه نوع ايراني آن ها از كيفيت بالاتري برخوردار است. همچنين ويژگي هاي مثبت فراواني چون وزن سبك، قيمت مناسب، مقاومت عالي و سرعت در زمان اجرا سبب شده است توري مرغي به عنوان يكي از پر فروش ترين و محبوب ترين انواع توري هاي فلزي شناخته شود.

خريد توري حصاري

توري حصاري از جمله محصولاتي است كه در مكان‌هاي مختلف جهت ايمني و زيبايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. توري‌هاي حصاري با ويژگي‌هاي خاص خود جايگاه ويژه‌اي در بازار دارند. مقاومت بالا در برابر ضربه، عمر طولاني و ايجاد امنيت بيشتر ، ظاهري زيبا و قابليت انعطاف در طراحي از جمله مهم ترين مزيت هاي بهره گيري از اين توري تلقي مي شوند. اين نوع از توري هاي فلزي داراي روكشي مقاوم در برابر زنگ‌زدگي و خوردگي هستند، كه به واسطه آن داراي مقاومت بالايي در شرايط آب‌وهوايي مختلف بوده و دچار زنگ زدگي نخواهند شد.  همانطور كه مي‌دانيد، توري حصاري در انواع مختلفي موجود است. بعضي از آن‌ها براي منازل استفاده مي‌شود، در حالي كه بعضي ديگر در صنعت يا باغ‌ها كاربرد دارد. براي انتخاب بهترين توري حصاري بايد به چند نكته از جمله جنس و كيفيت توري گرفته تا قيمت و كاربرد آن توجه كرد.

نگهداري مناسب از توري حصاري به تمديد عمر آن كمك مي‌كند. بايد از آن در برابر عوامل مخرب محيطي مانند باران و نور آفتاب محافظت كرد. فروش توري حصاري نياز به توجه به چند نكته مهم دارد. از جمله قيمت، جنس و كيفيت آن. در فروش توري حصاري بايد به مواردي همچون بسته‌بندي مناسب، گارانتي و سرويس پس از فروش توجه كرد. بازار فروش توري حصاري روز به روز در حال تغيير است. براي دستيابي به بهترين قيمت‌ها، تحقيق و مقايسه كردن الزامي است. توري حصاري يكي از بهترين راه‌ها براي حفاظت و زيبايي محيط است. با توجه به نيازها و بودجه خود، مي‌توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد. براي خريد توري حصاري با قيمت مناسب مي‌توانيد به فروشگاه‌هاي معتبر و يا سايت‌هاي اينترنتي نظير شهرمفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد. اين مجموعه يكي از توليد كنندگان به ناك انواع محصولات مفتولي در ايران است. شما مي توانيد از طريق شماره تلفن 02137556 با كارشناسان شهرمفتول در ارتباط باشيد.

خريد توري گابيون

گابيون يك ساختمان سه بعدي است كه از توري فلزي ساخته شده و با سنگ‌ها يا مصالح ديگري پر مي‌شود. در واقع مي توان گفت توري گابيون در نتيجه بافته شدن سيم مفتول ها به يكديگر ساخته مي شوند. در اصطلاح به اين محصول، توري سنگي نيز گفته مي شود. اين ساختمان‌ها عمدتاً براي كنترل فرسايش، حمايت از سازه‌ها يا حتي زيبايي در محيط‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. گابيون‌ها مي‌توانند به جلوگيري از فرسايش خاك به واسطه آب‌رفت و باد كمك كنند. گابيون‌ها به عنوان ديوارهاي حمايتي در كنار رودخانه‌ها يا سازه‌هاي مهم ديگر استفاده مي‌شوند. در برخي مناطق، گابيون‌ها به دليل زيبايي ظاهري آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. مفتولي كه براي ساخت گابيون استفاده مي‌شود بايد مقاوم در برابر زنگ‌زدگي و فرسايش باشد.

 به طور معمول مفتول هايي كه براي ساخت اين توري استفاده مي شوند داراي ضخامت هاي ۲، ۲.۵ و  ۳ميلي متري هستند. سنگ‌هايي كه براي پر كردن گابيون استفاده مي‌شوند بايد به شكل مناسب و اندازه مناسب باشند تا از فاصله‌هاي بين آن‌ها جلوگيري شود. در نهايت، توري گابيون يكي از ابزارهاي مفيد و موثر در مديريت منابع طبيعي و محيط زيست است. با استفاده صحيح از آن، مي‌توان به حفاظت از محيط زيست و كاهش خطرات محيطي كمك كرد. از توري گابيون به منظور مقاوم‌سازي بناهاي مختلف، ايجاد استحكام در ساختمان‌هاي قديمي، نماسازي و محوطه‌سازي، استفاده در كنار جاده‌ها به منظور جلوگيري از ريزش كوه، استفاده در كنار دريا براي جلوگيري از پيش‌روي آب و استفاده مي‌شود. براي خريد توري گابيون لازم است به فاكتورهايي چون فاكتور هايي چون جنس و ضخامت مفتول، ابعاد چشمه، وزن توري و همچنين شرايط اقتصادي كشور توجه بسياري شود.

خريد توري پرسي

توري پرسي، يكي از انواع توري‌هاي پركاربرد در صنعت ساخت و ساز و همچنين كاربردهاي متعدد ديگر، از بافته شدن مفتول‌هاي آهن سياه و فولاد ضدزنگ توليد مي‌شود. اين محصول با بافتي مشبك و الگوي چشمه‌هاي مربعي و مستطيلي، به عنوان يكي از محصولات مهم در عرصه ساخت و ساز و صنعت به شمار مي‌رود. توري پرسي از جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شود كه از جمله آن‌ها مي‌توان به استيل كم‌كربن، فولاد گالوانيزه، مس، و برنج اشاره كرد. اين انواع مختلف توري پرسي، انتخابي عالي براي پروژه‌هاي مختلف مي‌باشند. توري پرسي با بافت مشبك و مفتول‌هاي مقاوم، از استحكام و ثبات بالايي برخوردار است. اين ويژگي‌ها باعث مي‌شوند تا توري پرسي توانايي تحمل فشار و وزن بالا را داشته باشد. استفاده از توري پرسي در محيط‌هاي با رطوبت و خوردگي، به عنوان يك پوشش مقاوم و موثر محسوب مي‌شود.

اين ويژگي به توري پرسي امكان مقاومت در برابر زنگ زدگي و خوردگي را مي‌دهد. الگوي چشمه‌هاي مربعي و مستطيلي توري پرسي، سطحي ضدلغزش ايجاد مي‌كند. اين ويژگي توري پرسي را به يك انتخاب ايده‌آل براي كفپوش‌ها و محيط‌هايي كه نياز به جلوگيري از لغزندگي دارند، تبديل مي‌كند. توري پرسي با وزني سبك و قابل حمل به عنوان يك مصالح ساختماني، نصب و استفاده آساني دارد. اين ويژگي توري پرسي را براي پروژه‌هايي كه نياز به مواد سبك دارند، مناسب مي‌كند. قيمت توري پرسي متغير است و به عوامل مختلفي ارتباط دارد. اين عوامل شامل نوع مفتول استفاده شده، جنس توري، كيفيت توليد، و استحكام محصول مي‌شوند. در اغلب موارد، قطر مفتول در توري پرسي بين ۳ تا ۶ ميلي‌متر و ابعاد چشمه‌ها نيز معمولاً بين ۲ تا ۸ سانتي‌متر تغيير مي‌كند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۶:۵۳ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

خريد و فروش توري حصاري، فنس، توري مرغي، توري گابيون و …. در مجموعه شهر مفتول

در هنگام خريد يا فروش توري گابيون، مش يا حصاري و يا ديگر انواع توري هاي فلزي بايستي به مقاوم بودن، حمل‌ونقل آسان، مقاومت آن‌ها در برابر گرما و حرارت و توجه كنيد. در حقيقت، فروشنده نيز موظف است كه در رابطه با فروش هر محصولي نكات لازم در خصوص مشخصات و ويژگي ها، قيمت و شرايط نگهداري را در اختيار شما قرار دهد. از اين رو شهر مفتول به عنوان مركز معتبر در زمينه فروش انواع توري هاي فلزي مختلف، قطعا مهم‌ترين نكته‌ها را در رابطه با خريد و اطلاع از قيمت محصول در اختيار شما عزيزان قرار مي‌دهد. براي ارتباط با مجموعه شهر مفتول مي توانيد از طريق آدرس https://shahrmaftool.com/ به وب سايت اين مجموعه مراجعه فرماييد و يا با شماره تلفن ۳۷۵۵۶-۰۲۱ تماس حاصل نماييد .

فروش توري حصاري

توري حصاري يك نوع محصولي است كه داراي نقش محافظتي مي باشد. اين محصول از مفتول گالوانيزه ساخته مي شود و به طور معمول براي محافظت از ملك و يا محيط اطراف مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حصار با اجزاي شبكه‌اي ساخته شده ‌است كه درون آن‌ها فضاي خالي وجود دارد. به واسطه ي فضاي خالي موجود در حصار نور و هواي محيط به‌راحتي از داخل و خارج محيط عبور مي كند و محوطه داخلي حصار كشي شده قابل مشاهده مي باشد. در ميان انواع توري هاي فلزي شهر مفتول توري حصاري به عنوان يكي از پر فروش ترين آن ها شناخته مي شود. توصيه ما به شما عزيزان اين است كه براي خريد يا فروش توري حصاري (فنس) ، به يك مرجع مورد اطمينان كه هم به‌صورت حضوري و هم غيرحضوري، انواع توري را در اختيار شما قرار مي‌دهد مراجعه كنيد.

فروش توري گابيون

يكي از توري هاي فلزي كه در وب سايت شهر مفتول با قيمت مناسب به فروش مي رسد توري گابيون است. اين توري در بازار با نام ديگر توري سنگي نيز شهرت دارد. به طوري كه بسياري از فروشندگان و خريداران اين محصول را با نام توري سنگي مي شناسند. اين توري فلزي از مفتول گالوانيزه گرم توليد مي شود و قابليت ضد زنگ زدگي است. توصيه ما به تمامي مشترياني كه قصد خريد اين نوع توري را دارند، اين است كه پيش از اقدام به خريد اين توري اطلاعات خود را در خصوص ويژگي‌ها و همچنين قيمت توري گابيون افزايش دهند. يكي از رايج ترين كاربرد هاي توري گابيون استفاده از آن در زيباسازي فضاي شهري در كنار جاده‌ها است. معمولا داخل توري گابيون را پر از سنگ‌هاي تزئيني يا ماسه، شن، بتن و خاك مي‌كنند و آن‌ را در زيباسازي فضاي شهري در كنار جاده‌ها قرار مي‌دهند. ساخت سد، ساخت نگهدارنده ديوار و ساخت فونداسيون از كاربردهاي ديگر توري‌هاي گابيون يا سنگي است.

 در واقع استفاده از اين نوع توري باعث مي‌شود كه سنگ‌ها و مصالح ديگر با نظم و ترتيب بيشتري در كنار يكديگر قرار بگيرند. هر چه سنگ‌ها درشت‌تر باشد، ضخامت سيم مفتول به كار رفته در ساخت توري‌هاي گابيون نيز بايد بيشتر باشد. براي ساخت اين توري از سيم‌هاي مفتولي به ضخامت ۲، ۲.۵ و ۳ ميلي‌متري استفاده مي‌شود. قيمت فروش توري گابيون را با توجه به عواملي مانند ابعاد و سايز توري، ارتفاع توري، قيمت ميلگرد، سنگ‌هاي به كاررفته در داخل توري، نوع چشمه و ضخامت سيم‌ مفتول تعيين مي‌كنند. البته عوامل ديگري مانند نوسانات قيمت دلار، قيمت مواد اوليه، شرايط اقتصادي بازار، ميزان عرضه و تقاضا نيز قيمت فروش توري گابيون را تحت تاثير قرار مي‌دهد. مزاياي فروش توري گابيون و استفاده از آن توسط مشتريان اين محصول عبارت‌اند از: سهولت كاربري و استفاده راحت، مقاومت و استحكام بسيار بالا، قيمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادي.‌

فروش توري مرغي

توري مرغي يكي از اجزاي اساسي و حياتي در مرغداري‌هاي پرورشي است كه نقش بسيار مهمي در ايجاد شرايط امنيتي و بهداشتي براي مرغ‌ها دارد. با توجه به اهميت توري مرغي در حفظ امنيت و بهداشت مرغداري‌ها، انتخاب و استفاده از توري مناسب با كيفيت بسيار اهميت دارد. در واقع مي توان گفت اين توري يك نوع حصاركشي است كه از جنس فلز ساخته مي شود و به صورت شبكه هايي از سيم هاي فلزي باز و چهارگوش به نام مرغك‌ها تشكيل شده است. اين توري‌ها به عنوان حائلي موثر در مرغداري‌ها به كار مي‌روند و مي‌توانند از اندازه‌ها و ابعاد مختلف برخوردار باشند. عوامل مختلفي چون اندازه توري، ابعاد چشمه‌ها، ميزان ضخامت مفتول به كاررفته، حجم توري و شرايط اقتصادي بازار در تعيين قيمت توري مرغي نقش بسيار مهمي خواهند داشت.

البته اين نكته را نيز بايد در نظر گرفت فروش توري مرغي تنها براي كاربرد ويژه ساخت قفس و ياحصاركشي در مرغداري ها نمي باشد. بلكه از اين توري در كاربرد هاي مختلف ديگري چون استفاده در پوشش سقف سوله‌ها، حصاركشي دامپروري‌ها براي نگهداري طيور و دام‌ها، زير سازي كردن كاشي‌ها، زيرسازي كردن گچ‌كاري، پوشش دادن ستون‌ها، استفاده براي نگهداشتن پشم شيشه در عمليات ايزولاسيون‌سازي سقف، نگذاشتن عايق سقف‌هاي شيرواني، ساخت سقف فارادي براي جلوگيري از ضعيف شدن امواج راديو، امواج تلفن همراه و امواج واي‌فاي استفاده مي شود.

 

 

 


برچسب: توري حصاري ، توري مرغي ، توري گابيون،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۴:۴۸ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

بررسي مزايا و معايب خريد توري حصاري، رابيتس و توري پرسي در مجموعه شهر مفتول

وقتي به دنبال راهكاري مناسب براي حفاظت از محيط زيست داخلي و خارجي خود هستيد، بهره گيري از انواع توري هاي فلزي و محصولات مفتولي مانند توري حصاري، رابيتس، توري پرسي، سيم خاردار و . گزينه‌هايي است كه به شما كمك مي‌كنند تا هم زيبايي را با عملكرد ادغام كنيد. در اين مقاله، به بررسي انواع محصولات پر فروش مفتولي موجود در شهر مفتول توري حصاري،توري پرسي و رابيتس مزايا و معايب هر نوع، نكات انتخاب و نصب آنها خواهيم پرداخت.

توري حصاري

توري حصاري كه در اصطلاح بازاري به آن توري فنسي و يا توري باغي نيز مي گويند. يكي از مهم ترين انواع توري هاي فلزي است كه براي ساخت آن از مفتول گالوانيزه (گالوانيزه گرم ، گالوانيزه سرد) استفاده مي شود. در واقع مي توان گفت توري حصاري يا فنس در نتيجه بافته شدن مفتول گالوانيزه توليد مي شود. اين توري داراي چشمه هاي لوزي شكل بوده و از آن در صنايع مختلف به وفور استفاده مي شود. براي توليد فنس هم از دستگاه هاي اتوماتيك و هم از روش دستي مي توان استفاده كرد.

انواع اين توري به لحاظ جنس مفتول به سه دسته گالوانيزه گرم، روكش دار پي وي سي و مفتول سياه تقسيم بندي مي شوند كه هر يك ويژگي‌هاي بخصوصي دارند و بايد با توجه به آب و هواي منطقه فنس كشي پيشنهاد مناسب را داد. اين محصول يكي از گزينه‌هاي محبوب براي حفاظت از ملكيت شخصي و حيوانات خانگي است. اين نوع توري به دليل ساختار مقاوم و ديداري مناسب، معمولاً در حياط‌ها و باغ‌ها استفاده مي‌شود. توري حصاري باعث افزايش امنيت و حفاظت از حيوانات خانگي شما مي‌شود و در عين حال از ديد داخل و خارج منزل بهره‌برداري مي‌كند.

مزاياي توري حصاري

·         افزايش امنيت و حفاظت

·         ديداري بالا

·         زيبايي و طراحي‌هاي متنوع

معايب توري حصاري

·         قيمت بالا

·         نياز به نگهداري و تعميرات مكرر

رابيتس

رابيتس به عنوان يكي از محصولات مفتول پر كاربرد در صنعت ساختمان سازي به شمار مي آيد. اين محصول در نتيجه انجام فرآيند پرس كاري و كشش بر روي ورق گالوانيزه توليد مي شود. از اين محصول فولادي در كاربرد هاي بسيار متنوعي چون ساخت دكوراسيون و يا كارهاي تيمي و تزييني نيز بسيار استفاده مي شود. همچنين از اين محصول به منظور ايجاد پيوستگي در سطوح ديوار استفاده مي شود كه هر گونه فاصله و ترك خوردگي ديوار را بپوشاند.

 رابيتس يك جزء توري‌هاي معمولي حصاري است، اما با تفاوت در ساختار سيم‌هاي افقي و عمودي خود. اين نوع توري به دليل طراحي محكم و مقاوم، به عنوان يك گزينه ايده‌آل براي حصارهاي محيطي يا كشاورزي محسوب مي‌شود. رابيتس باعث جلوگيري از ورود حيوانات و افراد غيرمجاز به محيط‌هاي مورد نظر مي‌شود.

مزاياي رابيتس

·         مقاومت در برابر حيوانات و افراد ناخواسته

·         محكم و پايدار

·         قابليت استفاده در محيط‌هاي مختلف

معايب رابيتس

·         ديداري ممكن است محدود باشد

·         نياز به مهارت در نصب

توري پرسي

از ديگر محصولات مفتولي پر فروش در شهر مفتول مي توان توري پرسي را نام برد. اين توري با نام هاي ديگري چون فنس پرسي و يا توري مشبك نيز شناخته مي شود.چشمه هاي توري پرسي مربع و يا مستطيل شكل هستند كه در زيبايي ظاهري اين توري نقش بسيار مهمي دارند. اين توري در صنايع مختلف داراي كاربرد هاي بسياري است و در جنس هاي مختلفي مانند فلز، آهن و يا به صورت گالوانيزه توليد مي شود. توري پرسي با الگوهاي چهارگوش مشخصي طراحي شده است و اغلب براي حفاظت از فضاهاي باز يا ايجاد حاشيه‌بندي دكوراتيو استفاده مي‌شود. اين نوع توري باعث جلب توجه بافت ظاهري محيط شده و اجازه مي‌دهد تا نور و هوا به‌طور مؤثري درون فضاها جريان يابد.

مزاياي توري پرسي

·         ايجاد جلوه دكوراتيو و زيبايي

·         تهويه هوا و نور مناسب

معايب توري پرسي

·         حفاظت امنيتي كمتر

·         مقاومت كمتر در برابر فشار

با انتخاب صحيح توري حصاري، رابيتس يا توري پرسي، مي‌توانيد علاوه بر برقراري و حفظ امنيت محيط خود، زيبايي و استفاده مناسب از فضاي باز يا باغ‌هاي خود را بهبود دهيد. اين نكات و راهنمايي‌ها به شما كمك مي‌كنند تا با اطمينان توري يا حصاري را انتخاب و نصب كنيد كه به بهترين شكل به نيازهاي شما پاسخ دهد. با اين توصيه‌ها، مي‌توانيد با اطمينان محصولي را انتخاب و خريداري كنيد كه هم زيبايي را حفظ كرده و هم امنيت و عملكرد را بهبود دهد. به ياد داشته باشيد كه با توجه به نيازها و شرايط خاص خود، بهترين گزينه را انتخاب كنيد.

مهم است كه در فرآيند انتخاب و خريد توري، به نيازهاي خاص خود توجه كنيد و از نكات اساسي انتخاب بهره‌برده و از نصب صحيح آن اطمينان حاصل كنيد. به اين ترتيب، نه تنها از زيبايي و ديداري توري لذت خواهيد برد، بلكه امنيت و حفاظت خود را نيز تضمين مي‌كنيد. براي برقراري ارتباط با شهرمفتول مي توانيد به وب سايت اين مجموعه به نشاني https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد و يا با شماره تلفن 37556-021 جهت دريافت مشاوره رايگان تماس حاصل نماييد.

 

 


برچسب: بررسي مزايا و معايب خريد توري حصاري، رابيتس و توري پرسي در مجموعه شهر مفتول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۳۶:۱۳ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

بهترين قيمت رابيتس، اسپيسر، سيم خاردار، سيم آرمتوربندي و پايه فنس در مجموعه شهر مفتول

قيمت رابيتس

رابيتس يكي از اجزاء بسيار مهم در صنعت ساختماني و تزئينات است. اين محصول، به دليل كاربردهاي گسترده‌اش و تأثير بسزايش در استحكام و زيبايي ساختمان‌ها دارد، در حال حاضر اين محصول به دليل كارايي كه دارد، به يكي از پر فروش‌ترين مواد فلزي در بازار تبديل شده است. رابيتس اغلب از ورق فولادي يا گالوانيزه توليد مي‌شود و به دليل پروسه‌هاي كشش عرضي و فشاري، به شكل مشبك خود در مي‌آيد. اين فرآيند باعث مي‌شود كه محصول نه تنها استحكام بالايي داشته باشد، بلكه مناسب براي كاربردهاي مختلف نيز باشد. از جمله كاربردهاي رايج آن مي‌توان به كاهش وزن سازه‌ها، افزايش زيبايي و ايجاد نظم در كارهاي تزئيني اشاره كرد. رابيتس در انواع مختلفي مانند رابيتس 9 ستون، رابيتس 11 ستون و رابيتس 13 ستون توليد مي‌شود، كه اين تنوع باعث مي‌شود تا در پروژه‌هاي مختلف و با نيازهاي متفاوت قابل استفاده باشد. اين محصول در ساخت سقف كاذب، پوشش دهي به سطوح بتني، ترميم ترك‌ها و حتي در برخي پروسه‌هاي بتن‌ريزي بهره‌مند است. در فازهاي مختلف بتن‌ريزي، به ويژه در قسمت فوندانسيون، استفاده از رابيتس براي افزايش استحكام و كاهش احتمال ترك‌هاي بتن بسيار مفيد است. اين اقدام باعث مي‌شود كه سازه‌ها داراي استحكام بالاتري باشند و عمر طولاني‌تري داشته باشند. قيمت رابيتس تحت تأثير عوامل متعددي قرار مي‌گيرد كه از جمله مهم‌ترين آن‌ها عبارتند از: تعداد ستون‌هاي رابيتس، وزن محصول، كارخانه توليدكننده، ابعاد رابيتس، و همچنين قيمت مواد اوليه و ورق گالوانيزه است. استفاده بهينه از رابيتس در پروژه‌هاي ساختماني مي‌تواند به افزايش كارايي، زيبايي و استحكام سازه‌ها كمك كند. بازار رابيتس به علت تنوع كاربردهاي آن، همواره در حال گسترش است و براي سرمايه‌گذاران و كارفرمايان پروژه‌ها موارد قابل توجهي ارائه مي‌دهد. بنابراين، انتخاب رابيتس مناسب با توجه به نيازها و بودجه موجود، مي‌تواند به بهبود فرآيندهاي ساختماني و كاهش هزينه‌ها كمك كند.

قيمت اسپيسر

در صنعت ساختمان‌سازي، اسپيسر يكي از ابزارهاي بسيار مهم و حياتي است كه به منظور جلوگيري از زنگ‌زدگي و جابه‌جايي ميلگردها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اسپيسرها به عنوان فاصله‌گذارها عمل مي‌كنند و نه تنها به تداوم و دوام ميلگردها كمك مي‌كنند بلكه از زنگ‌زدگي آن‌ها نيز جلوگيري مي‌كنند. زنگ‌زدگي يكي از مشكلاتي است كه ميلگردها در معرض آن قرار مي‌گيرند، به خصوص زماني كه در معرض هوا و رطوبت قرار مي‌گيرند. با استفاده از اسپيسرها، اين مشكل قابليت كاهش يافتن دارد. اسپيسرها به عنوان پوششي بر روي ميلگردها عمل مي‌كنند و از تماس مستقيم آن‌ها با هوا و رطوبت جلوگيري مي‌كنند. همچنين، اسپيسرها توانايي دارند تا از جابه‌جايي ميلگردها جلوگيري كنند. در شرايطي كه ميلگردها بايد در جاي خود ثابت بمانند، استفاده از اسپيسرها اين امر را تسهيل مي‌كند. به اين ترتيب، دوام و استحكام سازه‌ها تضمين مي‌شود و احتمال جابه‌جايي ناخواسته ميلگردها كاهش مي‌يابد. به منظور استعلام بهترين و مناسب ترين قيمت اسپيسر و خريد انواع اين محصول و ساير محصولات مفتولي مورد نياز در ساختمان‌سازي، مي‌توانيد با شماره تماس 37556-021 تماس بگيريد يا به وب سايت شهر مفتول به آدرس https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد.

قيمت سيم خاردار

سيم خاردار يكي از ابزارهاي امنيتي و حصاركشي بسيار مهم است كه در دنياي امروز توجه زيادي به خود جلب كرده است. اين محصول به دليل كيفيت برتر و همچنين قيمت مناسب، به عنوان ابزاري بسيار اساسي در حفاظت از محيط‌هاي مختلف شناخته مي‌شود. سيم خاردار از جنس فولاد نرم ساخته شده است و از سيم‌هاي مفتول تشكيل شده كه به آن مقاومت و استحكام فوق‌العاده‌اي مي‌بخشد. روكش گالوانيزه‌اي كه بر روي اين سيم استفاده مي‌شود، باعث مقاومت بالاي آن در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي مي‌شود. اين ويژگي‌ها باعث مي‌شوند كه سيم خاردار در شرايط آب و هوايي مختلف عملكرد عالي داشته باشد و دوام بيشتري نسبت به ساير ابزارها داشته باشد. اين نوع سيم در دو نوع حلقوي و خطي توليد و به فروش مي‌رسد. سيم حلقوي براي حصاركشي محيط‌هاي مختلف با اشكال و اندازه‌هاي متنوع استفاده مي‌شود كه اين ويژگي ابزار را قابل تطابق با محيط اطراف مي‌كند و استفاده از آن را آسان مي‌سازد. از سوي ديگر، سيم خطي بيشتر براي تقسيم و مهار فضاها و مناطق نظامي استفاده مي‌شود. با ويژگي‌هايي همچون استحكام بالا و طراحي مناسب، اين نوع سيم به ايجاد حاشيه‌هاي امن و محدوديت دسترسي به مكان‌هاي خاص كمك مي‌كند. با توجه به ويژگي‌هاي برجسته و كاربردهاي متنوع، سيم خاردار به عنوان يكي از ابزارهاي امنيتي و حصاركشي بسيار موثر در ايجاد حفاظت و امنيت براي محيط‌هاي مختلف شناخته مي‌شود. استفاده از اين محصول در صنايع مختلف از جمله صنعت ساختماني، صنعت نظامي و حفاظتي، كشاورزي و غيره، باعث افزايش امنيت و كاهش ريسك‌هاي مختلف مي‌شود. براي مشاهده قيمت سيم خاردار در انواع مختلف و خريد آن با شهر مفتول همراه باشيد.

قيمت پايه فنس

پايه‌هاي فنس نقش اساسي در استحكام و استواري فنس‌ها ايفا مي‌كنند. انتخاب نوع پايه مناسب بستگي به نوع فنس، شرايط آب و هوايي، و كاربردهاي خاص دارد. مواد استفاده شده در ساخت پايه‌ فنس نقش حياتي در عملكرد و ماندگاري آنها دارد. پايه‌هاي فلزي مناسب براي فنس‌هاي سنگين و ارتفاع بالا هستند، در حالي كه پايه‌هاي بتني به دليل مقاومت در برابر شرايط آب و هوايي ناگوار در مناطق مرطوب پيشنهاد مي‌شوند. از سوي ديگر، پايه‌هاي چوبي جهت فنس‌هاي زينتي و حياطي بسيار مناسب و زيبا هستند. همانطور كه انتظار مي رود قيمت پايه فنس در انواع مختلف براساس جنسي كه دارند متفاوت است. نگهداري و تعمير صحيح پايه‌هاي فنس براي طول عمر و ماندگاري طولاني‌تر فنس‌ها بسيار اهميت دارد. اين اقدامات باعث بهبود عملكرد حصاركشي و ايجاد امنيت و حفاظت مطلوب در محيط‌هاي مختلف مي‌شود. پايه‌هاي فنس نقش بسيار مهمي در استحكام و كيفيت نصب توري حصاري ايفا مي‌كنند. انتخاب نوع و مواد مناسب براي پايه‌ فنس و انجام نگهداري و تعميرات صحيح، عواملي است كه به بهبود عملكرد و ماندگاري فنس‌ها كمك مي‌كند.

قيمت سيم آرماتوربندي

سيم آرماتوربندي ، يكي از اصطلاحات پركاربرد در صنعت ساختمان‌سازي است كه به عنوان يك ابزار حياتي در فرآيند آرماتوربندي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين محصول كه به طور معمول به عنوان "مفتول سياه" نيز شناخته مي‌شود، در اندازه‌ها و ابعاد مختلفي توليد مي‌شود و بر اساس نيازهاي مختلف پروژه‌هاي ساختماني به كار مي‌رود. اين محصول در انواع مختلفي از جمله 1.5، 2.5، 3 و 4 ميلي‌متر توليد مي‌شود. هركدام از اين اندازه‌ها بسته به نوع باري كه بايد تحمل كنند، در پروژه‌هاي متفاوت به كار مي‌روند. از اين رو، انتخاب درست اندازه و نوع سيم آرماتوربندي بسيار حياتي است و بايد با دقت و آگاهي انجام شود. اهميت انتخاب سيم آرماتوربندي با كيفيت بالا در ساخت و اجراي سازه‌هاي ساختماني نمي‌تواند اغفال شود. اين محصول براي اتصال ميلگردها و ايجاد اتصالات مقاوم در برابر بارهاي كششي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بنابراين، استحكام و پايداري ساختمان به طور مستقيم به كيفيت اين اتصالات مرتبط است. قيمت سيم آرماتوربندي به وسيله عوامل مختلفي از جمله ابعاد، جنس مواد، و فرآيند توليد مشخص مي‌شود. براي اطلاع از جزئيات قيمت‌گذاري و خريد اين محصول، مي‌توانيد به وبسايت‌هاي مرتبط مراجعه كنيد يا با توليدكنندگان معتبر تماس بگيريد. با توجه به اهميت سيم آرماتوربندي در ساخت و ساز، انتخاب اين محصول بايد با دقت و بازنگري كامل صورت گيرد. همچنين، مشاوره با متخصصين و كارشناسان مي‌تواند به شما در انتخاب بهترين گزينه براي پروژه‌هاي ساختماني كمك كند.

 

 


برچسب: رابيتس ، اسپيسر ، سيم خاردار ، پايه فنس ، سيم آرماتوربندي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۳۵:۲۰ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

قيمت فروش توري هاي فلزي پر كاربرد (توري حصاري، توري مش، توري پرسي و ....) در مجموعه شهر مفتول

توري‌ها به عنوان يكي از انتخاب‌هاي محبوب براي حفاظت و زيبايي محيط‌ها شناخته مي‌شوند. توري حصاري، توري مش وتوري پرسي از جمله انواع مختلف توري‌ها هستند كه هر كدام ويژگي‌ها و مزاياي منحصر به فرد خود را دارند. در اين مقاله، به بررسي اين انواع توري‌ها و نكات انتخاب آنها مي‌پردازيم.

قيمت فروش توري حصاري

توري حصاري ، يكي از پرطرفدارترين گزينه‌ها براي حفاظت از حيوانات خانگي و افزايش امنيت ملكيت است. با طراحي متنوع، اين توري امكان راه‌اندازي سيستم امنيتي مناسب را نيز فراهم مي‌كند. توري حصاري كه به آن فنس نيز گفته مي شود، در مقايسه با ديگر انواع توري هاي فلزي بسيار رايج تر و كاربردي تر است. براي توليد اين محصول از مفتول گالوانيزه گرم و يا سرد استفاده مي‌شود. به همين دليل اين توري داراي خاصيت ضد زنگ بوده و داراي مقاومت و دوام بسيار بالايي مي باشد. در شرايط آب و هوايي گوناگون اين توري مقاومت بالايي از خود نشان مي دهد. به همين دليل با اطمينان كامل مي توان از اين محصول در محيط هاي با آب و هواي مرطوب استفاده كرد. اين توري داراي كاربرد هاي بسيار متنوعي چون حصاركشي باغ، ساختمان، زمين و غيره كاربرد بسياري دارد. از جمله مهم ترين فاكتور هاي تعيين كننده قيمت توري حصاري مي توان جنس، اندازه چشمه، قطر و غيره را در نظر گرفت. در صورتي كه قصد خريد توري حصاري را داريد، لازم است ابتدا با مشخصات و ويژگي‌هاي آن آشنا شويد، شما مي توانيد با مراجعه به وب سايت شهرمفتول به آدرس https://shahrmaftool.com/ از جديد ترين قيمت و مشخصات كامل انواع توري هاي فلزي و محصولات مفتولي و مصالح ساختماني آگاهي پيدا كنيد.

قيمت فروش توري مش

توري مش ، نوعي توري فلزي با كاربرد ويژه است. در واقع مي توان گفت براي ساخت تمامي انواع توري هاي فولادي از عناصر يكساني استفاده مي شود، و تنها تفاوت انواع آن ها در ضخامت، شكل شبكه ها (چشمه ها)، پيوستگي، نحوه ي بافت و توليد است. كه اين فاكتور ها براساس كاربردهايي كه توري قرار است داشته باشد تعيين مي شود. توري مش با ساختاري مقاوم و شكيل به شما اجازه مي‌دهد تا از زيبايي محيط خود لذت ببريد. با طراحي‌هاي متنوع و الگوهاي مختلف، توري مش به فضا جلوه‌اي دكوراتيو مي‌بخشد و همچنين امكان ايجاد حاشيه‌بندي زيبا را به شما مي‌دهد. اين نوع توري با دوام بودن و مقاومت در برابر عوامل جوي، گزينه مناسبي براي فضاهاي باز مانند باغ و حياط است. قيمت توري مش مناسب بوده و به همين دليل از آن در كاربرد هاي متنوعي استفاده مي شود. از جمله مهم ترين كاربرد هاي توري مش مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1 .  ساخت سقف كامپوزيت

2 . ساخت ديوارهاي پيش ساخته

3 . مصارف راه سازي

4 . سازه هاي شهري و صنعتي

5 . قفسه بندي و پارتيشن

6 . پل سازي، تونل سازي، سد سازي

7 . كف ساختمان ها و كف فرودگاه

قيمت فروش توري پرسي

توري پرسي نيز يكي ديگر از انواع توري هاي فولادي است كه از نظر شكل ظاهري شباهت بسيار زيادي با توري سرندي دارد. براي ساخت اين توري مفتول هاي فلزي به صورت مشبك بر روي يكديگر بافته مي شوند. به همين دليل در اصطلاح اين محصول با نام هاي ديگري چون توري بافتي فولادي و يا توري مشبك پرسي نيز شناخته مي شود. توري پرسي با الگوهاي چهارگوش منحصر به فرد خود، جلب توجه و ديداري زيبا را به فضاها مي‌بخشد. اين نوع توري امكان تهويه‌ي مناسب هوا و نوردهي به فضاها را دارد و به شما اجازه مي‌دهد تا از طراحي معماري محيط خود بهره‌برداري كنيد. توري پرسي براي فضاهايي كه به نور و تهويه هوا نياز دارند، انتخاب مناسبي است. به‌دليل وزن كم و مقاومت بالاي آن، توري پرسي به‌عنوان يكي از مهم‌ترين مواد ساختماني در ساختمان‌ها و فضاهاي داخلي و خارجي استفاده مي‌شود. شما مي‌توانيد با انتخاب فروشگاهي معتبر كه ارائه دهنده انبوهي از توري‌ها ازجمله توري حصاري، توري پرسي، توري جوشي و است، خريدي مطمئن را تجربه كنيد.

كاربردهاي توري پرسي

فروش توري پرسي به‌دليل داشتن خصوصياتي مانند بهره‌وري در استفاده از فضا، هوادهي مناسب و امنيت بالا، بسيار گسترده شده‌است. اين توري ازجمله محصولات مورد استفاده در صنايع بسياري مانند صنايع ساختماني، خودروسازي، الكترونيك و است. برخي از كابردهاي آن عبارت‌اند از:

ساخت حفاظ

توري پرسي ازجمله موادي است كه براي ساخت حفاظ استفاده مي‌شود. اين حفاظ‌ها مي‌توانند به‌عنوان حفاظ باغ، حفاظ استخر، حفاظ دام، حفاظ نگهباني و استفاده شوند.

پوشش سقف و ديوار

از اين توري مي‌توان به‌عنوان پوششي براي سقف و ديوارها استفاده كرد. اين كاربرد معمولا در ايجاد محوطه‌هاي بازي و ورزشي مانند استاديوم‌ها و سالن‌هاي ورزشي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

ساخت درب و پنجره

توري پرسي به‌عنوان يك ماده‌ با مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش، براي ساخت درب و پنجره نيز استفاده مي‌شود.

فروش توري مش، توري حصاري و توري پرسي در شهرمفتول

فروش توري مش، فروش توري حصاري و فروش توري پرسي و كاربرد اين توري‌ها ازجمله موارد مهمي بودند كه در اين مقاله ما به بررسي آن‌ها پرداختيم. هر آنچه كه دوست داريد در رابطه با اين توري‌ها، نحوهٔ خريد يا فروش و قيمت آن‌ها بدانيد، مي‌توانيد با كارشناسان فروشگاه شهرمفتول از طريق شماره تلفن 37556-021 ارتباط برقرار كنيد.


برچسب: توري حصاري ، توري مش ، توري پرسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۰:۳۴ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد رابيتس، ميلگرد ساده، سيم آرماتوربندي در مجموعه شهرمفتول

رابيتس

رابيتس يكي از محصولات پرطرفدار در صنعت ساختماني است كه از ورق هاي فولادي گالوانيزه توليد مي‌شود. اين ورق‌ها به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فردي كه دارند، از جمله مقاومت بالا در برابر زنگ زدگي و كشش عرضي، در انواع مختلفي از ساخت و ساز و صنايع استفاده مي‌شوند. گاهي اوقات افراد ممكن است باور كنند كه رابيتس و راويز دو محصول متفاوتي هستند، اما در واقعيت، راويز همان رابيتس هايي هستند كه به طور اشتباه به آن‌ها اشاره شده است. استفاده از اين محصولات باعث يكپارچه شدن ديوارها مي‌شود و به ترك‌ها و خرابي‌هاي آنها جلوگيري مي‌كند. رابيتس ها به دليل دارا بودن پوشش گالوانيزه از مقاومت بالايي در برابر زنگ زدگي برخوردار هستند. اين محصول به دليل ساختار و ويژگي هايي مثبت فراوان داراي كاربردهاي رايج رابيتس، ساختماني، صنعتي و حتي تزئيناتي مي‌باشد. همچنين با استفاده از رابيتس ها، اتصال تجهيزات برقي و مكانيكي به ديوارها به‌راحتي امكان‌پذير است.

كاربردهاي رابيتس

رابيتس به عنوان يك جايگزين مقرون به‌صرفه براي سقف‌هاي كاذب مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين محصول در عمليات گچ كاري و گچ بري نيز كاربرد دارد و به دليل مقاومت بالا، ايده‌آل براي اين كارهاست. رابيتس براي ترميم و بازسازي ديوارها نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

خريد رابيتس

در هنگام خريد رابيتس، به تعداد ستون و وزن آنها توجه كنيد و از راويز با بيشترين تعداد ستون استفاده كنيد.قبل از خريد، بهتر است با مشاوران تخصصي در زمينه ساختمان و استفاده از رابيتس مشورت كنيد. با اطلاعات به‌دست آمده و راهنمايي‌هاي ارائه شده، انتخاب و استفاده از رابيتس ها براي پروژه‌هاي ساختماني شما به‌عنوان يك گزينه مناسب و مقرون به‌صرفه خواهد بود.

ميلگرد ساده

در صنعت ساخت و ساز، ميلگردها يكي از مواد اساسي و حياتي براي ساختارهاي فلزي هستند. يكي از انواع ميلگردهاي مورد استفاده، ميلگرد ساده يا همان A۱ مي‌باشند كه ويژگي‌ها و كاربردهاي خاص خود را دارند.ميلگرد ساده داراي انواع مختلفي از جمله اروپايي، فولادكربن، پليمري، گالوانيزه و فولاد استيل ضد زنگ هستند. سطح مقطع اين ميلگردها صاف است و در قطرهاي مختلفي ساخته مي‌شوند كه از شش تا دويست ميلي‌متر متغير است.

كاربردهاي ميلگردهاي ساده

با توجه به خاصيت انعطاف‌پذيري مناسب آن‌ها، ميلگرد ساده از فرم‌پذيري بالايي برخوردارند كه باعث استفاده‌ي آسان و ايده‌آل آنها در صنعت ساخت و ساز مي‌شود. همچنين، ميلگردهاي ساده داراي مقاومت كششي مناسبي هستند كه از آنها در فرآيند جوشكاري به‌راحتي استفاده مي‌شود. يكي از مزاياي مهم ميلگرد ساده، قابليت گالوانيزه‌كردن آنها به كمك آبكاري است. اين امر باعث مي‌شود كه ميلگردهاي ساده به مقاومتي بالا در برابر زنگ زدگي برخوردار باشند. همچنين، براي به‌دست آوردن قيمت ميلگرد ساده مي‌توان از جداول مخصوص اشتال بهره‌برد كه با ضرب وزن ميلگرد در طول شاخه موردنظر، قيمت نهايي را به‌دست مي‌آوريم. با توجه به ويژگي‌ها و مزايايي كه ميلگرد ساده ارائه مي‌دهند، استفاده از آنها در صنعت ساخت و ساز و ساير صنايع مرتبط با فلزات، به‌عنوان يكي از گزينه‌هاي اصلي و موثر مدنظر است. از اين‌رو، شناخت دقيق‌تر درباره اين نوع ميلگردها و استفاده بهينه از آنها، به‌عنوان يكي از اصول مهم در بهره‌وري و كارايي بالاي صنايع مرتبط مطرح مي‌شود.

خريد ميلگرد ساده

همانطور كه پيش تر اشاره شد، ميلگرد ساده داراي سطح صاف و يكدست بوده و بدون هيچ گونه برآمدگي يا آجي نيست. اين نوع ميلگرد در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. براي خريد ميلگرد ساده، بهتر است به كارخانه‌ها و مراكز معتبر مراجعه كنيد تا بهترين كيفيت را با بهترين قيمت انتخاب كنيد. با رعايت اين نكات، خريد ميلگرد مناسب و باكيفيت را براي پروژه‌هاي ساختماني خود تضمين كنيد.

خريد سيم آرماتوربندي

خريد سيم آرماتوربندي ، به عنوان يكي از مهم‌ترين اجزاي مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز است. اين نوع سيم، به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فردش، جايگاه ويژه‌اي در بخش‌هاي مختلف ساختماني دارد. بر خلاف ديگر انواع مفتول‌هاي فلزي مانند گالوانيزه و مس، سيم آرماتوربندي به عنوان يك مفتول سياه شناخته مي‌شود. اين سيم به دليل پوشش سياهي كه در فرآيند توليد به آن داده مي‌شود، شناخته مي‌شود. از اين رو، به آن “سيم آرماتوربندي” يا “مفتول سياه” نيز مي‌گويند. سيم آرماتوربندي، به دليل انعطاف پذيري بيشتر نسبت به ساير مفتول‌ها، در انواع زيادي از پروژه‌هاي ساختماني مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

كاربرد هاي سيم آرماتوربندي

يكي از كاربردهاي اصلي سيم آرماتوربندي، در زمينه آرماتوربندي سازه‌هاي ساختماني است. ضخامت اين سيم از اهميت بسزايي برخوردار است. براي مثال، سيم آرماتوربندي با ضخامت ۱.۵ ميلي‌متر به‌عنوان يكي از پركاربردترين انواع آن محسوب مي‌شود كه براي آرماتوربندي سازه‌ها استفاده مي‌شود. همچنين، سيم آرماتوربندي با ضخامت‌هاي ديگر نيز در انواع پروژه‌هاي ساختماني به‌كار مي‌رود. سيم آرماتوربندي با ضخامت مختلفي توليد مي‌شود كه هر كدام كاربردهاي خاص خود را دارند. براي مثال، سيم با ضخامت ۲.۵ ميلي‌متر براي قالب‌بندي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين سيم از جمله اجزاي اساسي در ساخت قالب‌هاي مختلف مي‌باشد و در فرآيند ساخت بهترين عملكرد را ارائه مي‌دهد. سيم آرماتوربندي با ضخامت مفتول ۳ ميلي‌متر نيز معمولا در صنعت نجاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين نوع سيم، از جمله ابزارهاي ضروري در ساخت مبلمان و ساير اشياء چوبي است كه با كيفيت بالا و مقاومت مناسبي را ارائه مي‌دهد.

خريد مفتول گالوانيزه

مفتول گالوانيزه يكي از مواد پركاربرد در صنعت ساختماني است. اين ماده، هم به عنوان ماده اوليه در توليد ساير محصولات، هم به صورت مستقيم در پروژه‌هاي مختلف ساختماني به‌كار مي‌رود. از سيم مفتول گالوانيزه در صنايع گوناگوني استفاده مي‌شود، از جمله صنايع ساختماني، صنايع فلزي، و صنايع خودروسازي. يكي از ويژگي‌هاي برجسته اين محصول، مقاومت و استحكام بالاي آن است. اين ويژگي‌ها امكان استفاده از آن در پروژه‌هايي با اهميت امنيتي را فراهم مي‌كند. سيم مفتول گالوانيزه از جمله موادي است كه براي ايجاد امنيت در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از اين مفتول براي توليد توري‌هاي فنس، توري‌هاي گابيون و ساير سيستم‌هاي امنيتي استفاده مي‌شود. در صورتي كه به خريد سيم آرماتوربندي يا مفتول گالوانيزه نياز داريد، مي‌توانيد به وب‌سايت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت كنيد. همچنين مي‌توانيد با تماس به شماره  021-37556 اطلاعات بيشتري درباره قيمت‌ها و محصولات دريافت كنيد. كارشناسان شهر مفتول آماده هستند تا به شما در انتخاب بهترين محصولات كمك كنند. براي خريد انواع توري، مفتول گالوانيزه، الكترود، اسپيسر و موارد ديگر، با شهر مفتول تماس بگيريد.

 

 


برچسب: رابيتس ، ميلگرد ساده ، سيم آرماتوربندي ، مفتول گالوانيزه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۲۴:۰۱ توسط:shahrmaftool موضوع: نظرات (0)